Kun me erottiin, sä laitoit minut nettiin

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Onko sinusta- öh- taidevalokuvia muiden kuin itsesi hallussa?

Ei
5
28%
Toivottavasti ei
5
28%
Olin nuori ja tarvitsin rahat
8
44%
 
Ääniä yhteensä: 18

Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Kun me erottiin, sä laitoit minut nettiin

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Onko sinusta- öh- taidevalokuvia muiden kuin itsesi hallussa?

Silloin buurisotien aikaan ei ollut kännyköitä, eli musta ei ole kuin paperikuvia ja ne exä onneksi lähetti takaisin pyytämättä kun erottiin.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kun me erottiin, sä laitoit minut nettiin

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mahdollisesti, mutta en usko että tallessa. Enemmän olen huolissani joistain julkisen paikan kuuden promillen tankotanssiesityksistä, joita joku vieras on kuvannut.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Kun me erottiin, sä laitoit minut nettiin

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

NuoriDaavid kirjoitti:...musta ei ole kuin paperikuvia ja ne exä onneksi lähetti takaisin pyytämättä kun erottiin.
Lähettikö negat kans? :P


Musta ei ole olemassa exien hallussa kummallisia kuvia.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2447
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Kun me erottiin, sä laitoit minut nettiin

Viesti Kirjoittaja KKK »

Aihetta sivuten - kannattaa katsoa kenen puhelimen bt:n kanssa puhelimesi paritat. Sain vahingossa kännykkääni kuvia jossa kaveri heiluttelee heppiään eukkonsa hanuri taustalla :D
Amazing shit happens!
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kun me erottiin, sä laitoit minut nettiin

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Ei ole mitään härskejä kuvia liikenteessä eikä varmaan pahemmin ei-härskejäkään. Olen onnistunut välttemeään kameraa melko tehokkaasti ja jos en ole, niin ei ystikset niitä länttää minnekään kysymättä.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Kun me erottiin, sä laitoit minut nettiin

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

No huh huh, nyt kun muistutit... Enpä oo tämmöst tullu ees aatelleeks.

En voi rastittaa noist mitään, aika huonot vaihtoehdot, koska en tarvinnu rahaa (tai nooo koskapa ei tarvis, mut emmä ny niist) enkä aina oo ollu niin nuorikaa. Huvikseni pousailin. Materiaalia on pilvin pimein siellä sun täällä, pidelkööt runkkumateriaalina, en oo kyselly takas eikä sinänsä kiinnostakaa. Se oli hauskaa ja jos siitä vieläki joku riemua repii nii siit vaan! Eikä pelota sekää et tulis netis vastaan. Suurin osa taitaa olla sen verran luotettavaa porukkaa ja kuvaus sekä graafista että taiteellista ettei kasvot ainakaan isommin näy. Ja jos näkyiski nii so what.

Poikkeus tähän: Joskus mua salakuvattiin kännyl kun oli semmone 2+1 ja sitä sit leviteltiin siel poikaporukas. Ahisti. Noo, sil sitten sain yhen ihqn joka oli ollu vähä kiikaris... Et ei se mitään vaikka maine meni. Tykkäsin kuitenki.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Kun me erottiin, sä laitoit minut nettiin

Viesti Kirjoittaja saira »

KKK kirjoitti:Aihetta sivuten - kannattaa katsoa kenen puhelimen bt:n kanssa puhelimesi paritat. Sain vahingossa kännykkääni kuvia jossa kaveri heiluttelee heppiään eukkonsa hanuri taustalla :D
Tää mulle tuli mieleen kun luin siitä Noksun uudesta keksinnöstä, jonka avulla bt ei kysele lupia lähettää kuvia. Mulla itellä on omassa kännyssä meinaan tatskan suunnittelun vuoksi muutama kuva itsestäni, ja nauroin mielessäni sitä, et mä olen juuri se, joka ei muistais laittaa estoja päälle, ja sit HUPS! :-D No joo, en ole ostamassa Nokiaa kyl.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2447
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Kun me erottiin, sä laitoit minut nettiin

Viesti Kirjoittaja KKK »

Tässä meikäläisenkin esimerkissä käyttäjä itse mokasi - oli lähettämässä ihan viatonta kuvaa sinihampaalla, mutta mukaan eksyi intiimimpääkin materiaalia.

Poikamiesvuosilta jäänyt mieleen tämmöinenkin nettituttavuus, joka halusi heti ekoilla treffeillä poseerata puolialasti, pelkät pöksyt jalassa. Sevverran juovukkeessa molemmat oli että mitään isompaa äksöniä ei yöllä esiintynyt. Varmaan hyväkin.. koska kun aamulla kameran muistikortilta yöllisen kuvaussession tuloksia katselin, niin stringien haarovälistä roikkuu tamppoonin naru :cry:

Kuvaaminen sopivassa seurassa on kyllä ihan kiva lisä tunnelmaan :)
Amazing shit happens!
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kun me erottiin, sä laitoit minut nettiin

Viesti Kirjoittaja Gat »

Useammankin nimeltämainitsemattoman City- ja Kitinämisun minulle luottamuksella lähettämät nakukuvat ovat toki tallessa. En ole kertonut keiden, joten luottamuksella voisitte lähettää lisääkin. [email protected]
En minä edes runkkaile niille, liian herkkä pyhä lahja!! Säälikkee, kun olette ennenkin säälineet!
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Kun me erottiin, sä laitoit minut nettiin

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Onhan noita, puolin ja toisin. Luottamuspuuhaa, ei minua huolestuta mitenkään.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Kun me erottiin, sä laitoit minut nettiin

Viesti Kirjoittaja MrM »

Exäni 13 vuoden takaa ilmoitti juuri pari viikkoa sitten omaavansa minusta heppikuvia jotka oli ottanut salaa nukkuessani.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kun me erottiin, sä laitoit minut nettiin

Viesti Kirjoittaja Georgina »

on varmaan, siitä tallessa en ole niin varma. Voi olla tallessakin. Enkä edes oo niistä saanu rahaa! Asia ei vaivaa minua.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Vastaa Viestiin