Tiistai, lunta tulloo!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Tiistai, lunta tulloo!

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Huomenta, eka tpk.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Tiistai, lunta tulloo!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Vituttaa välillä tämä oma horopäisyys. Syksy on ollut stressaava joo, mutta olin täysin unohtanut mihin olin tunkenut kaikki luentomuistiinpanot kurssista, jota varten pitää huomisen jälkeen olla valmiina kolme tehtävää. Pengoin jo kaiken maailman arkkuja, joihin olen mahdollisesti voinut tunkea ne muikkarit. Onneksi satuin katsomaan myös syksyn "yleisluentomuistiinpanovihon" muovitaskuun, koska siellähän ne oli kaikki, siististi järjestyksessä. Että myös silloin kun olen toiminut loogisesti, en oleta niin toimineeni. Mun akateeminen järjestysitseluottamukseni on edelleen heikoissa kantimissa, saisin suorilta varmaan jonkin vakanssin, jossa vaatimuksena on äärimmäinen hajamielisyys.

Psykoottisesta tentistäkin tuli nelkku. Oon ihan ku semmonen viisvuotias, joka piirtää prinsessoja ja sanoo niitä koko ajan kamalan huonoiksi. Captain Obvious. Mutta on kiva olla samoissa asioissa yhtä aikaa sekä hyvä että huono. Sain myös eilen kehuja siitä, että olen monipuolinen ihminen. Joskus vähempikin riittäisi.

Ens vuonna alan järjestelmällisemmäksi, iha varppina.
--
Tykkään lumisateesta.
--
Joku yö sitten unessa oli Kottis, perheestään en ole ihan varma. Tulkinta: terveyshuolet vaativat ympärivuorokautista seurantaa -> unissakin on lääkäreitä :D Tämä oli vihje siitä, että täytyy käydä Kottiksen kanssa kahvittelemassa :) Skumppakin käy.
--
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Tiistai, lunta tulloo!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Mikä on pusla?
Prepare for the worstest.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tiistai, lunta tulloo!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Auton alustan osa.
Esim Kuva
http://www.autowiki.fi/index.php/Pusla
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Tiistai, lunta tulloo!

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Lunta ei tuu mutta maalaiset on täällä jouluostoksilla ja niiden kanssa on vittumaista ajaa kaupungilla kun ne ajaa kahta kaistaa yhtäaikaa eikä osaa ryhmittyä ykssuunntasella kadulla.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Tiistai, lunta tulloo!

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Puskee flunssaa, vituttaa. Puokkoilin ympäri pirkanmaata ja vitutti. Oli pakko käydä hervannassa ja joku pikku äpärä ja isänsä "Ois pitänyt käyttää kondomia" toteamus meinasi juosta autonalle, vitutti. Automaatillakin piti käydä ja joku urpo meinasi päräyttää kylkeen, vitutti. Eukko innostu vaihteeksi heittään (hih) pipolla ja milffi kinnas jäämään sen luokse, vitutti niin että hilpasin moikkaan isää mutta hän on peurametsällä, nyt vituttaa taas niin että vittu. Painun kohta avantoon mutta eka saunaan.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tiistai, lunta tulloo!

Viesti Kirjoittaja exsu »

Loma lähenee, tuntuu ettei jaksaisi odottaa enää hetkeäkään. Kaikenlaista omituista säätöä vielä tähän loppuvuoteen. Himppu.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Tiistai, lunta tulloo!

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

exsu kirjoitti:Loma lähenee, tuntuu ettei jaksaisi odottaa enää hetkeäkään.
Huomasin saman aamulla. Tämä viikko vielä ja sitten tynkäviikkoja tarjolla ensi vuoden alkuun asti. Loput kesälomat pitämättä. Talvilomakin pitäisi ankkuroida jonnekin.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiistai, lunta tulloo!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Nergal kirjoitti: Painun kohta avantoon mutta eka saunaan.

Minusta avanto-on kauneimmillaan ihan ilman saunaa..
Tai ainakaan saunaan ei mennä enää avannon jälkeen.. :paavi:
Saunaan meen uuteen sauna kakkoseen hakiksessa, seura saunoo ja oon saunotusmestari, niinkun yleensäkin..
Kattoterde jne. ensin luuli jotain kummaa olevan nimessä ns. 2seen mutta koska osoite 2 niin ei hätiä mitiä..

Auto meinasi jäädä kiinni pohjasta jo eilen Myrrypadontiellä, mutta onneksi aurauskulut pysyy nyt aisoiSSa Helsingin kaupungilla..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Tiistai, lunta tulloo!

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Äidin haudalle käyty viemään kynttilä, jos tästä menis moikkaan wanhoja ystäviä toviksi ja kai sitä sitten takas tampereelle ihmetteleen mitä tapahtuu.

Hassua että sanon "Moikka äiti" ja puhun muutakin haudalla. Vaikka en usko kuolemanjälkeiseen elämään ja saatikaan siihen että kuollut kuulisi. Itsekkyyttä ja oman olon parantamista kai, en tiedä.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Tiistai, lunta tulloo!

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Ja anteeksi että kuulostan nibalta. On vähän tunnemyrsky käynnissä päässä...
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tiistai, lunta tulloo!

Viesti Kirjoittaja saira »

^ Kulta... :h:

Oli taas ihana kuulla kehuja! Mies kävi lääkärintarkastuksessa, joutui täyttämään kyselylomakkeen. Siinä kyseltiin samassa mielipiteitä omasta elämästä, mies oli muihin laittanu kolmosta ja kai jonkun nelosenkin, mut ihmissuhteeseen vitosen, sen parhaan vaihtoehdon. Oli kuulemma lääkärikin todennut, et ei ihan yleisintä nähdä raksia siinä kohtaa. Mut kun mä kuulemma olen paras... :h:
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Tiistai, lunta tulloo!

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Lunta tulee siihen malliin, että ei ole epäselvää mitä huomenna saa tehdä koko aamupäivän.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Vastaa Viestiin