Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Maanantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Puuttusiko se? Ei tää nyt niin huono päivä ole, että se kokonaan pitää skipata.

Viikonloopun parasta antia oli vierailu Fun Parkissa. Paikka oli huomattavasti parempi kuin ennakkoon odotin. Kuusi tuntia vierähti huomaamatta. Ja kolme kundia hyydytettiin tasarahaksi. Itsellekin tuli muutamaan kertaan kunnon hiki päälle. Koko jengin ehdoton suosikki oli laser sota.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

En nyt sit saanu sitä työpaikkaa. Jotenkin arvasinkin kun ilmoittamisessa kesti näin pitkään ja olin jo asennoitunut että eipä sieltä mitään sitten kuulu. Ei muuta kuin uutta hakemusta sitten vaan.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Taho, jolta laskutan noin kolmanneksen kaikesta kassavirrasta ehdottaa, että he laittaisivat potilaille 10-20%:n omavastuun ja minä sitten laskuttaisin tuon 10-20% suoraan potilaalta. Vastasin, että se ei valitettavasti käy ja olen pakotettu lopettamaan heidän potilaidensa vastaanottamisen, jos tuohon mennään.

Mun olisi käytännössä hyvin hankalaa ryhtyä laskuttamaan noita potilaita suoraan, koska hoidan heitä paikassa, jossa ei rahaa käsitellä. Luottotappiot nousisivat suureksi ja työmäärä olisi iso ja en halua ryhtyä tappelemaan potilaiden kanssa maksamattomista laskuista.

En tiedä, olisiko pitänyt jättää uhkaus sopimuksen irtisanomisesta myöhempään kirjeenvaihtoon, mutta imho hyvä heti kertoa, että noin käy. Veikkaan nimittäin toteuttavani uhkaukseni, jos eivät peräänny.
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 26.11.2012 11:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

NuoriDaavid kirjoitti:Taho, jolta laskutan noin kolmanneksen kaikesta kassavirrasta ehdottaa, että he laittaisivat potilaille 10-20%:n omavastuun ja minä sitten laskuttaisin tuon 10-20% suoraan potilaalta. Vastasin, että se ei valitettavasti käy ja olen pakotettu lopettamaan heidän potilaidensa vastaanottamisen, jos tuohon mennään.

Mun olisi käytännössä hyvin hankalaa ryhtyä laskuttamaan noita potilaita suoraan, koska hoidan heitä paikassa, jossa ei rahaa käsitellä. Luottotappiot nousisivat suureksi ja työmäärä olisi iso ja en halua ryhtyä tappelemaan potilaiden kanssa maksamattomista laskuista.
Rahaa pitää vaan tulla mutta ei olla mitään valmis sen eteen tekemään? ;)

Oishan tossa se hyvä puoli että maksaisit kolmanneksen vähemmän veroja?
Eikös se auta liialliseen verotukseen että ansaitsee vähemmän mutta riittävästi.
Viimeksi muokannut Niba, 26.11.2012 11:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Niba kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Taho, jolta laskutan noin kolmanneksen kaikesta kassavirrasta ehdottaa, että he laittaisivat potilaille 10-20%:n omavastuun ja minä sitten laskuttaisin tuon 10-20% suoraan potilaalta. Vastasin, että se ei valitettavasti käy ja olen pakotettu lopettamaan heidän potilaidensa vastaanottamisen, jos tuohon mennään.

Mun olisi käytännössä hyvin hankalaa ryhtyä laskuttamaan noita potilaita suoraan, koska hoidan heitä paikassa, jossa ei rahaa käsitellä. Luottotappiot nousisivat suureksi ja työmäärä olisi iso ja en halua ryhtyä tappelemaan potilaiden kanssa maksamattomista laskuista.
Rahaa pitää vaan tulla mutta ei olla mitään valmis sen eteen tekemään? ;)
Mulla on onneksi se etu puolellani, että teen homman jo nyt halvemmalla kuin mitä vapailta markkinoilta saisivat. Syy, miksi tätä ehdottavat, on Kelan korvauksien aleneminen.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja elco »

Verokalenterin mukaan vuonna 2012 tullee vietettyä päiviä eri maissa seuraavasti:
168 Ruotsi
138 Suomi
18 Filippiinit
15 Thaimaa
8 Indonesia
6 Italia
4 Itävalta
4 Latvia
3 Sveitsi
2 Ukraina
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Maanantai on perseestä, kaikki on perseestä. Oli vaan pakko tulla se kertomaan ja tämä on siihen paras paikka.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Maanantai ei ole sen enempää perseestä kuin muutkaan päivät. Se ei tosin pelasta yhtään mitään, koska kuten sanoit, kaikki on perseestä.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Kreitsu kirjoitti:Maanantai on perseestä, kaikki on perseestä. Oli vaan pakko tulla se kertomaan ja tämä on siihen paras paikka.
Muuta suameen. Täällä ei paista aurinko.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Diddley Bow kirjoitti:
Kreitsu kirjoitti:Maanantai on perseestä, kaikki on perseestä. Oli vaan pakko tulla se kertomaan ja tämä on siihen paras paikka.
Muuta suameen. Täällä ei paista aurinko.
Miksi? Ja mikäs se sun ongelma on? Meloni pepussa poikittain vai? :evil:
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Kreitsu kirjoitti:
Diddley Bow kirjoitti:
Kreitsu kirjoitti:Maanantai on perseestä, kaikki on perseestä. Oli vaan pakko tulla se kertomaan ja tämä on siihen paras paikka.
Muuta suameen. Täällä ei paista aurinko.
Miksi? Ja mikäs se sun ongelma on? Meloni pepussa poikittain vai? :evil:
Eikäkö en hiffaa mikä sun ongelma tänään on. Gloomy day?
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^Kylläpä kesti kauan huomata se, vaikka ihan suoraankin sen kirjoitin tuolla v-ketjussa. Kai mäkin saan olla joskus paskana, niin.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Kreitsu kirjoitti:^Kylläpä kesti kauan huomata se, vaikka ihan suoraankin sen kirjoitin tuolla v-ketjussa. Kai mäkin saan olla joskus paskana, niin.
Saat. Hauku mua!

Peace Sis.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Diddley Bow kirjoitti:
Saat. Hauku mua!

Peace Sis.
En halua haukkua ketään. Avaudun ja tuohdun vain silloin, jos koen olevani uhattuna ja kaltoinkohdeltu :P
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Bhven kirjoitti jossain grillisipseistä, ja tuli ihan hullu tarve saada perunalastuja! Ei tosin niitä grillejä, ne on olleet aina pahoja mun mielestä ja niistä tulee sellaista outoa ihottumaakin, mutta ihan tavallisia tai tillimaustettuja. Mmmm... Nyt yritän keskittää ajatukset siihen, että porkkanat ja dippi on melkein yhtä hyvää. Tai yleensä oikeastaan parempaa, mutta nyt tekee mieli vaan niitä chipsejä.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Kreitsu kirjoitti:
Diddley Bow kirjoitti:
Saat. Hauku mua!

Peace Sis.
En halua haukkua ketään. Avaudun ja tuohdun vain silloin, jos koen olevani uhattuna ja kaltoinkohdeltu :P
Te brittiläiset olette niin pirun räjähdysherkkiä. Varsinkin kun teillä on ne päivät.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Unohdin ettei kämpillä pääse ennen torstaita suihkuun, vmp.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

NuoriDaavid kirjoitti:Taho, jolta laskutan noin kolmanneksen kaikesta kassavirrasta ehdottaa, että he laittaisivat potilaille 10-20%:n omavastuun ja minä sitten laskuttaisin tuon 10-20% suoraan potilaalta. Vastasin, että se ei valitettavasti käy ja olen pakotettu lopettamaan heidän potilaidensa vastaanottamisen, jos tuohon mennään.

Mun olisi käytännössä hyvin hankalaa ryhtyä laskuttamaan noita potilaita suoraan, koska hoidan heitä paikassa, jossa ei rahaa käsitellä. Luottotappiot nousisivat suureksi ja työmäärä olisi iso ja en halua ryhtyä tappelemaan potilaiden kanssa maksamattomista laskuista.

En tiedä, olisiko pitänyt jättää uhkaus sopimuksen irtisanomisesta myöhempään kirjeenvaihtoon, mutta imho hyvä heti kertoa, että noin käy. Veikkaan nimittäin toteuttavani uhkaukseni, jos eivät peräänny.

Vaara ohi!

Täytyy taas keväällä nostaa hintaa :twisted:

Mut tämä oli ihan hyvä pikku episodi, niin muistaa taas olla tyytyväinen.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Vastaa Viestiin