Halon hakkuu Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Halon hakkuu Perjantai

Viesti Kirjoittaja saira »

Äääh, mulla on korva tukossa ja tuntuu painetta! Oli kun aamulla heräsin, tuli kaiken muun flunssan päälle. Kävin sit apteekissa ostaan jotain, millä korvan sais putsattua, jos vaikka se auttais. Helpottuneen olon sijaan mun korva taitaa olla nyt täynnä sitä ainetta, ja vettä kun piti huuhtoa aine pois. Korva kuulee vaan mun omat sydämenlyönnit, ja hassusti tuntuu vaikuttavan kaikkiin aisteihin, tiedä sit keskitynkö nyt sit toimimattomaan korvaan muiden sijaan. Mut pakko saada korva auki ja kivuttomaksi, huomenna olis ea:n päivystystesti! Hieno mennä sinne jos ei edes kuule mitään... Onneksi päivystys täällä toimii, sain ajan vielä tälle illalle lääkärille!
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Halon hakkuu Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Nergal kirjoitti:
KKK kirjoitti:
Nergal kirjoitti:^^Oli ainoa jolla oli luonnollista seksuaalista vetovoimaa.
Ko näyttelijätär kuitenkin lesbo. Sie oot siis löytänyt Sisäisen Lepakkosi? :D
Kyllä se siitä nussimalla paranee, ottakoon tyttönsä mukaan niin parannan senkin.

Ei taida asiat kuin mutkistua nussimalla, vai pitää olla uskomatta viikkoisia vuodatteita??

Onneksi mulla lakanat pysyy suorassa, vaikka aamulla joku nuori neiti suoritti kummallisen koreografian bussiterminaalissa, mutta onneksi varon kyykäärmeitä ja muita kiertelijöitä.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Halon hakkuu Perjantai

Viesti Kirjoittaja KKK »

Kreitsu kirjoitti:Mitäs tänne kuuluu, kaikki elossa jne?
Kyllä kuuluu, kiitos. Setäkin paluumuutti, taas vaihteeksi.

Kyllä nykyään sitä saa ihminen ilonsa pienistä asioista. Saa olla 1.5 h yksin kotona, ottaa pienet viskit ja hakata vaikka äksäböksää. Kuulostaa kornilta, mutta tällai perheelliselle nämä Home Alonet ovat oikeasti harvinaista herkkukauppaa.
saira kirjoitti:Äääh, mulla on korva tukossa ja tuntuu painetta! Oli kun aamulla heräsin, tuli kaiken muun flunssan päälle. Kävin sit apteekissa ostaan jotain, millä korvan sais putsattua, jos vaikka se auttais.
Tässä on nyt kaksi vaihtoehtoa - vaikkua tai vierasesine korvassa / tulehdus välikorvassa. Korvien huuhtelu ei auta kuin ensiksimainittuun, jälkimmäinen ottaa yleensä antibioottikuurin. Jos pitäis veikata niin jälkimmäisestä sun kohdalla kyse. Mutta palstan doc varmaan korjaa diagnoosin, kunhan Salatut Elämät alkaa telkkarista ;)
Amazing shit happens!
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Halon hakkuu Perjantai

Viesti Kirjoittaja saira »

^Juu, ei se huuhtelu ainakaan auttanu tilanteeseen. Eli saattaa olla se tulehdus valitettavasti. Mut kunhan auki saisivat, tää on todella tympeä olo...

Bonuksena muuten vielä, ti värjättiin sillä shokkipunaisella, oon nyt sit kostuttanu tolla aineella ja vedellä korvaa, ja pitäny lämpötyynyä korvalla. Arvatkaa kuinka kivan kirkkaan punaiselta mun korva nyt näyttää ku väri jämähtäny kunnolla siihen... :roll:
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Manzel
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 13.08.2011 0:28

Re: Halon hakkuu Perjantai

Viesti Kirjoittaja Manzel »

Miten näin amatöörimäistä videokamaa voi valtakunnallisen lehden nettisivuille suoltaa: zoom on töks töks, kamera vaappuu, haastateltavan suun eteen unohtui laittaa mikki jne. Rönkkö tiimeineen voisi vähän tsempata. http://www.iltalehti.fi/iltvautot/20121 ... 0_v1.shtml
Kreitsu kirjoitti:Tänään Valtteri (vai oliks se Wiltteri) ilmeisesti (Iltapulun mukaan) perseraiskaa Kallen - olis ollu kiva nähdä se jakso.
Lehden sivulla luvi, että ikärajaa on nostettu. Toivottavasti ei tule lähikuvaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Halon hakkuu Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mun korva on nyt rutissut reilun kk. Pitäis varmaan käydä uudelleen näyttämässä lääkärille...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Halon hakkuu Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

No ne pikkujoulut eivät kauaa osaltani kestäneet.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Halon hakkuu Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kreitsu kirjoitti:Vihdoin takas kotona. Paska reissu, mutta tulipahan tehtyä. Hieman kyllä harmittaa, etten enää näe Salkkareita. Tänään Valtteri (vai oliks se Wiltteri) ilmeisesti (Iltapulun mukaan) perseraiskaa Kallen - olis ollu kiva nähdä se jakso.

Mitäs tänne kuuluu, kaikki elossa jne?
Loistavaa, valitettavasti ei oo tappoja murhia tai itsareita tapahtunut, tyvärr..
Eikä sossupokeekaan kun generttori sammu ikihyviksi..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Halon hakkuu Perjantai

Viesti Kirjoittaja MrM »

Manzel kirjoitti:Miten näin amatöörimäistä videokamaa voi valtakunnallisen lehden nettisivuille suoltaa: zoom on töks töks, kamera vaappuu, haastateltavan suun eteen unohtui laittaa mikki jne. Rönkkö tiimeineen voisi vähän tsempata. http://www.iltalehti.fi/iltvautot/20121 ... 0_v1.shtml
Oon ragennu tosta usein mm. facebookissa, että vittu miten voi olla noin amatöörimäistä autotoimittajaa olemassa. Kaiken lisäksi se ei osaa ajaa autoa _YHTÄÄN_. Jos se pistetään radalle jollain vehkeellä niin sillä ei oo mitään harmaintakaan hajua millä vaihteella sen pitäisi olla, moottori hakkaa rajoitinta vasten jne. Minkäänlaista käsistä sillä ei tunnu olevan noissa juonnoissa jne. Totaalisen järkyttävää amatöörimaista paskaa.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Vastaa Viestiin