Galleriaherutus

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Galleriaherutus

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

killkill kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:Onko toteamus ja "itkeminen" eri juttu hyvä S. Frantti?
Toteamus:
"Vonkasin kerran sätissä, meni pieleen" (toteaa kerran)

Itkeminen:
"Vonkasin kerran sätissä, meni pieleen. Se on ihan perseestä"
"Kaikki siellä on vain huijareita"
...
(25 variaatiota samasta teemasta tunnin ajan)

Huomaatko eron?
Ensinnäkin sehän oli vain yleistä hutustelua!!


Nyt on taas Seppo ollut liian syvällä ja liian kauan. Olisiko aika palata pinnalle..siellä venaa se kauniimpi puolikas ( en nyt muista nimee) mut se feminiininpi!!

No voin sen verran paljastaa että kerran "vonkasin" tai mua vongattiin tai oikeestaan annoin itseäni ns. huijattavan..no ni tai näin niin kuitenkin noin 10min kuluttua siitä kun tämä Juliet78 namuska oli aloittanut tämän skeidaus mikä lie herutuksen, niin sanoin että voin lähteä juomaan kupillisen kahvia. Myönnettäköön että jo melkein uskoin että näin tapahtuisikin, mutta kellot kilkkas kuitenkin siihen malliin että sanoin että en toki tule mestoille jos ei tule viestiä..ei tullut ei..ja sittemmin sanoin että olisi ollut ohan herrasmiesmäistä laittaa joku viesti että ei nyt käynytkään. No tytsi sanoo että ei ole edes ikinä mitään semmosta puhunatkaan..siinä vaiheessa tuli mieleen että mikään ei ole tiettyjen paskahousuhottentottien kohdalla muuttunut..eikä tule muuttumaan jos miehet nielevät AINA tommosta paskaa jen vedätystä..ai että kun meik mai dei kun vasta kelvästi kerroin elämän realiteetteja heh.

Joten jos toi lasketaan siihen herutukseen mikä lie nii ok.
hermine

Re: Galleriaherutus

Viesti Kirjoittaja hermine »

Parissa paikassa mun kuvaa on kehuttu koko gallerian parhaaksi ja roikun vissiin edelleenkin yhdessä top kympissä vaikka oon unohtanut käyttäjätunnukseni jo aikoja sitten etten saa itseäni pois ko. yhteisöstä vaikken ole käyttänyt sitä vuosiin. Mutta noissa tosiaan on kyse kuvista, ei minusta, ja samanlaisilla asetelmilla varmaan kuka tahansa täällä olevista olisi saanut samat kommentit. Emmä oikeesti saa ylitsevuotavanpalvovia kommentteja kuin joltain 13-vuotiailta tytöiltä.

Kityssä huimat 2 kommenttia, ehkä toi kertoo sen todellisen suosion vähän paremmin.
killkill

Re: Galleriaherutus

Viesti Kirjoittaja killkill »

jouden-za kirjoitti:.. kertailee...
Missä kohtaa pyysin lisätietoja seuraelämästäsi? Vastaan itse: en missään.
safi

Re: Galleriaherutus

Viesti Kirjoittaja safi »

killkill kirjoitti: Eikö sinun mielestäsi irl-seinäruusukandidaattien virtuaaliympäristössä keräämä hehkutus ja herutus ole hassua? Samat ylistäjät eivät taatusti kadulla päätä käännä, kun kuvan kohde lontustelee vastaan.
Olen kanssasi samaa mieltä. Yritin lähinnä herättää keskustelua siitä, että miksi yleensä heruttaa tuntematonta tyyppiä? Tähän kysymykseen voisivat vastata ne, jotka tätä harrastavat suuremmassa mittakaavassa esim. Gattaca tai Jouden

Ymmärrän täysin sen, että osa naisistakin suorastaan kerjää tämän tyyppistä huomiota pyllistelemällä kameralle,
Siitä ei kuitenkaan pääse mihinkään, että nämä: kyllä panisin, näytä hanuris tyypit antavat itsestään melkoisen vastenmielisen kuvan suurimmalle osalle naisista. Puhun nyt siis naisista en mistään kakskybäsistä pissiksistä, jotka on taas ihan oman lukunsa.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Galleriaherutus

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

safi kirjoitti: Olen kanssasi samaa mieltä. Yritin lähinnä herättää keskustelua siitä, että miksi yleensä heruttaa tuntematonta tyyppiä? Tähän kysymykseen voisivat vastata ne, jotka tätä harrastavat suuremmassa mittakaavassa esim. Gattaca tai Jouden
.
Ei sovi minuun.
En ole koskaan kommentoinut galleriakuvia suurimittaisesti, ja hyvin harvoin herutusmielessä. Geetsun galleriaan joskus olen hassutellut ystävämielessä, ilman herumistoivoa tai pyrkimystä, Rautavittua kommentoin alkuun leikilläni "kaverina", nyt kevyesti naljaillen sitä kännäilyä. Kreitsullekin ystäväherjaa kun välit sittenkin suht. O.K, ei herutusta se. En muista muita. Ai niin HellBell on ainoa, jota haluaisin hyväillä sisäisesti, galleriaflirttikin vähän pyrkimystä siihen, mutta turha toivo tietysti.
1108

Re: Galleriaherutus

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Gattaca kirjoitti:mutta turha toivo tietysti.
No shit Shrerlock?
SingleMalt

Re: Galleriaherutus

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Gattaca kirjoitti:Ai niin HellBell on ainoa, jota haluaisin hyväillä sisäisesti,
Mä kyllä ihmettelen, että kuinka helykkä jaksaa näitä säälittäviä mukavitsejä lukea. Kai helykällä on vain niin hyvä pokerinaama, ettei hän näytä oksentamistaan julkisesti.

Gattaca, juuri nuo lauseet ovat sitä ylivoimaisesti suurinta kuvottavuutta jota suollat. Oli se sinusta leikkiä tai ei, mutta muille se on kuvottavaa ruikuttamista.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Galleriaherutus

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Jos minä haluan hyväillä Helykkää sisäisesti, se on minun huoleni, ei Helykän :D
MarthaFocker

Re: Galleriaherutus

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Olenpa miettinyt samaa. Että taitaa se HellBellikin olla joko sekaisin tai sitten aivan yltiöystävällinen, kun ei toivota Gattacaa suolle.
SingleMalt

Re: Galleriaherutus

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Gattaca kirjoitti:minun huoleni, ei Helykän
Silloin se on koko palstan huoli, kun kerrot fantasiasi ääneen. Jos vaan olisit hiljaa ja onanoisit fantasioissasi ihan yksinäs?
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Galleriaherutus

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Rautavittu kirjoitti:Olenpa miettinyt samaa. Että taitaa se HellBellikin olla joko sekaisin tai sitten aivan yltiöystävällinen, kun ei toivota Gattacaa suolle.
Jos se haluu minua? :oops:
Turha toive, Kreitsukin on varmaan kertonut miltä minä näytän ja millaiset vaatteet mulla on..

Mutta asiallisesti ottaen Helykkä ei suostu, ei jaksa kirjeenvaihtoa yhtä meiliä pitempään kuulemma kenenkään kanssa, mikä minun tapauksessani on tietysti tekoselitys :D
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Galleriaherutus

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

SingleMalt kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:minun huoleni, ei Helykän
Silloin se on koko palstan huoli, kun kerrot fantasiasi ääneen. Jos vaan olisit hiljaa ja onanoisit fantasioissasi ihan yksinäs?
Noh.. tässä ketjussa puhutaan herutuksesta... kauniimpi ilmaisu sille että halutaan... no en sitten sano.... mutta mihis se herutus yleensä pyrkii?
nypari

Re: Galleriaherutus

Viesti Kirjoittaja nypari »

Rautavittu kirjoitti:Olenpa miettinyt samaa. Että taitaa se HellBellikin olla joko sekaisin tai sitten aivan yltiöystävällinen, kun ei toivota Gattacaa suolle.
Tätä samaa olen miettinyt itse jo ajat sitten. Ei siten, että asianomistajasta tulisi epäilty, vaan ihan peilaten ihmisiin yleensä.
SnapaHead

Re: Galleriaherutus

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

nypari kirjoitti:
Tätä samaa olen miettinyt itse jo ajat sitten. Ei siten, että asianomistajasta tulisi epäilty, vaan ihan peilaten ihmisiin yleensä.
Joo, kuule ketään ei kiinnosta mitä tuollainen ihmisrodun mätäpaise miettii. Jos äijä on jonkun lima-kyborgi-reikä-perse-miks-miks-nari-nari-rodun jäsen niin kannattaa donkkailla dösien eteen omena suussa. Ainoa hupi mitä kitisevistä pikkukatkerista mummoista saadaan irti... Siis kaltaisistasi vajaa-30-miespuolisista-mummoista... on suloinen solisluiden rutina. Ajattele että joku vittuperse voi ollakin noin tyhjänpäiväinen. Joo, hokasin just että tämä kaveri on ainoa ignore-toiminnon ansainnut.

Ai niin, meinas unohtua :lol: , :wink: , :) , :P
HellBell

Re: Galleriaherutus

Viesti Kirjoittaja HellBell »

En nyt tiedä miten tämä keskustelu on yhtäkkiä kääntynyt minuun, mutta what the hell, tässä sitä ollaan.

Mitäs tähän sanoisi? En ole kummemmin noteerannut tai sitten olen suhtautunut tietoisesti huumormielellä moniin Gattacan itseeni kohdistuneista jutuista, koska "minkäköhän väriset karvaliinit sillä hellbellillä on"-kommenteista ei oikein jaksa suuttuakaan. Tai sitten olen vain turtunut niistä karvahassutuksista.

Seksuaalisista fantasioista otetuista kommenteista, jotka voisvat mennä seksuaalisesta ahdistelusta "hyväilen sinua sieltä ja täältä ja sitten.." EN pidä, mutta en tällaisia kommentteja nyt juuri muista edes Gattacalta lukeneeni. Jos semmoisia on mielessä kirjoittaa, niin ne voisi jättää kuitenkin kirjoittamatta ihan kunnioituksesta kanssakirjoittajaa kohden.
Gattaca kirjoitti: Jos minä haluan hyväillä Helykkää sisäisesti, se on minun huoleni, ei Helykän :D
Itse asiassa kun kirjoitat nimeni sellaisen lauseen yhteyteen, siitä tulee minuakin koskeva asia. Parempi kun et kirjottaisi tuolla lailla seksuaalisesti ahdistelevan oloisia kommentteja, se tuntuu minusta vaivaannuttavalta. En pidä.
Gattaca kirjoitti: Jos se haluu minua? :oops:
Turha toive, Kreitsukin on varmaan kertonut miltä minä näytän ja millaiset vaatteet mulla on..
Mutta asiallisesti ottaen Helykkä ei suostu, ei jaksa kirjeenvaihtoa yhtä meiliä pitempään kuulemma kenenkään kanssa, mikä minun tapauksessani on tietysti tekoselitys :D
Et saisi vääristellä toisen sanoja - minä EN totta mooses sentään ole koskaan sanonut missään että en jaksaisi kirjeenvaihtoa yhtä meiliä pitempään kenenkään kanssa vaan etten juurikaan harrasta meilivaihtoa ja mikäli harrastan , se tuntuu minusta välillä vaivalloiselta, mitä on vaikea selittää. Olen enemmän 'puheihmisiä' yhteydenpidon saralta - mieluummin soitan ihmisille kuin kirjoitan tms.

Nyt käyn viemässä koiraa ulos, tulen takasin sitten.

Edit: poistettu turha kommentti ja lisätty tarpeellinen kommentti
Viimeksi muokannut HellBell, 15.11.2005 22:31. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
nypari

Re: Galleriaherutus

Viesti Kirjoittaja nypari »

SnapaHead kirjoitti:
nypari kirjoitti:
Tätä samaa olen miettinyt itse jo ajat sitten. Ei siten, että asianomistajasta tulisi epäilty, vaan ihan peilaten ihmisiin yleensä.
Joo, kuule ketään ei kiinnosta mitä tuollainen ihmisrodun mätäpaise miettii. Jos äijä on jonkun lima-kyborgi-reikä-perse-miks-miks-nari-nari-rodun jäsen niin kannattaa donkkailla dösien eteen omena suussa. Ainoa hupi mitä kitisevistä pikkukatkerista mummoista saadaan irti... Siis kaltaisistasi vajaa-30-miespuolisista-mummoista... on suloinen solisluiden rutina. Ajattele että joku vittuperse voi ollakin noin tyhjänpäiväinen. Joo, hokasin just että tämä kaveri on ainoa ignore-toiminnon ansainnut.

Ai niin, meinas unohtua :lol: , :wink: , :) , :P
Ihan hetki vielä, isillä menee ihan vain pikku hetki. Vaimo perkele, missä se meijän keharipojan puuttuva skarttipiuha on? Kas, siinähän tuo. Noniin pikku Snapukkani, isi kiinnittää nyt sen lakupötkön sun aivoista sun käsiin. Naps!
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Galleriaherutus

Viesti Kirjoittaja Ann »

HellBell kirjoitti:En nyt tiedä miten tämä keskustelu on yhtäkkiä kääntynyt minuun, mutta what the hell, tässä sitä ollaan.
Eikös se Ritke siinä biisissään laula "It's all about you"?

Tosta meilailusta sen verran, että tapakirjeenvaihto ei ole koskaan minultakaan luonnistunut. Terveisiä sinne Ruotsiin ja Skotlantiin kirjekavereille. Nimim. kaksi kirjettä jaksoin kirjoittaa.
Rotan aivot valtasivat pääni.
killkill

Re: Galleriaherutus

Viesti Kirjoittaja killkill »

safi kirjoitti:...täsmentää...
eNarsismi on kyllä jännä ilmiö. Syyllistyn siihen myös itse pitämällä kuvagalleriaa. Jostain ihmeen syystä herutusviestejä ei ole tullut, vaikka salaa lasinhauras egoni jossain sopukassaan saattaakin toivoa ;)

Jotenkin sääli, että nuoret tytöt hyväksyntää hakiessaan ovat täysin kasvottoman nettiyleisön vietävissä. Kun galleriaan laitettu "vähän semmoinen kuva" saa kuolausviestejä kaikenmaailman gattacoilta, seuraavaksi tulee laitettua potretti jossa "näkyy vähän enemmän". Ei välttämättä osata ajatella, että kerran uploadattu kuva on koko webin yhteistä omaisuutta, joka kiertää siellä ikuisesti kuin käytöstä poistunut tietoliikennesatelliitti maan kiertoradalla.
Toki osa pehmonakukuviaan esilläpitävistä mimmeistä toimii täysin tietoisesti, hakien eJulkisuutta tukemaan urapyrkimyksiään, en yritäkään esittää että kaikki olisivat ns. uhreja.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Galleriaherutus

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

HellBell kirjoitti:Itse asiassa kun kirjoitat nimeni sellaisen lauseen yhteyteen, siitä tulee minuakin koskeva asia. Parempi kun et kirjottaisi tuolla lailla seksuaalisesti ahdistelevan oloisia kommentteja, se tuntuu minusta vaivaannuttavalta. En pidä.
Huppista. No sitten anteeksipyyntö.
Heitin vaan paljoa miettimättä yrityksen "söpöstä" kiertoilmaisusta herutuksen yleiselle tarkoitukselle. Epäonnistuin jos loukkasi.

Missään vaiheessa en ole olettanut, että pieni leikkiflirtimme tuottaisi tulosta. Jos se johtaisi tapaamiseen niin sitten ehkä toivoisin, mutta sekin on melkoinen mahdottomuus enkä ole sellaiseenkaan pyrkinyt, muutenhan olisin meilannut uudestaan.

Pahoittelut vaivaantumisestasi. Tässä vaan kysyttiin herutuksesta ja sitähän on netissä paljon. Usein pieni kutina heruttajalla kohteen valinnassa, mutta leikkiä toki. Henk. koht, minulle on merkannut se, että edes joku on suhtautunut jollain sympatialla. Rapsutus Joe Coolille minultakin!
HellBell

Re: Galleriaherutus

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Ann kirjoitti: Eikös se Ritke siinä biisissään laula "It's all about you"?

Tosta meilailusta sen verran, että tapakirjeenvaihto ei ole koskaan minultakaan luonnistunut. Terveisiä sinne Ruotsiin ja Skotlantiin kirjekavereille. Nimim. kaksi kirjettä jaksoin kirjoittaa.
*Takaisin ulkoa*

Ritkellä on biisikin? Laulaako sen Kauniissa ja Rohkeissa vai mikä meininki siinä? Brooken lauluksi voisi käydä "Any one of you", hehe!

Ps. Jostain luin että Ronn Moss olisi nuorempana levyttänyt yhtyeensä kanssa jtk.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Galleriaherutus

Viesti Kirjoittaja Ann »

HellBell kirjoitti: Ritkellä on biisikin?
Sä katselet ihan liian vähän mainoksia! :wink: Siltä on tullut ihan koko levyllinen ihania biisejä. Näin olen itselleni antanut television välityksellä kertoa.
Rotan aivot valtasivat pääni.
HellBell

Re: Galleriaherutus

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Gattaca kirjoitti: Huppista. No sitten anteeksipyyntö.
....
Pahoittelut vaivaantumisestasi. Tässä vaan kysyttiin herutuksesta ja sitähän on netissä paljon. Usein pieni kutina heruttajalla kohteen valinnassa, mutta leikkiä toki. Henk. koht, minulle on merkannut se, että edes joku on suhtautunut jollain sympatialla. Rapsutus Joe Coolille minultakin!
Ok, kaikki ok väliltämme tässä asiassa, Gattaca.
Ei pidä suuttuman leikistä eikä tässä nyt olla ärrinmurreina. En keksi oikein mitään järkevää sanottavaa tähän, vähän turha sivukäänne koko keskustelussa tämä hellbell-aihio.


Edit: tarkennus

Liian myöhäinen edit mutta kirjoitan silti: seksuaaliset 'leikkijutut' saa sitten luvan loppua tähän, odotan että kunnioitat kantaani ja minua kanssakirjoittajana sen verran, että asia on tätä myöden selvä.
Viimeksi muokannut HellBell, 17.11.2005 18:17. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Tiikeriankka

Re: Galleriaherutus

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

killkill kirjoitti:Etenkin näissä nettigallerioissa pistää silmään merkillinen kritiikittömyys. Vaikka kuvansa nettiin paiskannut daami olisi talidomin sairastaneen, pahasta ummetuksesta kärsivän sotanorsun näköinen, eikös joku harvahampainen peräkammarinpoika ilmesty paikalle siunailemaan jumalaista kaunotarta.
Komppaan. Cityssä yli 9 on varmaan puolilla kuvansa laittaneilla naisilla. Mutta kai se sitten on kansan tahto. Itselläni on numeraalisesti tiukempi suodatin. Ja ennenkuin joku alkaa kitisemään, ei vaikuta yhtä tiukasti suhteisiin.
HellBell

Re: Galleriaherutus

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Off-topic, mutta menköön:

Gattaca, äsköinen ok-juttu koski tätä ns. herutusasiaa, mutta noin muuten en pidä ookoona sitä miten kohtelet muita ihmisiä täällä. Olisit ollut paljon enemmän velkaa Marthalle sen oikean anteeksipyynnön, tosin en tiedä riittääkö se enää.


Miten voi tuntea sympatiaa toiseen enää sitten, kun toinen on tehnyt lähes tulkoon kaikkensa satuttaakseen kolmatta.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Galleriaherutus

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Miten kieroutunut sinäkin olet Helykkä?
Martanhan se pitäisi pyytää anteeksi miten sanoi että minun täytyy muuttaa koko olemukseni, miten vaatteeni ovat väärät (ja ei, siinä ei auta stailaustarjous jos se noin inhaa salatiedettä on tuossa tympeässä maailmassa), pyytää anteeksi sitä että sanoi minulta puuttuvan luontevaa keskustelua ja karismaa... kun luulin pussikaljoiteleeni ihan normaalisti.

Mutta joo.. teidän mielestänne nuo asiat on O.K. sanoa, koska ne ovat TOTTA ja teidän ihmemaailmanne se oikea. Minusta noin ei sanota kenellekään, ja Martta ei ole osoittanut mitään katumusta. Koska tuo se teidän maailmanne vaan on, lällällää..

Siispä en voi muuta kuin tuntea vierautta ja kuvotusta koko systeemiinne. Minun luonatainen olemassaoloni ei kelpaa teille, teidänkään ei minulle.

No. Ok. Martan perse ei ole kovin kulmikas, sori.
Vastaa Viestiin