Kezkiviicco

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Kezkiviicco

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Huomenta.

Eka tpk. Viikon vika dyynipäivä, sitten alkaa meikän rillutteluputki <3
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Kezkiviicco

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Mikä on Sabatonin alotusaika Tampereella? Piru kun löydä mistää, pitää vähän miettiä koska blondin tuon paikalle koska pitää likka pitää tarkkailevan katseen alla. Wuhuu, keikalle vesilinjalla!!!
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Kezkiviicco

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Nergal kirjoitti:Mikä on Sabatonin alotusaika Tampereella? Piru kun löydä mistää, pitää vähän miettiä koska blondin tuon paikalle koska pitää likka pitää tarkkailevan katseen alla. Wuhuu, keikalle vesilinjalla!!!
http://lauta.imperiumi.net/viewtopic.ph ... 02#p872502

Mä en näe faceen töistä, joten en tiedä mitä sen linkin takaa löytyy. Mutta tuota ketjua tarkkailemalla varmaan selviää asioita.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Kezkiviicco

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Siis klo 21.00??? Ovet auki 19.00 ja missäs kohtaa ne muut 2 bändiä kiskasee veisunsa?
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Kezkiviicco

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Nergal kirjoitti:Siis klo 21.00??? Ovet auki 19.00 ja missäs kohtaa ne muut 2 bändiä kiskasee veisunsa?
Tuskin on vielä 21 aloitus.
Mutta toi Voimis sanoi tuossa että seuraa tätä http://www.facebook.com/pages/PartySan- ... 8217582098, mihin vittuun toi nyt viekään. Siellä varmaan ilmoittavat.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kezkiviicco

Viesti Kirjoittaja Niba »

Consentrate!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kezkiviicco

Viesti Kirjoittaja Georgina »

No nyt se mokan tehnyt vetää niin vahvasti dramatiikan puolelle että hoh-hoijaa. Asian selvittelyssäkin on sen verran vaivaa ettei millään nyt viitsis tämmöstä saatanan tekstiviestidraamaa. Ulkoistin homman pomolle, toivottavasti se hoitaa sen.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kezkiviicco

Viesti Kirjoittaja annepa »

Tekstiviesteilläkö te tuommosia selvitätte? :D
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Kezkiviicco

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Nergal kirjoitti:Mikä on Sabatonin alotusaika Tampereella?
21.45
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kezkiviicco

Viesti Kirjoittaja Georgina »

annepa kirjoitti:Tekstiviesteilläkö te tuommosia selvitätte? :D

Se ei vastaa puhelimeen vaan pistää mulle sorisoriseliseli viestejä vaikka oon sanonut että hoida esimiehen kanssa. Ei kuulemma uskalla.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Kezkiviicco

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Uli-uli, vitun laivalistat ja saatanan Pietarin bunkrausreissut, nyt nollaan kaiken ja lähen kesälomapäiviä viettään. Heippa.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Kezkiviicco

Viesti Kirjoittaja elco »

Suvinen kirjoitti:Ymmärrän kyllä jos työpaikassa ahdistaa, olihan mulla itselläni samanlainen tilanne, mutta hakisi nyt edes ensin uutta paikkaa ennen kuin lähtee tuolta tyhjän päälle työttömyyskorvauksille. Äh.
Jos on päättänyt lähteä niin miksi ihmeessä ei ota palkkaa minimieffortilla niin kauan kunnes pannaan pihalle tai löytyy uusi paikka?
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kezkiviicco

Viesti Kirjoittaja exsu »

Ja jos itse irtisanoutuu, niin hyvällä tuurilla voi saada vielä pitkähkön karenssinkin. Toivottavasti ei toimisi tunteessa vaan antaisi pölyn vähän laskeutua.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kezkiviicco

Viesti Kirjoittaja exsu »

elco kirjoitti: Jos on päättänyt lähteä niin miksi ihmeessä ei ota palkkaa minimieffortilla niin kauan kunnes pannaan pihalle tai löytyy uusi paikka?
Riippuu alastakin. Jos on pienet piirit niin "mokasi eka ja sen jälkeen lopetti työnteon" ei ole paras mahdollinen suositus työnhaussa.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Kezkiviicco

Viesti Kirjoittaja elco »

exsu kirjoitti:Riippuu alastakin. Jos on pienet piirit niin "mokasi eka ja sen jälkeen lopetti työnteon" ei ole paras mahdollinen suositus työnhaussa.
No on se nyt parempi kuin mokasi eka ja sitten kärvisteli työttömänä köyhyydessäkurjuudessa maailman tappiin.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
masa

Re: Kezkiviicco

Viesti Kirjoittaja masa »

Suvinen kirjoitti:Ukolla on ollut liikaa töitä, jonka seurauksena kiirehti yhden deadlinen kanssa ja teki ison laskumokan. Nyt ahdistuu ja aikoo irtisanoutua.

Ihmeellinen ratkaisu. Munatonta jopa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14905
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kezkiviicco

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kottarainen kirjoitti:Sääntö nro 1 työelämässä: Älä koskaan irtisanoudu itse, ellei sinulla ole muuta suunnitelmaa ennakkoon katsottuna.
Jos mokasta ei saa edes varoitusta, on turha tehdä mittään. Firmoilla on usein vakuutukset mokiin. Ja jos on suunnitelma, kannattaa silti yrittää ruinata exit-pakettia.
Universaali disclaimer.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Kezkiviicco

Viesti Kirjoittaja huima »

Samaa komppausta Suviselle.

Tao sille urpolle päähän, että sen seppukuharakiri-exit-irtisanoutuminen ei auta ketään, vaikka itsestä tuntuisi tuollainen tuhkan ripottelu päällensä hyvältä.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kezkiviicco

Viesti Kirjoittaja annepa »

Jatkan vielä samanhenkistä semppausta, että kaikki kämmää joskus. Joskus isostikin. Epäilen että jopa elco on joskus kämmännyt!

Ei muuta ko leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä. Täytyy todella olla mimosanherkkä jos meinaa tosta irtisanoutua. Pitäisi töissäkin ennemmin olla just leuka rinnassa ja jos joku sanoo et kämmäsit niin vastata että "Joo, mitäs meinasit asialle tehä, onko aikeita esim auttaa korjaan asia? Jos ei ni piä pääs kii".

Mut joo, jotku on tosi herkkänahkaisia ja kyllä se kämmäily pahalta tuntuu. Mut ei sen takia tarvi ittiänsä tappa. Tai irtisanoutua.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kezkiviicco

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ärsyttää nuo pippaloiden teemat. Firman pikkujouluihin pitäisi pukeutua meriaiheisesti, ajattelin esittää merisairasta ja oksennella ympäriinsä. Alle 2€ lahjaksi voisin vaikka viedä 10 tyhjää olutpurkkia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Kezkiviicco

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Bluntly kirjoitti:Alle 2€ lahjaksi voisin vaikka viedä 10 tyhjää olutpurkkia.
Käy hakemassa kourallinen Ikean lyijykyniä ja paketoi ne.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kezkiviicco

Viesti Kirjoittaja annepa »

^ jeeezzz... :roll:

Meillä on venetsialaiset naamiaiset. Voi hyvää päivää. Ehkä meen vaan etkoille, jotka on "informal".
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
masa

Re: Kezkiviicco

Viesti Kirjoittaja masa »

Bluntly kirjoitti:Ärsyttää nuo pippaloiden teemat. Firman pikkujouluihin pitäisi pukeutua meriaiheisesti, ajattelin esittää merisairasta ja oksennella ympäriinsä. Alle 2€ lahjaksi voisin vaikka viedä 10 tyhjää olutpurkkia.
http://www.varusteleka.fi/product/asuko ... _3BA10727B
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kezkiviicco

Viesti Kirjoittaja annepa »

^Merisairas on parempi. VIELÄ parempi on, että laitat valkosen tai vähän vaaleansinisen tai sinnepän lakanan päälle ja kun joku kysyy että mitä tämä on, merihommia piti olla, sanot "olen meduusa".
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kezkiviicco

Viesti Kirjoittaja Niba »

Hollywood aiheinen työilonpito pikkujoulu, taidan ymmärtää väärin ja pukeutua Bollywood tyyppisesti?
En tiedä mistä nämä vitun teema.aihe pikkujoulujen liikkeellelaittaja pitäisi, niin pitäisi ampua..
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin