Maanantai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Tämä on sit viikonpäiväurpoiluketju!

Eka tpk!!
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2447
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Maanantai!

Viesti Kirjoittaja KKK »

Lähetti toi uuden puhelimen - mutta tää vaatii perhana micro-SIM-kortin. No, ei muuta kun kaupungille etsimään jotain huoltoliikettä joka voi tiedot siirtää.. vai vaatiikohan operaattorin valtuuttaman huoltoliikkeen koodaamaan uuden kortin?
Amazing shit happens!
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Kun minä lähden aamulla muuta perhettä aikaisemmin, laitan herätyskellon soimaan, nousen ja selviydyn ulos ilman että muut heräävät. Kun miehen pitää lähteä muuta perhettä aikaisemmin, hän a) jättää puhelimensa äänettömälle eikä herää värinähälytykseen b) noutamaan tullut appiukko tulee takomaan makuuhuoneen ikkunaan herättäen sekä minut että muksun c) anoppi käy yo. tapahtumia eteisessä läpi volyymi kaakossa jotta muksu ei myöskään varmasti nukahda enää vaan pomppaa pystyyn. Ekstravahva aamukahvi alkaa pian tasoittaa tilannetta ja kuhmua otsassani.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Maanantai!

Viesti Kirjoittaja saira »

No voihan piiiiiiip... Viimeinen harjoitustyö Java-kurssilla on tehdä tekstipohjainen Tetris... Ei mulla ollutkaan muuta tekemistä joululomaksi, vaan se 7 kirjaa tentteihin vielä lukematta...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
pierupylly
Kitinän uhri
Viestit: 741
Liittynyt: 05.10.2010 12:07

Re: Maanantai!

Viesti Kirjoittaja pierupylly »

KKK kirjoitti:Lähetti toi uuden puhelimen - mutta tää vaatii perhana micro-SIM-kortin. No, ei muuta kun kaupungille etsimään jotain huoltoliikettä joka voi tiedot siirtää.. vai vaatiikohan operaattorin valtuuttaman huoltoliikkeen koodaamaan uuden kortin?
Mikset leikkaa saksilla itse? Itse saksin kuukausi takaperin oman perus-simin microksi puhelimenvaihdon yhteydessä ja hyvin pelittää.
Viimeksi muokannut pierupylly, 10.12.2012 11:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pröötprööt
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Meil on rantsussa yks työnjohtaja joka joka kerta kuvittelee johtavansa ahtaajansa talvisotaan. Oli kesä- tai syyskuu.
Kiva lueskella aina sit näitä työnjohto-novelleja "Botu pahasti myöhässä, hyökkäsimme sääkannelle heti kuin pystyttiin, pelastimme matkustaja pulasta välittömästi"... :D

Ei siinä mitään että ottaa tosissaan työnsä, hieno homma. Mutta kun hommat menee vituiksi ja jos hän vielä tekee pienenkin mokan niin sitten ollaan ihan mieli maassa että oikein pahaa tekee kattoa. Tehokas mutta äärimmäisen raastava työntekotapa.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2447
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Maanantai!

Viesti Kirjoittaja KKK »

pierupylly kirjoitti:Mikset leikkaa saksilla itse? Itse saksin kuukausi takaperin oman perus-simin microksi puhelimenvaihdon yhteydessä ja hyvin pelittää.
Nääh, kävin Soneran putiikissa ruokkiksella ja homma hoitui ilmaiseksi.

Senverran täytyy tätä uutta kehua, että puhelin pudotti pyytämättä app shopista kaikki vanhalla puhelimella olleet aplikaatiot uuteen. Kätevää :)
Amazing shit happens!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

pierupylly kirjoitti:Mikset leikkaa saksilla itse? Itse saksin kuukausi takaperin oman perus-simin microksi puhelimenvaihdon yhteydessä ja hyvin pelittää.
Onko tarkkaakin hommaa itse tehtynä? Ostin just muijalle uuden kapulan ja olis homma edessä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
pierupylly
Kitinän uhri
Viestit: 741
Liittynyt: 05.10.2010 12:07

Re: Maanantai!

Viesti Kirjoittaja pierupylly »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
pierupylly kirjoitti:Mikset leikkaa saksilla itse? Itse saksin kuukausi takaperin oman perus-simin microksi puhelimenvaihdon yhteydessä ja hyvin pelittää.
Onko tarkkaakin hommaa itse tehtynä? Ostin just muijalle uuden kapulan ja olis homma edessä.
Parin minuutin homma. Leikkelin ensin suunnilleen oikeaan kokoon ja sitten sovittamaan, pari kertaa piti vielä pieni slaissi leikellä pois että lopulta mahtui. Ihan semmosilla isoilla keittiösaksilla hoitelin, joten ei mitään suurennuslasin kanssa nyhräämistä.
Pröötprööt
masa

Re: Maanantai!

Viesti Kirjoittaja masa »

Fiddu kun ei meinaa löytää joupukkia mistään..
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

^Oot noin kuusi viikkoa myöhässä jos nyt vasta oot aloittanut etsimisen.

e: esim. broidin pukkikeikkakalenteri täyttyi marraskuun toisena päivänä.
Viimeksi muokannut Kiukkutipu, 10.12.2012 14:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

masa kirjoitti:Fiddu kun ei meinaa löytää joupukkia mistään..
Meikä joutuu kohta hankkimishommiin myös...
Ruokalan kalapuikko Pena
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Oon koko päivän kärsinyt niin pahoista lukihäiriöistä, että en avaa enää yhtään sähköpostia.
Enkä varsinkaan kirjoita.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Sikahan on kokenut ja raitis...
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Maanantai!

Viesti Kirjoittaja So Hard »

masa kirjoitti:Fiddu kun ei meinaa löytää joupukkia mistään..
Ostat jostain pukin puvun, otat jonkun naapurin äijän jolla on sama probleema ja pukkeilette toistenne muksuille. Problem solved ja ajan mittaan säästyy iso raha.
Universaali disclaimer.
masa

Re: Maanantai!

Viesti Kirjoittaja masa »

So Hard kirjoitti:
Ostat jostain pukin puvun, otat jonkun naapurin äijän jolla on sama probleema ja pukkeilette toistenne muksuille. Problem solved ja ajan mittaan säästyy iso raha.
Kiitos mutta ei.


Maksan mielummin.
masa

Re: Maanantai!

Viesti Kirjoittaja masa »

Kiukkutipu kirjoitti:^Oot noin kuusi viikkoa myöhässä jos nyt vasta oot aloittanut etsimisen..
Olen kyllä aloittanut etsimisen marraskuun alussa ja tähän päivään mennessä en ole löytänyt Borgnäsista ainuttakaan pukki-ilmoa.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

masa kirjoitti:
Kiukkutipu kirjoitti:^Oot noin kuusi viikkoa myöhässä jos nyt vasta oot aloittanut etsimisen..
Olen kyllä aloittanut etsimisen marraskuun alussa ja tähän päivään mennessä en ole löytänyt Borgnäsista ainuttakaan pukki-ilmoa.
Tulisko Jäkestä?
http://www.joulupukkipalvelu.fi/joulupukit/
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Päikkärit taas kutsuu. Lahjoittaisin kyllä mieluusti näitä unenlahjojani jollekin. Ei tästä tule mitään, kun pitää koko ajan nukkua.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kelpaisi, kovin montaa tuntia ei putkeen pysty nukkumaan. Vaihdossa voin antaa parikymmentä kiloa läskiä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Laskin juuri, että olis kymmenen työpäivää ennen vuorotteluvapaata. Pitää ihan virkamerkki luovuttaa, mutta avaimet aion pitää, koska työpaikan sali. Talvella minut löytääkin sitten taloyhtiömme raitilta tai yhtiön leikkipaikalta. Neljä äippää on paksuna ja muutama kotona, joten tiedä sitten mitä siitä seuraa...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Kylläpäs nyt kaikkia vituttaa. Miks te elätte nuissa elämissänne jos noin on paskaa?

No hei emmäkää saanu viime yönä unta. Valvoin sit.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Maanantai!

Viesti Kirjoittaja saira »

^Ei meitä kaikkia vituta, mä ainakaan en tyytyväisempi vois elämääni olla. Tai voisin kyl, mä voisin olla koulun sijasta tienaamassa rahaa, mut se on pieni asia. Toisaalta jos mä olisin töissä enkä koulussa, ni en oppis uusia juttuja niinkuin nyt, eli puolensa tässäkin. Yleensä aika lievästi harmittaa ne asiat, joista tänne kirjoitan. Paitsi se mun työkaverin toyboy. Ja ettei mulla ole koiraa. Mut eipä tartte ulkoiluttaa kylmässä. :-)
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2447
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Maanantai!

Viesti Kirjoittaja KKK »

Päiväkodin joulujuhlat osa I. Huomenna osa II.

Edelleenkin mulle on turha tulla selittämään, ettei sokerin vetäminen aiheuta lapsissa jos ei hyper- niin ainakin superaktiivisuutta...
Amazing shit happens!
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Lapitii kirjoitti:Miks te elätte nuissa elämissänne jos noin on paskaa?
Hyvä kysymys, taidankin tästä lähteä ampumaan itseni.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Vastaa Viestiin