T i i s t a i

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

T i i s t a i

Viesti Kirjoittaja Niba »

Jatsii tiistaisin?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: T i i s t a i

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Eka tpk!

Pensselit ovat unleashed ja samalla synttäripäivä. Machtavuutta siis tiedossa, taidan mennä jopa mutsille syömään pullaa.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: T i i s t a i

Viesti Kirjoittaja exsu »

Onnea Dumarille!
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9402
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: T i i s t a i

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Tänä aamuna elämä on taas oikein poikkeuksellisen ihanaa. Oon törkeen onnellinen :mrgreen:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Fiona
Kitinän uhri
Viestit: 535
Liittynyt: 12.08.2011 15:24

Re: T i i s t a i

Viesti Kirjoittaja Fiona »

Vagabondo kirjoitti:Oon törkeen onnellinen :mrgreen:
Törkeää, ei kun siis hienoa :)
Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: T i i s t a i

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Olen törkeen tyytis mun tilannekeskusraporttiin. Se on samalla ytimekäs, lyhyt ja pelkistetty.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
masa

Re: T i i s t a i

Viesti Kirjoittaja masa »

Vagabondo kirjoitti:Tänä aamuna elämä on taas oikein poikkeuksellisen ihanaa. Oon törkeen onnellinen
Mulla taas toisenlainen aamu pitkästä aikaa. Heräsin tuntia liian aikaisin marisevaan nelivuotiaaseen, kroppa on eilisten treenien jälkeen kuin junan alle jäänyt ja vaaka osoitti painon alenemisen olleen toiveajattelua.

Jurppii. Onneksi on sentään tilipäivä.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: T i i s t a i

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti: Onneksi on sentään tilipäivä.
Kuva
:wink:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: T i i s t a i

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti::wink:
Tervetuloa keski-ikäisen ja keskiluokaisen perheen isän elämään.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: T i i s t a i

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Minulla kyseinen ohimarssi tapahtuu vasta perjantaina.

Tänään on taas ei-mitään-elämää-päivä eli ensin töitä, sitten koulua. Plaah.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: T i i s t a i

Viesti Kirjoittaja Niba »

Dumiz kirjoitti:Eka tpk!

Pensselit ovat unleashed ja samalla synttäripäivä. Machtavuutta siis tiedossa, taidan mennä jopa mutsille syömään pullaa.

Mutta mites muuten Pensselisetä?

Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: T i i s t a i

Viesti Kirjoittaja Georgina »

No niin! Tulin töihin aikaisin selvittelemään sitä sotkua jonka työkaveri on aiheuttanut viemällä avonaisessa pahvilaatikossa pahvipaalaimeen tietokoneen ja 2 lääkinnällistä mittauslaitetta yht n. 6000 € (mikään vakuutus ei näytä korvaavan) koska ei huomannut laatikon sisältävän jotain. Tuotteet olis pitäny asentaa asiakkaalle ylihuomenna. Joskus ihmisen ylimaallinen typeryys voi olla häkellyttävää.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: T i i s t a i

Viesti Kirjoittaja annepa »

Georgina kirjoitti: pahvilaatikossa pahvipaalaimeen tietokoneen ja 2 lääkinnällistä mittauslaitetta yht n. 6000 € (mikään vakuutus ei näytä korvaavan) koska ei huomannut laatikon sisältävän jotain.
MITEN voi olla huomaamatta tietokonetta pahvilaatikossa? Kai ne kuitenkin vielä painaa jotain? Sen lisäksi että se ei ollut ainoa asia siinä lootassa! "Hmm onpas painava pahvilaatikko, heitänpä sen pois"!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: T i i s t a i

Viesti Kirjoittaja KKK »

Georgina kirjoitti:Joskus ihmisen ylimaallinen typeryys voi olla häkellyttävää.
Tervetuloa mun elämääni. Loppukäyttäjä = loppukäyttäjä = loppukäyttäjä.

Jotenkin veto poissa, vaikka kahtena peräkkäisenä yönä vedellyt hirsiä 8-9h per yö. Jotain kumuloitunutta väsymystä varmaan.

Tulis nyt jumalialauta sitä lunta edes sen verrran, että hiihtämään pääsis. Kevät ja syksy on hankalia aikoja näin lajirajoittuneelle (rullailu/murtsikka)
Amazing shit happens!
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: T i i s t a i

Viesti Kirjoittaja Georgina »

annepa kirjoitti:
Georgina kirjoitti: pahvilaatikossa pahvipaalaimeen tietokoneen ja 2 lääkinnällistä mittauslaitetta yht n. 6000 € (mikään vakuutus ei näytä korvaavan) koska ei huomannut laatikon sisältävän jotain.
MITEN voi olla huomaamatta tietokonetta pahvilaatikossa? Kai ne kuitenkin vielä painaa jotain? Sen lisäksi että se ei ollut ainoa asia siinä lootassa! "Hmm onpas painava pahvilaatikko, heitänpä sen pois"!
Mä en kans vittu voi käsittää?! Kysyin siltä että no vaikka et yhtään katsonut (ne lääkinnälliset mittarit oli siinä päällimmäisenä läpinäkyvässä muovipaketissa) niin eikö se laatikon paino epäilyttäny yhtään? oli se kuulemma tuntunut vähän painavalta...

KKK kirjoitti:
Georgina kirjoitti:Joskus ihmisen ylimaallinen typeryys voi olla häkellyttävää.
Tervetuloa mun elämääni.
Jos sä oikeasti monesti kohtaat tän mittakaavan idiotismia niin sääliksi käy, en ihmettele burnaria yhtään. Mulla ei monesti eläissään ole mennyt hermot ihan samassa mittakaavassa kuin meni eilen. Soitin isännöitsijälle että mä kiipeen nyt tänne paalaimeen etsiin näitä, jos täällä on verimössöä niin se on paalattu minä ja jos mä en pääse hengestäni eikä niitä laitteita löydy niin se työkaveri pääsee hengestään. Isännöitsijä oli vaivautunut, mä oon yleensä tosi kiva ja pirtee sille(kin).
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: T i i s t a i

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^Jos se yhtään lohduttaa, niin kyllä se kamat roskikseen kärsinyt varmasti kärsii infernaalisesta morkkisesta, jos ei ole aivan outo tapaus.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: T i i s t a i

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

KKK kirjoitti:(rullailu/murtsikka)
Olisko uiminen aivan mahdoton ajatus? Ruhoystävällistä, mutta tehokasta. Säästät saunanlämmityksissä ;)
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: T i i s t a i

Viesti Kirjoittaja Georgina »

NuoriDaavid kirjoitti:^Jos se yhtään lohduttaa, niin kyllä se kamat roskikseen kärsinyt varmasti kärsii infernaalisesta morkkisesta, jos ei ole aivan outo tapaus.
ja jumalauta aivan aiheesta. Ei oikein lohduta.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: T i i s t a i

Viesti Kirjoittaja KKK »

^^ Vähän liioittelin. En muista ihan äkkiä tapausta, jossa soittaja olisi oikeasti rautaa tuhonnut.

Vaikeimpia ovat soittajat jotka:
a) luulevat osaavansa alan termistön ja käyttävät sitä väärin (kuten omat Boolean-sekoilut tuossa taannoin). Esim puhutaan että "reititin on rikki" vaikka vika on tietokoneessa. Eikä läheskään jokainen tiedä, että tietokone ei uudelleenkäynnisty, jos monitorin sammuttaa jne
b) stressaantuneet ja huutajat. Ymmärrän, että sinulla on kiire ja että vituttaa, mutta ongelman ratkaisua ei millään nopeuta se, että pajatat kaikkea paskaa kaikesta muusta paitsi itse ongelmasta.

Unelmapoka esittelee itsensä ja ongelmansa rauhallisesti, ja ymmärtää pysyä hiljaa kun pyydän odottamaan hetkisen tutkiakseni ongelmaa. Kyllä näitäkin oikeasti muutama päivässä tulee..
Diddley Bow kirjoitti:Olisko uiminen aivan mahdoton ajatus? Ruhoystävällistä, mutta tehokasta. Säästät saunanlämmityksissä ;)
Uimahallissa kauhominen on niin stnan tylsää, että mulla hajoaa pää. Jos on pakko halliin mennä, niin pullo selkään, pohjaan makaamaan ja katsomaan räpyläuimareiden sujahtelua pinnassa. Kuntoahan se ei kohota, mutta mielialaa kyllä ;)
Amazing shit happens!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: T i i s t a i

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

No jos yhtään helpottaa muiden tuska niin tämä käpälöimäni ohjelmistoksi kutsuttu paskakasa on menossa tuotantoon lähiaikoina ylemmän johdon päätöksellä, vastoin kaikkien muiden suositusta ja tästähän saadaan sitten lukea lehdistä kun kyseessä on kuitenkin isot rahat. Ja konsultithan ovat mainioita syntipukkeja.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: T i i s t a i

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

KKK kirjoitti:^^ Vähän liioittelin. En muista ihan äkkiä tapausta, jossa soittaja olisi oikeasti rautaa tuhonnut.

Vaikeimpia ovat soittajat jotka:
a) luulevat osaavansa alan termistön ja käyttävät sitä väärin (kuten omat Boolean-sekoilut tuossa taannoin). Esim puhutaan että "reititin on rikki" vaikka vika on tietokoneessa. Eikä läheskään jokainen tiedä, että tietokone ei uudelleenkäynnisty, jos monitorin sammuttaa jne
b) stressaantuneet ja huutajat. Ymmärrän, että sinulla on kiire ja että vituttaa, mutta ongelman ratkaisua ei millään nopeuta se, että pajatat kaikkea paskaa kaikesta muusta paitsi itse ongelmasta.

Unelmapoka esittelee itsensä ja ongelmansa rauhallisesti, ja ymmärtää pysyä hiljaa kun pyydän odottamaan hetkisen tutkiakseni ongelmaa. Kyllä näitäkin oikeasti muutama päivässä tulee..
http://kitina.net/viewtopic.php?f=1&t=9 ... w=previous
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: T i i s t a i

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tuli jälleen kerran mieleeni palstaa lukiessani, että ompahan sattunut satumainen säkä sen suhteen kuinka hyviä työntekijöitä palsta on täynnä. Sen verran saanut lueskella paskoista työkavereista ja esimiehistä, että eikö meidän jo pikkuhiljaa kannattaisi perustaa jokin ihan oma työyhteisö, oikeastaan ihan sama minkä alan lafka?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: T i i s t a i

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

KKK kirjoitti:
Diddley Bow kirjoitti:Olisko uiminen aivan mahdoton ajatus? Ruhoystävällistä, mutta tehokasta. Säästät saunanlämmityksissä ;)
Uimahallissa kauhominen on niin stnan tylsää, että mulla hajoaa pää. Jos on pakko halliin mennä, niin pullo selkään, pohjaan makaamaan ja katsomaan räpyläuimareiden sujahtelua pinnassa. Kuntoahan se ei kohota, mutta mielialaa kyllä ;)
Niin se onkin, mutta jos haluaa murtaa kaavoja ja tehdä jotain, niin sitten pitää niellä se tylsyys. Näin mä sen itselleni perustelen. Ja tylsyyden vallatessa on oppinut kuuntelemaan ruhoa, samalla kun ohittelee hiuslakalla kyllästettyjä mummoja.

Sama tylsyyden kaava pätee rullisteluun, hölkkään, pyöräilyyn...
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: T i i s t a i

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vastaan, en vastaa puhelinkutsuihin, viimeiseen 12 vuoteen on sattunut kaikenlaista hoidettavaa, mutta on vain kaksi ääretöntä, maailmankaikkeus ja ihmisten typeryys, eikä edes Einstein ollut varma maailmankaikkeuden äärettömyydestä..
Mutta jos tuotanto loppuu kun painettu pohjapaperi loppuu, nin kaikki loppuu, toisaalta ihminen on kehittänyt sellaisia tekstinkäsittelyohjelmia joissa voi tehdä kehykset tekstin ympärille, toisaalta kun tekstin ensin printtaa ja sitten kopioi valmiille pohjalle niin kaunista tulee..
Viimeksi muokannut Niba, 20.11.2012 12:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: T i i s t a i

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Diddley Bow kirjoitti:Sama tylsyyden kaava pätee rullisteluun, hölkkään, pyöräilyyn...
Ei. Kyllä uiminen on ylivoimaisesti monitonisinta ja tylsintä. Ainoan kuviteltavissa olevan ilonpirskahduksen voi saada, kun ohittaa eläkeläismummon kymmenettä kertaa puolen tunnin aikana samalla, kun mummo huutaa perään, kuinka olet valinnut väärän radan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin