Naisen suusta

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Naisen suusta

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuh ... -tf-promo4

Itse waimon suusta 1, 3, 6 ja 7 kuultuna.

3 on ainoa joka varsinaisesti watuttaa. Kun kerran viikossa ottaa hapanta, niin haluaisi nauttia siitä ilman kälätystä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Naisen suusta

Viesti Kirjoittaja elco »

Vain 5.

edit. Eiku kakkonen kans! Luin aluksi, että Mies olisi liian lihava!
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Naisen suusta

Viesti Kirjoittaja exsu »

Meillä tuo ykkönen on kyllä kehu, mies käyttää itsekin usein.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Naisen suusta

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

2,3,7.

Juomisesta puhuminen on vähän ärtsyä, kun hänellä on niin jyrkkä kanta. Salaa toivoisi että olisin absolutisti, ei varmasti haittaisi häntä yhtään :twisted:
Ruokalan kalapuikko Pena
masa

Re: Naisen suusta

Viesti Kirjoittaja masa »

5 ja 8. Jos riidellään, niin sitten kuuluu 1 myös.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Naisen suusta

Viesti Kirjoittaja annepa »

Mulle on sanottu 1, 3, 6, 7, 8 ja 10. Niin, että ei naisen suusta siis :D

Itse en tunnusta sanoneeni juuri mitään noista :D Esim jos multa kysytään "onko joku vikana", vastaan tilanteen mukaan joko "on" tai "ei".

Kahdesti olen sanonut "ei tänään" 10 ½ vuoden aikana.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Naisen suusta

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:2 jättää miehen joka ei halua valehdella aseettomaksi jos oikeasti ei ole mitään hyvää sanottavaa. Onneksi yleensä on.
.
http://media.riemurasia.net/albumit/mme ... 841134.gif
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Naisen suusta

Viesti Kirjoittaja saira »

Hmmm, ite käytin aiemmin vain numeroa 7, ja sitäkin vain silloin, kun en ollut itsekään varma mikä on vialla. Meillä tosin mies tuntee mut niin hyvin, että tietää mitä tarkoitan, koska lukee mua niin hyvin, että tietää jotain olevan vialla. Tietää myös, että otan asian heti puheeksi, kun olen päässyt selville mikä itseäni ärsyttää, ja jäsennellyt ajatukseni niin, että pystyn ottamaan asian rakentavasti esille. Tietysti voisin sanoa etten tiedä, otan asian myöhemmin esille, mutta aina välillä tilanne on sellainen, että jotenkin vain pienestä ärsytyksestä huolimatta yrittää olla paremmalla tuulella ja jättää siksi hetkeksi asiat pois, esim jos olemme vierailulla jossain. Joten välillä edelleen. En tosin edes muista milloin olisin ärsyyntynyt jostain...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Naisen suusta

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

En nyt jaksa miettiä, mitä olen kuullut tai sanonut, mutta minusta oikeasti pahoja ovat oikeastaan vain 5 (meidän pitää puhua), 7 (kaikki on ihan hyvin + murjottava mykkäkoulu) ja 10 (mun kavereiden mielestä). Ne ovat niin pahoja, etten oikein näe niille sijaa tasa-arvoisessa ja aikuisessa parisuhteessa.

5 on paha esimerkki metakeskustelusta: jos haluaa puhua jostain asiasta, kannattaa puhua siitä asiasta eikä asiasta puhumisesta metatasolla. Tämä ikäänkuin sysää vastuun yhtä henkilöä vaivaavan asian käsittelystä toiselle henkilölle, joka ei välttämättä edes tiedä, mistä on kyse. Loukkaavaa myös on, jos käy ilmi, että toista on pitkään vaivannut jokin asia mutta ei ole ottanut asiaa puheeksi ennen kuin se on kasvanut kovin isoksi. Toki "meidän pitää puhua asiasta x" on ok, jos sillä viestitään, että asia x vaivaa, mutta nyt ei ole hyvä aika keskustella siitä, mutta silti halutaan tehdä tiedoksi, että asia vaivaa.

7 on pelkkää sadistista rankaisua tasa-arvoisen keskustelun sijaan. Ehkä näin voi koettaa ehdollistaa koiria ja varusmiehiä, mutta tapa ei kuulu ihmisten väliseen kanssakäymiseen.

10 on suoraan loukkaava: parisuhteen sisäisiä asioita puidaan ensisijaisesti ulkopuolisten kanssa. Tämä tekee kumppanista ulkopuolisen omassa parisuhteessaan.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Naisen suusta

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

exPertti kirjoitti:taivas on sininen
Katso ikkunasta ulos ja ylläty!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Naisen suusta

Viesti Kirjoittaja saira »

Kyllä mä saatan puhua jollekin hyvälle ystävälle asioista jos haluan saada muitakin näkökulmia asiaan, ehkä jopa kumottua omat näkemykseni tms. JA tiedän, että mieskin puhuu kavereilleen. Tosin raja siinäkin mistä ja miten puhun. (Lisäksi minulla on yksi sellainen ystävä, jonka kanssa juttelemme usein Skypessä, ja jolle voin kirjoittaa "PERKELE!! :evil: :kele: :keskustelu: :axe: ", jonka jälkeen voin ajatella asioita rauhallisemmin ja rakentavammin. Mikä on ihan hyvä, sillä vaikka olen aikojen saatossa oppinut olemaan rauhallisempi jne, aina välillä se temperamentti tulee esille hetkeksi... )
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Naisen suusta

Viesti Kirjoittaja exsu »

exPertti kirjoitti:
Oletkohan naisen kanssa edes asunut. Vesi on märkää, taivas on sininen ja naiset puhuvat toisilleen.
Myös miehet puhuu! Mun exsä soitteli mulle vielä n. 5 vuotta meidän suhteen päätyttyä asuessaan jo avoliitossa toisen naisen kanssa, ja kyseli aina kriisitilanteissa neuvoja. Sitten tulkkasin sille sen naisen puheita, ja sitä, miten se nainen saattaa käsittää hänen sanomisiaan. Toimi ilmeisen hyvin, kun käytöntö jatkui niin pitkään. Loppu tälle konsultoinnille tuli, kun herra oli aloittanut sovittelevaksi tarkoitetun keskustelun sanoilla "Taidat olla oikeassa. Kysyin asiasta, ja exsukin sanoi, että..." No, riidan aihe ainakin vaihtui.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Naisen suusta

Viesti Kirjoittaja saira »

^Mulla muuten sama exäni kanssa, toimin parisuhdetulkkina. :-D
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Naisen suusta

Viesti Kirjoittaja So Hard »

saira kirjoitti:Kyllä mä saatan puhua jollekin hyvälle ystävälle asioista jos haluan saada muitakin näkökulmia asiaan
Näissä tilanteissa vaan tuppaa usein käymään niin, että asiat joita mies pitää yksityisyyteensä ja kahden väliseksi kuuluviksi päätyvät parisuhteen ulkopuolelle. Ja naisten keskimääräinen salaisuuksienpitokyky tuppaa olemaan aika heikko, luokkaa 8 minuuttiako se nyt oli tutkitusti, jolloin ne päätyvät myös käytetyltä konsultilta eteenpäin.
Universaali disclaimer.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Naisen suusta

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

saira kirjoitti:Kyllä mä saatan puhua jollekin hyvälle ystävälle asioista jos haluan saada muitakin näkökulmia asiaan, ehkä jopa kumottua omat näkemykseni tms. JA tiedän, että mieskin puhuu kavereilleen. Tosin raja siinäkin mistä ja miten puhun.
Joo, toki. Tämä on vähän liukuva asia; otin ehkä vähän kirjaimellisesti sen, miten lehtijuttu puhui tässä yhteydessä "parisuhteen vakavista ongelmista" ja niiden käsittelystä tavalla, jolle oikea foorumi olisi terapeutin vastaanotto. Tai oikeastaan kai sellaisistakin asioista puhuminen läheisille ystäville on sekä terveellistä että ihan ok, mutta nimenomaan kuvaamallasi tavalla siten, että haetaan apua siihen, miten itse käsittelee asiaa. Lehtijutun tapa taas oli pikemminkin sellainen, että ystäviä haetaan jonkilaisiksi tuomareiksi parisuhteen sisäiseen asiaan oletuksella, että parisuhdekumppanin tulee tyytyä ystävien kanssa kehiteltyyn ratkaisuun. Haen kai jotain sellaista, että ystäviä voi käyttää näkökulman avartajina, mutta ei oikein erotuomareina - eritoten jos parisuhteen osapuolet eivät ole molemmat olleet läsnä keskusteluissa. Kumppanin tulee olla ensisijainen keskutelukumppani, joita ystäväkeskustelut voivat täydentää. Ratkaisujen kun pitää kuitenkin olla parisuhdekumppanien yhteisiä, ei toisen osapuolen ystäviensä kanssa rakentamia. Tai en mä tiedä. Ehkä mä joudun ottamaan nueron 10 pois listaltani.
Viimeksi muokannut urpiainen, 05.12.2012 12:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Naisen suusta

Viesti Kirjoittaja saira »

SH: Sanotaan niin, että mä olen todella huono luottamaan ihmisiin. Nämä kolme ihmistä, joihin (miehen lisäksi) todella luotan, ovat jo vuosien takaa hyviä ystäviä, yksi jopa lapsuudesta. Mä en puhu omista asioistani oikeastaan kellekään koskaan yleistä lätinää lukuunottamatta. Ja näille kolmelle ihmiselle voin puhua niistä muistakin asioista ilman, että tarvitsee miettiä leviääkö.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Naisen suusta

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exsu kirjoitti:herra oli aloittanut sovittelevaksi tarkoitetun keskustelun sanoilla "Taidat olla oikeassa. Kysyin asiasta, ja exsukin sanoi, että..."
:lollero:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Naisen suusta

Viesti Kirjoittaja elco »

exsu kirjoitti: Myös miehet puhuu! Mun exsä soitteli mulle vielä n. 5 vuotta meidän suhteen päätyttyä asuessaan jo avoliitossa toisen naisen kanssa, ja kyseli aina kriisitilanteissa neuvoja.
miehet ehkä puhuu, mutta Miehet ei.

Ihme kekkulin olit sinäkin löytänyt. Maailmassa on oikeutta kun on ex. Suomalainen Mies on hiljaa ja pitää mölyt mahassaan kunnes on aika antaa aseiden puhua.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 14:05

Re: Naisen suusta

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Tämä ketju saa minut tuntemaan itseni kookaburraksi pingviinien joukossa! Lisäksi olen siinäkin mielessä naiseksi viallinen, että kirjoitin tähänkin ketjuun pitkän sepustuksen siitä, miksi en koskaan sano mitään noista kymmenestä asiasta, ja kun olin saanut sen kirjoitettua, deletoin koko viestin. Samaa olen itse asiassa harrastanut tässä viime aikoina kitinässä aika paljon, kirjoitan pitkiä vastauksia vaikka mihin, mutta jätän ne postaamatta. Mikä on tämä kummallinen syvältä sisimmästäni kumpuava ilmiö? Pitäisikö olettaa, että olen kypsässä 35 vuoden iässä kasvattanut itselleni itsekritiikin? Omituista.
Vastaa Viestiin