Galleriaherutus

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
HellBell

Re: Galleriaherutus

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Gattaca kirjoitti:Miten kieroutunut sinäkin olet Helykkä?..
Se on totta että jotenkin mun täytyy olla hyvin kieroutunut hyväuskoinen hölmö, kun luotan siihen että sä pystyt olemaan satuttamatta toisia ihmisiä alta vyön-iskuin, koska sun pitäisi itse tietää miltä tuntuu tulla satutetuksi jollain tapaa.
Jos vaatii muilta sympatiaa/empatiaa muttei itse anna sitä muille.. eivät muut ihmiset ole mitään empatia-automaatteja, jotka ovat olemassa vain 'muina'.
Sovellettuna: et voi vaatia muita ihmisiä sympatisoimaan sinua vain siksi että sinuun sattuu, jos samaan aikaan olet satuttanut jtk muuta/muita.
Martanhan se pitäisi pyytää anteeksi miten sanoi että minun täytyy muuttaa koko olemukseni, miten vaatteeni ovat väärät (ja ei, siinä ei auta stailaustarjous jos se noin inhaa salatiedettä on tuossa tympeässä maailmassa), pyytää anteeksi sitä että sanoi minulta puuttuvan luontevaa keskustelua ja karismaa... kun luulin pussikaljoiteleeni ihan normaalisti..
Eikös ole jo pyytänyt anteeksi siinä aiemmassa ketjussa? Enkä kyllä muista että olisi sanonut mitään karisman puuttumisesta.

Ja miten ne keskustelut täällä aina menevät sinne Gattacan olemukseen ja ihmisyyteen jne? Älä hyvä mies aloita sellaisia keskusteluja tai aina toista siitä aiheesta - ihmiset vastaavat niihin silloin sellaista, jota et väistämäti toivoisi kuulevasi.
Herra Manala

Re: Galleriaherutus

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Pitäisiköhän Enthun ja Gattacan järjestää joku projekti, jossa pyritään hakemaan herutushuomiota ja seksuaalisia kontakteja vastakkaisen sukupuolen osalta jostain muualta kuin kityn kolmen vapaanaolevan ja kiinnostavannäköisen naisen keskuudesta?
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Galleriaherutus

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

HellBell: Rautavittu se aloitti sanomalla todella paskasti, mutta sen kai saa teidän normien mukaan tehdä? Kun se on normien mukaan totta noilla arvostuksilla niin O.K. sitten? Minä haistatan sitten paskat noille arvostuksille. Enkä ymmärrä mitä minun pitäisi RautaMartalta anteeksi pyytää. Kyypon "rumuus" oli lainausmerkeissä kuten minun "rumuuteni" Martalla aiemmin. Ja minä kun en Martan lausuntojen jälkeen voi ulkona käydäkään ilman tuskallista itse-epäilyä olemuksestani, vaatteistani ja puhetavastani, niin pelkästään hyvä jos nyt sain Martan hetkeksi epäilemään itse kehumaansa persettä.

Manala:
Ketkä ne kaksi muuta on?? :D
Hebuli

Re: Galleriaherutus

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Gattaca kirjoitti:Martanhan se pitäisi pyytää anteeksi miten sanoi että minun täytyy muuttaa koko olemukseni, miten vaatteeni ovat väärät (ja ei...
Kuinka kauan ajattelit sitten jatkaa kostoretkeäsi?

Ikäänkuin muistelisin Marthan pyytäneen sinulta jotain anteeksi oikein pohjamutia myöten täällä kityssä, oliskohan ollut kuu tai pari sitten? Liittyi kai jotenkin edelliseen exodukseesi, jostain olit vetänyt pahasti kilon pussin herneitä peräaukkoosi.

Liittyikö kyseinen tapaus johonkin muuhun kuin tuohon olemusepisodiisi?
Herra Manala kirjoitti:Pitäisiköhän Enthun ja Gattacan järjestää joku projekti, jossa pyritään hakemaan herutushuomiota ja seksuaalisia kontakteja vastakkaisen sukupuolen osalta jostain muualta kuin kityn kolmen vapaanaolevan ja kiinnostavannäköisen naisen keskuudesta?
Yhteisen hyvän nimissä olisit voinut edes listata kyseiset kolme kitynaista, mutta ei sitten.
WanhaPervo

Re: Galleriaherutus

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

killkill kirjoitti:
safi kirjoitti:...täsmentää...
eNarsismi on kyllä jännä ilmiö. Syyllistyn siihen myös itse pitämällä kuvagalleriaa.
Ei ummarra.

Ei kait kuvagallerian pito automaattisesti ole narsismia?
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Galleriaherutus

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

safi kirjoitti: Olen kanssasi samaa mieltä. Yritin lähinnä herättää keskustelua siitä, että miksi yleensä heruttaa tuntematonta tyyppiä? Tähän kysymykseen voisivat vastata ne, jotka tätä harrastavat suuremmassa mittakaavassa esim. Gattaca tai Jouden

Ymmärrän täysin sen, että osa naisistakin suorastaan kerjää tämän tyyppistä huomiota pyllistelemällä kameralle,
Siitä ei kuitenkaan pääse mihinkään, että nämä: kyllä panisin, näytä hanuris tyypit antavat itsestään melkoisen vastenmielisen kuvan suurimmalle osalle naisista. Puhun nyt siis naisista en mistään kakskybäsistä pissiksistä, jotka on taas ihan oman lukunsa.

No se on kuule niin Safi-pikkunen että meitä on moneen ajoon ja jotkut kuten Mana ja Poitsu niin ei pääse välttämättä mihinkään ajoon. Joten se siitä tuntemattomasta "herutuksesta"= Safi hei, elämän ei tarvi olla niin jäykkistä..relataan vaan ja heitellään herukoita Nartuille ja ollaan vaan.

Safi olet sitten ensimmäinen CityKity-historiassa joka ei siis TÄMÄN tyyppistä huomiota kaipaa ok.

Ja vielä siitä vastenmielisyydestä: I dasnt meik eni Fakin differens= en ole tullut täältä hakemaan pillua, tiedän kyllä mitkä sanat valitsisin jos sitä hakisin..pitäisköhän heitellä siviilihuua ja kattoo et riittäkö se mihkään?
killkill

Re: Galleriaherutus

Viesti Kirjoittaja killkill »

WanhaPervo kirjoitti:Ei kait kuvagallerian pito automaattisesti ole narsismia?
Voisiko rajan vetää:
- 20 omakuvaa galleriassa -> narsismia
- 19 kuvaa maisemista yms ja 1 omakuva -> narsismia

??
WanhaPervo

Re: Galleriaherutus

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

killkill kirjoitti:
WanhaPervo kirjoitti:Ei kait kuvagallerian pito automaattisesti ole narsismia?
Voisiko rajan vetää:
- 20 omakuvaa galleriassa -> narsismia
- 19 kuvaa maisemista yms ja 1 omakuva -> narsismia

??
Mielestäni ei.

Itse en ole kiinnostunut galleriakuvista, joissa gallerian omistaja ei näy.

Mutta ehkäpä minä olenkin tirkistelijä?
killkill

Re: Galleriaherutus

Viesti Kirjoittaja killkill »

WanhaPervo kirjoitti:Mutta ehkäpä minä olenkin tirkistelijä?
Pitikö tuota edes erikseen ääneen sanoa?
Kaipaat selvästikin siellä alabasterilinnassasi seikkailua, vauhtia ja vaarallisia tilanteita. Sinussa näkyy selvästi sama ikääntyvä, todellisen minänsä kieltävä Batman kuin Frank Millerin "Yön Ritarissa" :D
HellBell

Re: Galleriaherutus

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Gattaca kirjoitti:.. Enkä ymmärrä mitä minun pitäisi RautaMartalta anteeksi pyytää.
..
Selkäänpuukotusta/alle vyön-iskuja. Yksityisjuttuihin menoa, kotiinsa kutsuvien ihmisten halveeraamista ja sen sellaista.

Siirsin tämän offtopicoimasta tätä ketjua tuonne Snapan avaamaan "Tämä aihe on lukittu"-ketjuun, jossa vaikuttaa on-topiccina.

On-topic: Galleriakommentointia on monenlaista - vitsien heittoa, kaveriläppää ja sitä rataa. Kyllä kuvien alle kommentoidaan vaikkei missään 'herutusmielessä' oltaisikaan.

Olen kysynyt galleriakommenteissani toisille mm. kuvissa näkyvistä koirista. En ole ollut aikeissa iskeä kenenkään koiraa.
Viimeksi muokannut HellBell, 16.11.2005 10:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
gullible

Re: Galleriaherutus

Viesti Kirjoittaja gullible »

killkill kirjoitti: Kaipaat selvästikin siellä alabasterilinnassasi seikkailua, vauhtia ja vaarallisia tilanteita.
Se se on, kun on jeeppi, muttei lupaa ajaa sillä minne tahtoo. Toisaalta, ehkä tämä Salattu Kapina nettiin kirjoittamisessa vastaa juuri tuohon vapauden kaipuuseen?
WanhaPervo

Re: Galleriaherutus

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

gullible kirjoitti:
killkill kirjoitti: Kaipaat selvästikin siellä alabasterilinnassasi seikkailua, vauhtia ja vaarallisia tilanteita.
Se se on, kun on jeeppi, muttei lupaa ajaa sillä minne tahtoo. Toisaalta, ehkä tämä Salattu Kapina nettiin kirjoittamisessa vastaa juuri tuohon vapauden kaipuuseen?
:oops: Ajattelin viedä kapinoinnin vielä rajummaksi: kunhan talo lopullisesti valmistuu niin ostan Harrikan ja ajan sillä töistä kotiin ja takaisin!
Patz

Re: Galleriaherutus

Viesti Kirjoittaja Patz »

Ehdottomia suosikkeja:

Jouskan laihduttamiseen kehottava kommentti:

3.8.2004 23:15 jouden-za: Snadisti urheilusuorituksia suosittelen.

Ja samaan kuvaan hieman myöhemmin:

3.1.2005 17:05 jouden-za: Ja näin maanantaisissa fiilareissa kun ziikaa tällastä fotoo niin sattuu. Jos vielä kerran mulle tommonen näkymä avautuisi tatskoineen päivineen, niin arvaa mitä tapahtuisi?

Toisella sijalla:
oho oletpa makeen näköinen olisin viikon syömättä jos saisin ???!>>

Ja kolmosena:
Kannut on kun Inarin maitolaiturin perhetonkat, mut ei se mitää.
Enthu

Re: Galleriaherutus

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Herra Manala kirjoitti:Pitäisiköhän Enthun ja Gattacan järjestää joku projekti, jossa pyritään hakemaan herutushuomiota ja seksuaalisia kontakteja vastakkaisen sukupuolen osalta jostain muualta kuin kityn kolmen vapaanaolevan ja kiinnostavannäköisen naisen keskuudesta?

Jos kitygalleriassa herutan,herutan pelkästä kohteliaisuudesta
ilman mitään likaisia taka-ajatuksia.Tosiasiassa en edes mitä suurimmalla
todennäköisyydellä aio pariutua kenenkään "kityläisen" kanssa,
kirjoittelen täällä vain viihteen vuoksi ja saan teistä päivittäisen huvin :D
killkill

Re: Galleriaherutus

Viesti Kirjoittaja killkill »

WanhaPervo kirjoitti:ajan sillä töistä kotiin ja takaisin!
Kummelin sanoin "Born To Be Wild - Paitsi Himassa!"
SingleMalt

Re: Galleriaherutus

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

WanhaPervo kirjoitti:ostan Harrikan ja ajan sillä töistä kotiin ja takaisin!
Tästä tulikin mieleen eräs turkulainen pankkiiri, joka etsi kadotettua nuoruuttaan uudella harrikalla. Ensimmäisissä liikennevaloissa mies onnistui jo pyöränsä kaatamaan. Kaatui siksi, että ei muistanut pysähtyessään laittaa jalkaa maahan... :mrgreen:
AarneAnkka

Re: Galleriaherutus

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

:on: Mulle ei oo galleria / käyntikorttiherutuksia herunut, ei Cityssä eikä Kityssä.

Eiku hetkinen, tuli mulle "hoho, ihQ setä!" tossa hiljattain. :D
gullible

Re: Galleriaherutus

Viesti Kirjoittaja gullible »

SingleMalt kirjoitti: Ensimmäisissä liikennevaloissa mies onnistui jo pyöränsä kaatamaan. Kaatui siksi, että ei muistanut pysähtyessään laittaa jalkaa maahan...
Taru kertoo myös muuan uusiomotoristista, jolle matkavehje CBR1000F osoittautui liian ärhäkäksi peliksi: parin metrin matka pihalta näyteikkunan läpi liikkeeseen lienee kaikkien aikojen suoritus.
SingleMalt

Re: Galleriaherutus

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

gullible kirjoitti:uusiomotoristista
Kieltämättä, se ajokortin sivussa saatu moottoripyöräkortti 40 vuotta sitten, ei ole ihan paras ratkaisu. Jos ei nyt sentään autokoulua uusiomotoristin tarvitsisi käydä, niin kyllä jonkinlainen kurssi näille uusiomotoristeille olisi paikallaan.
Kammottava katsoa kun on sata lasissa ja kurviin mennessä ei edes yritetä kantata, vaan kääntyminen yritetään tehdä sarvia kääntämällä. Vastaohjaus on myös temppu, joka pitäisi jokaiselle opettaa, ennenkuin edes päästetään pois suljetulta alueelta..
WanhaPervo

Re: Galleriaherutus

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Kaikille huolestuneille tiedoksi: Todellisuudessa ajattelin kyllä ensin ostaa jonkun suht. pienen pyörän nimenomaan sen takia, ettei heti ensimmäisessä mutkassa poistuttaisi tangentin suuntaan.
killkill

Re: Galleriaherutus

Viesti Kirjoittaja killkill »

Tuosta vaikka se ensimmäinen menopeli
gullible

Re: Galleriaherutus

Viesti Kirjoittaja gullible »

WanhaPervo kirjoitti:ajattelin kyllä ensin ostaa jonkun suht. pienen pyörän
No mulla olisi myynnissä juuri se mitä tarvitset:
http://www.kawasaki.fi/images/mallit/hi ... _green.jpg

Vähän ajettu ja hyvin pidetty. Lyhyt akseliväli ja potkua läpi kierrosalueen takaa hauskuuden - huipputehokin on tuollaiselle uusiomiehelle sopivan maltillinen 127 paperiheppaa. Rauhallisesti ajelu onnistuu, mistä todisteena sakoton kesä, mutta kyllä se pelkällä kaasulla iloisesti keulii, jos vaan kaffasta viitsii vääntää.
SingleMalt

Re: Galleriaherutus

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

WanhaPervo kirjoitti: suht. pienen pyörän
Hommaa supermoto. Se olis kähee peli duunissa kulkemiseen. Kelpais mullekin, mutta perse ei kestä.

Kuva
WanhaPervo

Re: Galleriaherutus

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Ajatuksissa ei ole mikään kyykkypyörä tai supermoto, vaan enempi jotain tällaista:

Kuva


Asia ei ole kuitenkaan vielä ensi kesänä ajankohtainen.
ninnithequeen

Re: Galleriaherutus

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

AarneAnkka kirjoitti: Eiku hetkinen, tuli mulle "hoho, ihQ setä!" tossa hiljattain. :D
Ja sekin olin vaan minä :D

Kaikista eniten on kommentoitu kuvaani, jossa röhnötän ystäväni sängyllä puoli-alasti. Kamala kuva.

Yleensä kommentit on kuitenkin kavereitten heittoja ja muuta, itsekin tykkään kommentoida kuvia. Viimeksi heruttelin Annaa. :h:

Olisihan se kivaa että kuviani kommentoitaisiin enemmänkin. Kyllä niitä joku ainakin katselee.
Vastaa Viestiin