Talvenmakuinen keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Talvenmakuinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Kämpän ulkolämpötilamittari näytti -17, autossa -15,5.

Huomenna mennään sitten paccaselta plussalle. Jepa.

Eka tpk.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Talvenmakuinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Piti laittaa pipa päähän aamulla.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Talvenmakuinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2447
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Talvenmakuinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja KKK »

Aamulehdessä tänään keihäänheittäjä Sanni Utriainen nillittää ja valittaa
- "seisomatyö rasittaa selkää"
- "olen pyytänyt vähemmän töitä..."
- "ideaalitilanne olis kun vois keskittyä täysillä urheiluun ja kavereihin että se tasapainottaisin.."

<angst>
Voi jumalauta!

Kai nyt jokainen haluaisi vähemmän töitä ja enemmän aikaa harrastuksilleen ja ystäville - toimeentulon kärsimättä. Jos et itseäsi kykene urheilulla elättämään, vaihda duunia tai lajia. Minkä takia teille urheilupingoille pitäisi antaa kaikki käteen - kun suurin osa teistä ei ikinä pääse kansainvälisissä kisoissa edes kymmenen parhaan joukkoon!

Nimimerkillä "hiukan vituttaa lukea tämmöisten mamsellien ininää, kun itse painaa perse pitkällä töitä että rahat riittäis muuhunkin kuin näkkileipään"

</angst>
Amazing shit happens!
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Talvenmakuinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

KKK kirjoitti: Sanni Utriainen ...
- "ideaalitilanne olis
Mua noi ei häiritse, kun en koskaan lue murheilijoiden haastatteluja.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2447
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Talvenmakuinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja KKK »

^ Taidan itsekin lopettaa.

Edelleen - en voi ymmärtää näiden murheilijoiden hyysäämistä.
Jos murheilu on heille ammatti - kustantanette itse opintonne, tarvittaessa lainarahalla. Niin jokainen muukin ammattiin ja työelämään valmistautuva tekee.
Amazing shit happens!
masa

Re: Talvenmakuinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

KKK kirjoitti: perse pitkällä töitä että rahat riittäis muuhunkin kuin näkkileipään"

Onneksi sukellus ja mopoilu ei vaadi juuri minkäänlaista harrastekassaa. Et ole ajatellut hankkivasi vanhaa amerikan rautaa, tai moottorivenettä? :lol:
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Talvenmakuinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

masa kirjoitti:
KKK kirjoitti: perse pitkällä töitä että rahat riittäis muuhunkin kuin näkkileipään"

Onneksi sukellus ja mopoilu ei vaadi juuri minkäänlaista harrastekassaa. Et ole ajatellut hankkivasi vanhaa amerikan rautaa, tai moottorivenettä? :lol:
Nauratti. :lol:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2447
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Talvenmakuinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja KKK »

masa kirjoitti:Onneksi sukellus ja mopoilu ei vaadi juuri minkäänlaista harrastekassaa. Et ole ajatellut hankkivasi vanhaa amerikan rautaa, tai moottorivenettä? :lol:
Sukellus JA mopoilu > ei olisi varaa. TAI > on, koska kun lopetin sukelluksen, myin kamat ja ostin niillä rahoilla mopon.

Uuden harrastuksen vaatima alkupääoma oli siis kasattu kymmenen vuoden aikana, joten ei tässä mitään kroisosmaisia kertainvestointeja ole ollut harrasteeseen heittää. Piikkisi oli terävähkö, mutta valitettavasti kohde oli väärä :)

Hassua sinänsä, että tästä asiasta kollega soitteli viime keväänä. Häntä oli selvästi jäänyt vaivaamaan "miten sillä on rahaa?" Kateus jne.
Amazing shit happens!
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Talvenmakuinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

KKK kirjoitti:kustantanette itse opintonne, tarvittaessa lainarahalla. Niin jokainen muukin ammattiin ja työelämään valmistautuva tekee.
Toi olis osuvampi, jos meillä ei olis ilmaista koulutusta ja opintotukijärjestelmää. Kyllä ainakin mun koulutuksen on yhteiskunta maksanut. Lainaa en koskaan ottanut ja töillä ansaitut rahat meni urheiluun.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2447
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Talvenmakuinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja KKK »

^ Mä olen varmaan sitten käynyt vääriä kouluja, kun opintotuki ei kattanut kaikkea elämistä ja töissä oli pakko käydä siinä sivussa. Aloitin työelämässä 14-vuotiaana, kesäduunina 8h päivää metallifirmassa ja osa palkkapussista annettiin kiltisti vanhemmille ruokamenoja kattamaan. Lukio- ja sen jälkeiset opiskelut rahoitettiin lainalla, opintorahalla ja töitä tekemällä. Nälkää tai puutetta ei tarvinnut kokea, mutta taloudenpito oli tiukkaa koska oli pakko.

Anteeksi, jos en edelleenkään sulata pappa-betalar-osastoa, "ikuisia opiskelijoita" tai muita loiseläjiä. Tai iniseviä murheilijoita ja määkiviä apurahataiteilijoita.
Amazing shit happens!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Talvenmakuinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Huippu?urheilun avotukiryhmä kuulema julkaisee tänään Suomen huippu-urheilun pelastamisohjelman, odotamme lisäsäästöjä ja tiekennuksia, Suomi vs. Muu Maailma.. klo 12:00

Taide ja huippu-urheilu kuuluvat kategoriaan viihde? Joten jos haluamme suomalaisia osanottajia kisoissa niin vähän joutuu noita "yli-ihmisiä" tukea..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Talvenmakuinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja exsu »

KKK kirjoitti:^Mä olen varmaan sitten käynyt vääriä kouluja, kun opintotuki ei kattanut kaikkea elämistä ja töissä oli pakko käydä siinä sivussa.
Kyse oli kai siitä, että itse koulutus on ilmainen. Mä oon lukenut yhden amk- tutkinnon ja himppasta vajaan yliopiston maisteritutkinnon ilman lainoja tai vanhempien rahoja. Opintotuki, asumislisä, työssäkäynti ja hyvin niukka elämä tekivät sen mahdolliseksi. Mutta päätoimisen opiskelun aikana en matkustellut enkä viettänyt ns. opiskelijaelämää. Raha meni elämiseen, ei bilettämiseen.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Talvenmakuinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Suomi - Kanada!

Sitä ennen yhdet juhlat ja paikalle saapuvista tunnen tuskin ketään. Sairaan kivaa.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2447
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Talvenmakuinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja KKK »

On näissä etäpäivissä puolensa. Vaimo kävi nykäisemässä hihasta ja ruokatunti vietettiin vaakamamboten.

Ketoapiiniä, kodeiiniä ja orgasmi == lähes täydellinen rentoutuminen. Jos sukassa olis reikä niin valuisin kenkään koko mies <3 Jos siis olisi kengät jalassa.
Amazing shit happens!
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Talvenmakuinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja saira »

^ :h:
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Talvenmakuinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Jos pätkis kattoon isää, edellyttäen että dieseli jyrähtää käyntiin. Tylsiä pakkaspäivät, heräsin aamusta vaan todetakseni lämpömittarin edessä "Perkele" ja painuin takas punkkaan.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Talvenmakuinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Viime yönä seikkailin unessa ND:n ja perheensä kanssa. ND suostutteli mut tulemaan niiden auton kyytiin jostain motarilta, aattelin että en kyllä muuten vieraiden autoihin nousis, mutta kun sillä oli vaimo ja lapset kyydissä. Se vaimo oli jotenkin kuulemma ollut mustis mulle, mutta kun tutustuttiin niin tultiin toimeen hyvin ja lapset olivat oikein mukavia myös! Poika oli tosin vasta 9, ja aattelin että tuo se oli syyttänyt chihua olkkarin matolle oksentamisesta.

Keittiön pöydän päässä(isännän paikka??) olevan tuolin luona aattelin, että tässä se Dave sitten syö aamiaistaan ja ehkä kityilee salaa.

Migreenillä(eilen toista päivää) saattoi olla osuutta asiaan ;)

Mutta unessa oli mukava perhekeskeinen tunnelma. Ei erotiikkaa. Davea kuitenkin hieman harmitti, että olin kiinnostuneempi viettämään aikaa vaimon ja muksujen kuin hänen itsensä kanssa.

:mrgreen:

-------

Pitäis lukea tenttiin. Jos tossa kolmelta alottaisin. Että migreeni on varmasti hävinnyt :!:
Prepare for the worstest.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Talvenmakuinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^En nyt uskalla kommentoida tähän mitään, kun annoit muutama päivä sitten niin tiukat ukaasit :twisted:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Talvenmakuinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Systerillä tänään 20 vuotta naimisissa, vanhemmilla 48 vuotta. Hulluja, sano. Itsehän en ole vielä edes kihloihin joutunut.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Talvenmakuinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja exsu »

Piparihommia ja (sokeritonta mehu-)glögiä!
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Talvenmakuinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja MrM »

Vesper kirjoitti:Systerillä tänään 20 vuotta naimisissa, vanhemmilla 48 vuotta. Hulluja, sano. Itsehän en ole vielä edes kihloihin joutunut.
Emmäkää. Ollaanx päivä? Ei, en osta sormusta. elcoo!
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Talvenmakuinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kihlattomien törmäysajot järjestetään jossain muualla?
Olin kyllä "kihloissa" sen seitsämän vuotta, mutta sormus hävisi..
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin