Pyry-Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Pyry-Torstai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Lunta tulla pyryttää, rai rai rai!
Eka tpk.

Suakelin lunta tulee vissiin koko päivän, noh pääseepä Obelixilla vetää känkkää!
Ruokalan kalapuikko Pena
masa

Re: Pyry-Torstai

Viesti Kirjoittaja masa »

Etänä tänään ja huomenna. Ei jaksa seisoskella kolarisumissa kun Uusimaa torveilee.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Pyry-Torstai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Tykkään näistä kotiäitipäivistä. Aikanen herätys, muksulle aamupala ja kouluun lähetys, ulkona on pimeää ja kylmää joten taidan mennä nukkumaan vielä say tunniksi. Sitten pitäis kyllä opiskella. Ja hakea viimeisetkin talvivaatteet kellarista. Mutta aika leppoisaa silti.

^Masalta fiksu veto.
Prepare for the worstest.
masa

Re: Pyry-Torstai

Viesti Kirjoittaja masa »

^ Vein juur flikan tarhaan ja sillä viiden minuutin matkalla raadio Nova ehti kertoa kahdesta kolarista Lahden tiellä.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Pyry-Torstai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Töihommissa. Tampereella ei ole vielä lunta, muuten aika jäätävä tunnelma.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pyry-Torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vanhemman tytön kanssa hoploppiin. Heti kun aukee eli kympiltä, niin pääsee isikin trampalle poNppiin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Pyry-Torstai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Vanhemman tytön kanssa hoploppiin. Heti kun aukee eli kympiltä, niin pääsee isikin trampalle poNppiin.
Muista pidättää sit kaikki kakarat jotka hyppii siinä samaan aikaan samalla trampalla!!!1
Vain yks kerrallaa!!1
Ruokalan kalapuikko Pena
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pyry-Torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^ Matalalla profiililla, tappeluhan siitä tulee, kun muiden mukuloita alkaa komentamaan. Joskus tosin muistutan vierasta lasta, ettei poNppisi niin kauan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Pyry-Torstai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

^ Annat sähköä ja sit heität kakaran pois vaivihkaa. Jos joku kysyy mitä tapahtui, niin sanot että löi päänsä.
Ruokalan kalapuikko Pena
masa

Re: Pyry-Torstai

Viesti Kirjoittaja masa »

Oho, olipa yllätys. Tuli YT-ilmoitus! Ei vasta kuin neljäs tänä vuonna!
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Pyry-Torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Dumiz kirjoitti:^ Annat sähköä ja sit heität kakaran pois vaivihkaa. Jos joku kysyy mitä tapahtui, niin sanot että löi päänsä.
:mrgreen:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18748
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pyry-Torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Näyttää siltä. että kehä kolmosen pohjoispuolella ei juuri lunta tule tai ole tullut?

Lunta tulvillaan on rtaikas talvisää.. Kehä kolmosen sisäpuolella.

Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Pyry-Torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Haha, mä oon jotenkin luullut, että noi yliopiston tehtävät olis jotenkin tosi vaativia, ja siksi puristin omaani ihan apinanraivolla ulos muutama viikko sitten. Olin ihan satavarma että sieltä tulee täydennyspyyntö, mutta sieltä tulikin melkoiset kehulauselmat ja pyyntö esitelmöidä keväällä saman maikan toisella opintokokonaisuudella. Oon pöyristynyt.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23462
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pyry-Torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Hih, tiimi sai valituksia kovaäänisestä keskustelusta. Iso avokonttori, muut kuoleman ja muumioitumisen välillä olevia mummoja.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Pyry-Torstai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Vespa, ku niiden tehtävien on oltava sellasia, että myös tyypit joita tuplasti vanhempia me ollaan, handlaa ne ;-) Sulla on ikää, ja vieläpä käsittääkseni paljon käytännön kokemusta just opiskelemastasi aineesta. Jo tuo yhdistelmä asettaa sut etusijalle niihin teineihin nähden. Istumalihaksiahan se vaatii.

Mun päiksyt vähän venähti.
Prepare for the worstest.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Pyry-Torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

nowaysis kirjoitti: . Istumalihaksiahan se vaatii.

Ai rupeet moittimaan Vespan takalistoa isoksi?!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18748
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pyry-Torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kun nuori tyttö nukkuu niin se on kuin rahaa pankkiin panisi. Paitsi Afganistanissa.
NuoriDaavid kirjoitti:
nowaysis kirjoitti: . Istumalihaksiahan se vaatii.

Ai rupeet moittimaan Vespan takalistoa isoksi?!
Kun alkaa tulla tiettyyn ikään niin ei "luonnollinen" pyöreys riitä..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23462
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pyry-Torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Yleensä kyllä, eniten toki ruokapaikan valiintaan liittyvää älämölöä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Pyry-Torstai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Vittu täällä mitään lunta ole. Missään. Missä ne lumet on? Tänään olen suhannut akselilla Hyvinkää - Lohja - Vantaa, enkä ole nähnyt kuin hennon peitteen asfaltin päällä. Suola-autoa kolat puhdasta asfalttia kolaten jurruttaa kyllä joka väylällä. Missä ne on silloin kun niitä oikeasti tarvitaan?
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Pyry-Torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

nowaysis kirjoitti:Vespa, ku niiden tehtävien on oltava sellasia, että myös tyypit joita tuplasti vanhempia me ollaan, handlaa ne ;-) Sulla on ikää, ja vieläpä käsittääkseni paljon käytännön kokemusta just opiskelemastasi aineesta. Jo tuo yhdistelmä asettaa sut etusijalle niihin teineihin nähden. Istumalihaksiahan se vaatii.
Siis kutsuitko sä mua juuri vanhaksi?!!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Pyry-Torstai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Missä vitussa se vitun vitutusketju on? Vituttaa kun normityöhommia on ihan vitusti ja siihen päälle muutama vitun projekti. Esimies pistää lisää hommia tulemaan joiden mukana semmosia joiden hoitaminen ei mulle kuulu. (hänen kaveripiirinsä pikkujoulujen järjestäminen) Laitoin sille sähköpostia että teen ensin nämänämänämänämä ja nämä hommat ennenkuin yritänkään tehä näitä muita. Voit tehä ne ite sillä välin. Saa nähä tuleeko bonusta vai potkut...
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Pyry-Torstai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Vesper kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Vespa, ku niiden tehtävien on oltava sellasia, että myös tyypit joita tuplasti vanhempia me ollaan, handlaa ne ;-) Sulla on ikää, ja vieläpä käsittääkseni paljon käytännön kokemusta just opiskelemastasi aineesta. Jo tuo yhdistelmä asettaa sut etusijalle niihin teineihin nähden. Istumalihaksiahan se vaatii.
Siis kutsuitko sä mua juuri vanhaksi?!!
Herran jestas, en sentään! Viittasin vain meitä tuplasti nuorempiin, ja kutsuin sua iäkkääksi :D Me ollaan naisia just parhaassa iässä, siis alimmassa mahdollisessa parhaassa iässä :h:

Meissä 30+ naisissahan on parasta just se, että me ollaan 30+ eikä 20+. Näin me ollaan päätetty.

--
Tuli semmonen etiäinen, että en ehkä pyöräile töihin huomenna. Nyt voisin luistella yliopistolle syömään.
Prepare for the worstest.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Pyry-Torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Huh!

Sain juuri lahjan, kivaa!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Pyry-Torstai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ja onnea! Käytän fb:tä niin huonosti etten muista mikä sun päivä oli, mutta onnea joka tapauksessa, kuun muistan kun se on sama ku mulla.
Prepare for the worstest.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Pyry-Torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

nowaysis kirjoitti:Ja onnea! Käytän fb:tä niin huonosti etten muista mikä sun päivä oli, mutta onnea joka tapauksessa, kuun muistan kun se on sama ku mulla.
Kiitos! Tiistaina jo oli, tänään vaan sain lahjan yllättävältä taholta. Yhdeltä pojalta!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin