Juhlitko tilipäivää?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Juhlitko tilipäivää?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Miten voitelet itseäsi (ja läheisiäsi), kun tuore naurunauha saapuu? Itse olen tylsä, en muuta elämääni mitenkään tilipäivänä. Ajatus tilin pullistumisesta lievästi ilostuttaa, mutta ei se siis johda toimenpiteisiin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Juhlitko tilipäivää?

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Yleensä ei. Joskus jos rahoissa yms... niin sitten alkosta wiskiä ja muita viinaksia. Tai sitten leffoja ostelen netistä.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Juhlitko tilipäivää?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

En. Ei näillä palkoilla mitään juhlita.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9418
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Juhlitko tilipäivää?

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Voitelut tulee tehtyä pääasiassa tarpeen vaatiessa, hyvän tarjouksen osuessa kohdalle tai heräteostoksena. Ahkeran voitelun seurauksena joskus tulee joitain hankintoja lykättyä myöhemmälle luottokortin laskutuskaudelle, jotta rahavirrat sisään ja ulos pysyy tasapainossa. Kortin luottotoimintoa ei ole vielä kertaakaan tullut käytettyä, vaan maksan aina koko summan kerralla ulos.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
masa

Re: Juhlitko tilipäivää?

Viesti Kirjoittaja masa »

Vagabondo kirjoitti: Kortin luottotoimintoa ei ole vielä kertaakaan tullut käytettyä

Mulla ei edes ole luottokorttia. Tosin en kyllä matkustelekaan joten senkään vuoksi tarvetta ei ole.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Juhlitko tilipäivää?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kävici kovaci juhlia koska sattuneesta syystä minulla on kaksi palkkapäivää 15. ja 1. päivä joten en ole ottanut tavaksi..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9418
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Juhlitko tilipäivää?

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

masa kirjoitti:Mulla ei edes ole luottokorttia. Tosin en kyllä matkustelekaan joten senkään vuoksi tarvetta ei ole.
Mulla on lompakossa 3. Ulkomailla on vaikea päästä käteiseen käsiksi ja vakuutuspäätöstenkin saaminen kestää aikansa. Helpompi järjestellä asioita, kun on riittävästi luottoa mukana. Korttien kelpaavuuskin vaihtelee alueittain.

Kotioloissa ei tule käytettyä kuin yhtä.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Juhlitko tilipäivää?

Viesti Kirjoittaja elco »

En ole varma milloin minulla on tilipäivä. Ymmärtääkseni joku kiinteä päivä kuun loppupuolella. Ei aiheuta toimenpiteitä.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Juhlitko tilipäivää?

Viesti Kirjoittaja aasi »

elco kirjoitti:En ole varma milloin minulla on tilipäivä. Ymmärtääkseni joku kiinteä päivä kuun loppupuolella. Ei aiheuta toimenpiteitä.
Kuun alkupuolella, muuten sama.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Juhlitko tilipäivää?

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Pitäisikö silloin juhlia?
Maksan kuukauden laskut kerralla ja juon samalla kahvia, riittäks se täyttämään juhlan tunnusmerkit?
Tämä tapahtuu joskus kuukauden loppupuolella, yleensä tilillä on ollut rahaa.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Juhlitko tilipäivää?

Viesti Kirjoittaja exsu »

Juhlin samantyyppisin menoin kuin Kiukkiskin, eli maksan laskut, usein kaffen kera.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Vastaa Viestiin