T i i s t a i

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: T i i s t a i

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Diddley Bow kirjoitti:Sama tylsyyden kaava pätee rullisteluun, hölkkään, pyöräilyyn...
Ei. Kyllä uiminen on ylivoimaisesti monitonisinta ja tylsintä. Ainoan kuviteltavissa olevan ilonpirskahduksen voi saada, kun ohittaa eläkeläismummon kymmenettä kertaa puolen tunnin aikana samalla, kun mummo huutaa perään, kuinka olet valinnut väärän radan.
En pysty yhtymään. Ainoa ero minkä minä olen huomannut on napit korvilla. Ja sekin on vain rahasta kiinni. Samaa toistoa kaikki, vain ympäristö vaihtuu.
Who says you need to buy a guitar?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: T i i s t a i

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Diddley Bow kirjoitti:Samaa toistoa kaikki, vain ympäristö vaihtuu.
Ei se uinnissa vaihdu 8)
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
masa

Re: T i i s t a i

Viesti Kirjoittaja masa »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Diddley Bow kirjoitti:Samaa toistoa kaikki, vain ympäristö vaihtuu.
Ei se uinnissa vaihdu 8)

Veden maku saattaa kyllä vaihtua!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: T i i s t a i

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Tuli jälleen kerran mieleeni palstaa lukiessani, että ompahan sattunut satumainen säkä sen suhteen kuinka hyviä työntekijöitä palsta on täynnä.
En kuulu tähän sakkiin. Keskityn paskalla istumiseen, ruokapaikan valintaan, kahvin litkimiseen ja yleiseen marimiseen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: T i i s t a i

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Tuli jälleen kerran mieleeni palstaa lukiessani, että ompahan sattunut satumainen säkä sen suhteen kuinka hyviä työntekijöitä palsta on täynnä
No sehän on selvä. Kitinäläiset ovat ihmiskunnan aatelia!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: T i i s t a i

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Diddley Bow kirjoitti:Samaa toistoa kaikki, vain ympäristö vaihtuu.
Ei se uinnissa vaihdu 8)
No niin, no.

Nyt kun tarkemmin ajattelin, niin kyllä mä kävellessä, rullistellessa, hiihtäessä ja pyöräilessä keskityn tunnustelemaan ja kuuntelemaan ruhoa. Vaikka poppi soisikin korvissa. Aivan sama kaava kuin uidessa. Keskittyminen on a ja o. Samalla unohtuu arjen kura. Ainakin siksi aikaa. Uinnin jälkeen saunaan ja sosialisoimaan jos huvittaa.

En tuputa, vaan tykkään.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: T i i s t a i

Viesti Kirjoittaja annepa »

Bluntly kirjoitti:No jos yhtään helpottaa muiden tuska niin tämä käpälöimäni ohjelmistoksi kutsuttu paskakasa on menossa tuotantoon lähiaikoina ylemmän johdon päätöksellä, vastoin kaikkien muiden suositusta ja tästähän saadaan sitten lukea lehdistä kun kyseessä on kuitenkin isot rahat. Ja konsultithan ovat mainioita syntipukkeja.
Ah, toisaalla jo mainittu N97 all over again. Tai VR:n lippu-uudistus. Oli muuten sunnuntaina tulossa joku tyttö Oulusta junakyytiin samaan junaan ja minun sänkyyn. Lippuautomaatti oli kuulema myyny lipun hintaan 0€ - erikoistarjous yöjunaan! Sama paikkanumero sillä oli ko minun lipussa :D Konnari ohjasi sen muualle.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: T i i s t a i

Viesti Kirjoittaja elco »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Tuli jälleen kerran mieleeni palstaa lukiessani, että ompahan sattunut satumainen säkä sen suhteen kuinka hyviä työntekijöitä palsta on täynnä. Sen verran saanut lueskella paskoista työkavereista ja esimiehistä, että eikö meidän jo pikkuhiljaa kannattaisi perustaa jokin ihan oma työyhteisö, oikeastaan ihan sama minkä alan lafka?
Siinäkin suhteessa on sattunut hyvä tsägä, että kepulaisia on vaan yksi, vain yksi palstalle kirjoittava ei ole ihminen ja että muut ovatkin sitten nussivaa maailmaa.

Voisi olla sellainen monialayritys, jossa trokataan fronttina grilliruokaa, klapeja, nettilääkäripalveluja, IT-managementtia&javakoodia&testauspalveluja, joulupukkipalvelua, häröä bjisneskonsultointia ja sitten pöydän alta kaistahulluja nettivihollisia, rubiininpunaista kyrpää, paritusta, pimeitä takseja ja perintää. Bjisnescase on, että lähetetään perättömiä laskuja ja pistetään juristi haastamaan oikeuteen ne, jotka ei maksa.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: T i i s t a i

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

elco kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Tuli jälleen kerran mieleeni palstaa lukiessani, että ompahan sattunut satumainen säkä sen suhteen kuinka hyviä työntekijöitä palsta on täynnä. Sen verran saanut lueskella paskoista työkavereista ja esimiehistä, että eikö meidän jo pikkuhiljaa kannattaisi perustaa jokin ihan oma työyhteisö, oikeastaan ihan sama minkä alan lafka?
Siinäkin suhteessa on sattunut hyvä tsägä, että kepulaisia on vaan yksi, vain yksi palstalle kirjoittava ei ole ihminen ja että muut ovatkin sitten nussivaa maailmaa.

Voisi olla sellainen monialayritys, jossa trokataan fronttina grilliruokaa, klapeja, nettilääkäripalveluja, IT-managementtia&javakoodia&testauspalveluja, joulupukkipalvelua, häröä bjisneskonsultointia ja sitten pöydän alta kaistahulluja nettivihollisia, rubiininpunaista kyrpää, paritusta, pimeitä takseja ja perintää. Bjisnescase on, että lähetetään perättömiä laskuja ja pistetään juristi haastamaan oikeuteen ne, jotka ei maksa.

Älä unohda demonienmanaushelpdeskiä!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: T i i s t a i

Viesti Kirjoittaja annepa »

Ei hitto nauroin ääneen :D Ihan mitä vaan, meiltä löytyy!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: T i i s t a i

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Diddley Bow kirjoitti:Sama tylsyyden kaava pätee rullisteluun, hölkkään, pyöräilyyn...
Suunnistaminen tekee juoksemisesta mielenkiintoista. Aika menee reitin seurailuun, eikä ehdi pohtimaan ylimääräisiä. Maastopyöräilyssä taas sopivilla poluilla joutuu keskittymään ajamiseen ihan täysillä muuten eteneminen tyssää. Joskus kyllä tulee pannutettua vaikka keskittyykin. Jos kuntoa riittää polkea, niin vauhtia ja vaaratilanteita tarjolla :D
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: T i i s t a i

Viesti Kirjoittaja Vesper »

elco kirjoitti:...pistetään juristi haastamaan oikeuteen ne, jotka ei maksa.
Onhan meillä tähän Igor ja Vladimirkin.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: T i i s t a i

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vesper kirjoitti:
elco kirjoitti:...pistetään juristi haastamaan oikeuteen ne, jotka ei maksa.
Onhan meillä tähän Igor ja Vladimirkin.
Ensin jurristi ja seuraavaksi Igor ja Vladimir :)
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: T i i s t a i

Viesti Kirjoittaja masa »

Vein eilen pari tuolia verhoilijalle ja sain kustannusarvioksi 800 euroa. Pudotin listalta pois tuolin saumojen uudelleen liimaamisen ja hinta putosi 580 euroon.

Tuohon hintaan kuuluu:

- 2kpl selkänojatyynyjä 70*60*10 cm
- 2kpl istuintyynyjä 80*60*10 cm
- 3m kangasta a' 60€/m
- superlonit yms värkit

Noille yhteishintaa about 280 euroa

Työlle jää 300 euroa. Miltä hinta kuulostaa?
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: T i i s t a i

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Georgina kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:^Jos se yhtään lohduttaa, niin kyllä se kamat roskikseen kärsinyt varmasti kärsii infernaalisesta morkkisesta, jos ei ole aivan outo tapaus.
ja jumalauta aivan aiheesta. Ei oikein lohduta.
Jos mä olisin työnantaja, lähtisin kyllä noin idioottimaiselta tyypiltä karhuamaan vahinkoja takas.
Universaali disclaimer.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: T i i s t a i

Viesti Kirjoittaja annepa »

masa kirjoitti:Vein eilen pari tuolia verhoilijalle ja sain kustannusarvioksi 800 euroa. Pudotin listalta pois tuolin saumojen uudelleen liimaamisen ja hinta putosi 580 euroon.

Tuohon hintaan kuuluu:

- 2kpl selkänojatyynyjä 70*60*10 cm
- 2kpl istuintyynyjä 80*60*10 cm
- 3m kangasta a' 60€/m
- superlonit yms värkit

Noille yhteishintaa about 280 euroa

Työlle jää 300 euroa. Miltä hinta kuulostaa?
Ei paha. Tuoli kuitenkin on sitten käyttökunnossa monta vuotta ja melkein koko homma on käsityötä. Vertaa vaikkapa kampaajaan. Minä käyn 300:lla 3.5 kertaa kampaajalla (pl matkat tietysti), hinta sis aineet. Jälki ei ole pysyvä vaan aina pitää mennä vähän päästä uudestaan.

Mulla yhden tuolin verhoilu maksoi muistaakseni 170e, siinä oli todellakin vain päälliskankaan uusiminen ja sitä kangasta meni noin 3mx0,8m. Jämäpalat sain itelleni, niillä päällystin vielä yhden työtuolin ja aion vielä päällystää muutaman jakkaran. Lisäksi hintaan kuului kuljetus kotoa ja kotiin.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
masa

Re: T i i s t a i

Viesti Kirjoittaja masa »

^ Soitti äsken se verhoilija. Oli tullut laskuvirhe, joten putosi vielä satanen hinnasta. Työlle siis vain 200 euroa.

Tein tilauksen.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: T i i s t a i

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

masa kirjoitti:^ Soitti äsken se verhoilija. Oli tullut laskuvirhe, joten putosi vielä satanen hinnasta. Työlle siis vain 200 euroa.

Tein tilauksen.
Kuulostaa business verhoilijalta: "mulla tuli äsken laskuvirhe". Ja kauppa tuli hetisiltään :)
Who says you need to buy a guitar?
masa

Re: T i i s t a i

Viesti Kirjoittaja masa »

Diddley Bow kirjoitti:Kuulostaa business verhoilijalta: "mulla tuli äsken laskuvirhe". Ja kauppa tuli hetisiltään :)
Niinhän se kuulostaa joo. Tosin jos tyyppi ottaa 50 euroa yksityisenä tunti ja maksaa siitä vielä toimitilat, sahköt, laitteet yms, niin normi tuntihintahan toi on.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: T i i s t a i

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriDaavid kirjoitti: Älä unohda demonienmanaushelpdeskiä!
No jos tässä hämäräbisnekseen todella mennään niin voidaan pistää PeteFB myymään avaimia taivaaseen, Poikuus perustaa auttavan skorausvinkkipuhelimen, raijasivu voi alkaa heittämää kansainvälistä ydinvoimakonsultointikeikkaa, kesseli palkkamurhaa homoja, homeboy siivoaa alaosattomana ja stadinarska antaa väriterapiaa narsisteille.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: T i i s t a i

Viesti Kirjoittaja annepa »

Minä voin antaa parisuhdevinkkejä!!!111
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: T i i s t a i

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Dumarin konsonatticoulu cacaroille ja KKK:n loppuratkaisu loppukäyttäjille-palvelut ovat myös ehdottomasti tuotteistettavissa.
Universaali disclaimer.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: T i i s t a i

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mitäs vittua mulle sitten jää?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: T i i s t a i

Viesti Kirjoittaja Georgina »

So Hard kirjoitti:
Jos mä olisin työnantaja, lähtisin kyllä noin idioottimaiselta tyypiltä karhuamaan vahinkoja takas.
Se on sen perhetuttu jonka se on väkisin vastoin parempaa ymmärrystä puljannut meille osa-aika töihin. Kuka sen kans joutuu ne hommat tekeen hä?

Mä voin tossa omassa firmassa pitää ratsastusvalmennuksia tai hoitaa tilauksia ja ajanvarausta muille hommille!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: T i i s t a i

Viesti Kirjoittaja annepa »

Ratsastusvalmennuksia tirsk
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Vastaa Viestiin