Perse Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Perse Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ainakin kelin puolesta?

Kuva
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Perse Perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Eka tpk.

Lunta tulloo ja niin tuli Dumiskin työpaikalle. Kriittisimmät hetket oli omalla parkkipaikalla. Selvisin annostelemalla kaasua oikein.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Perse Perjantai

Viesti Kirjoittaja KKK »

Näyttipä taas melkoisen villejä unia. Ensin valtavalle huvijahdille rakennetussa ilotalossa, jossa ostin minulle osoitetulle ilotytölle vapaaillan ilman vaateita. Juuri kun se meinasi heittää beejiit kiitokseksi, se perhanan laiva alkoi upota. Loppuyöstä sissisotaa syyrialaisten ja SAS-kommandojen kanssa. Syyrialaiset jahtasivat minua, mutta minä sain usutettua Herefordin heput niiden niskaan, ja selvisin kuin koira veräjästä.

Illalla firman pikkujoulut, eikä mulla ole vieläkään a) tanssikurssia käytynä b) työterveyslääkärin "vapautettu tanssipalvelusta"-lappua (työpaikka on naisvaltainen)
Amazing shit happens!
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Perse Perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

^ Laita semmoinen "minä juon, minä en tanssi"-lappu ikäänkuin nimilapuksi rintataskuun. Limuhirven logo taustalle yms.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Perse Perjantai

Viesti Kirjoittaja KKK »

^ Googlasin noilla hakusanoilla, ja tulihan sieltä kuvahausta osuma *tulostaa*

Kuva
Amazing shit happens!
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Perse Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

KKK kirjoitti:

Illalla firman pikkujoulut, eikä mulla ole vieläkään a) tanssikurssia käytynä b) työterveyslääkärin "vapautettu tanssipalvelusta"-lappua (työpaikka on naisvaltainen)
Eikun vauhtipulveria nenään ja tästä muuvsit illaksi:

Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Perse Perjantai

Viesti Kirjoittaja masa »

Keski-ikäisen miehen elämää, osa 231.

Huomenna ois isoolla kirkoolla poikien pikkujoulut. Isot saunatilat, hyvää ruokaa, omp, 10 henkeä sekä nukkumiseen ja kankkuseen Marinasta huone.

Ei huvita eikä kiinnosta yhtään, vaan tekisin mielummin asennushommia himassa. Tyhmää.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Perse Perjantai

Viesti Kirjoittaja KKK »

^ :p:

Jesus, nuo Dädikuulin muuvssit on kyllä oman vuosikymmenensä "Gangnam Style"

Eikös jossain välissä muuten ollut supinaa, että toi BöynerÄijä ei laula oikeasti omia vokaaliosuuksiaan?
Viimeksi muokannut KKK, 30.11.2012 8:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Amazing shit happens!
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Perse Perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Mä meen huomenna kaverin kolmekybäsiä juhlii kyl ihan mielelläni. Sitä ennen tietty vahdin pikkupoikia tai väsään jotain muuta yleishyödyllistä ja aivan hirveimmät naamatkin pitänee jättää pois, kun Mairelle meen yöks.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Perse Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Aamusta pääs heti lumitöihin. Tuuli oli kinostanut 40cm vallin portille. Puuskan iskiessä maailma muuttu ihan valkoiseksi aina vähäksi aikaa.

Huikea keli :h:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Perse Perjantai

Viesti Kirjoittaja KKK »

Pitihän se tarkistaa Wikistä
Wiki kirjoitti:Farian later revealed that Bobby Farrell made almost no vocal contributions to the group's records, with Farian himself performing the male parts on the songs in the studio.
Sama tuottajahan oli Milli Vanillinkin takana. Spandeksi-pojatkaan eivät laulaneet itse, vaan laulusoundi oli kasattu useamman sessiolaulajan laulunauhoista.
Amazing shit happens!
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Perse Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:Keski-ikäisen miehen elämää, osa 231.

Huomenna ois isoolla kirkoolla poikien pikkujoulut. Isot saunatilat, hyvää ruokaa, omp, 10 henkeä sekä nukkumiseen ja kankkuseen Marinasta huone.

Ei huvita eikä kiinnosta yhtään, vaan tekisin mielummin asennushommia himassa. Tyhmää.
Kuulostaa huolestuttavalta!

Mä lähtisin mielelläni, mutta hu sorvausaamu.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Perse Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

KKK kirjoitti:Pitihän se tarkistaa Wikistä
Wiki kirjoitti:Farian later revealed that Bobby Farrell made almost no vocal contributions to the group's records, with Farian himself performing the male parts on the songs in the studio.
Sama tuottajahan oli Milli Vanillinkin takana. Spandeksi-pojatkaan eivät laulaneet itse, vaan laulusoundi oli kasattu useamman sessiolaulajan laulunauhoista.
Joo, mutta kyllä Farianilla on kuitenkin itsessään lahjakkuutta, kun on kasannut ainakin kaksi hyvin myynyttä poppoota.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Perse Perjantai

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

KKK kirjoitti: Jesus, nuo Dädikuulin muuvssit on kyllä oman vuosikymmenensä "Gangnam Style"
Tuubin kommenttiosassa: "This dude is the definition of Cocaine." :mrgreen:
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Perse Perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Unohdinko mainita etten aio ajaa törkeitä räkäjarrujani pois vielä tänään :mrgreen:

edit: huomenna on täydellinen tilaisuus esitellä niitä stadin ytimessä :h:
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Perse Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

NuoriDaavid kirjoitti:
KKK kirjoitti:

Illalla firman pikkujoulut, eikä mulla ole vieläkään a) tanssikurssia käytynä b) työterveyslääkärin "vapautettu tanssipalvelusta"-lappua (työpaikka on naisvaltainen)
Eikun vauhtipulveria nenään ja tästä muuvsit illaksi:

Pikkujoulut pilalla

http://www.hs.fi/kotimaa/TS+Suomen+suur ... 5624105637
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Perse Perjantai

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti: Kuulostaa huolestuttavalta!
No älä. En voi selittää tota mitenkään muuten kuin sillä, että mä olen juossut kapakoissa ikävuodet 18 - 34 melkein joka viikonloppu. Vähemmälläkin juoksemisella sitä kyllästyy.

Mentävähän se toki on. Täytyy ottaa punkkua matkaan niin tulee hyvät nousut ja pössikset ajoissa.
masa

Re: Perse Perjantai

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti: Pikkujoulut pilalla

http://www.hs.fi/kotimaa/TS+Suomen+suur ... 5624105637

Mitäs pakkasivat baanilaatikihin. Oisivat käyttäneet pahvilaatikoita joissa lukee:

RKP vuodesta 1990 vuoteen 2000
Vihreä tulevaisuus - suunnitelmat ilmastonmuutoksen lopettamiseksi
Taisteluni - Paavi Arhinmäki
Paavo Lipponen - Katkeruuden jälkeen
Mikael Jungner - I Love You
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Perse Perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

masa kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Kuulostaa huolestuttavalta!
No älä. En voi selittää tota mitenkään muuten kuin sillä, että mä olen juossut kapakoissa ikävuodet 18 - 34 melkein joka viikonloppu. Vähemmälläkin juoksemisella sitä kyllästyy.
Mä kun yleensä käyn semmoisissa paareissa joissa raikaa hevi, niin mä en ole kyllästynyt vieläkään. Naisia en ole paareista tarkoituksella koskaan lähtenyt naaraamaan myöskään. En vaan ole kyllästynyt siihen että saan vetää nousukännejä mieluisassa ympäristössä. Just tuli 33 mittariin. Mitäs Eki tähän sanoo?

btw, tiedän ettei meno voi jatkua tämmöisenä ikuisesti ja sen takia tässä pikkuhiljaa yritän opetella kotihiireksi, että joskus musta vois tulla se perheen isukki. Vielä on vaan matkaa aika hurjasti, tosin se muutos voi tietty tulla nopeastikin...
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Perse Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ei helvetti, mikä sää. Onneksi on sisätyö.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Perse Perjantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

NuoriDaavid kirjoitti:Ei helvetti, mikä sää. Onneksi on etätyö.
*piereksii sohvalla kalsareissa*
Universaali disclaimer.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perse Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
masa

Re: Perse Perjantai

Viesti Kirjoittaja masa »

VR taisi viimeksi leuhkia eilen että antaa myrskyn tulla me ollaan valmistauduttu siihen!

Koomista.

Paljonkos siellä isolla kirkolla sitä lunta nyt sitten on? Landella ei ole kuin ehkä 2 cm kinoksena. Muuten paljas maa.
Viimeksi muokannut masa, 30.11.2012 10:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Perse Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:VR taisi viimeksi leuhkia eilen että antaa myrskyn tulla me ollaan valmistauduttu siihen!

Koomista.
Noo. Ei maailmassa ole yhtään maata, joka ongelmitta selviäisi tällaisesta säästä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Perse Perjantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

masa kirjoitti:VR taisi viimeksi leuhkia eilen että antaa myrskyn tulla me ollaan valmistauduttu siihen!

Koomista.
Jaa minä kuulin semmoisen, että "ei me mitään erikoista olla tehty valmistautuaksemme, onhan nyt Suomessa ennenkin satanu lunta". Vähän pyörittelin silmiäni tolle kommentille. On ennenkin ollut lumimyrskyjä, mut onpa ennenkin ollut junat myöhässä tai ei oo kulkenu ollenkaan!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Vastaa Viestiin