Martta vs. Gattaca

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Martta vs. Gattaca

Viesti Kirjoittaja annepa »

Gattaca kirjoitti:Että mun pitäis hävetä
Kyllä sun nyt pitäs mennä itteesi noiden lausuntojen kanssa. Törkeitä kirjotuksia YÖK. Koen myötähävetystä sun jutuista ja sen myötähävetyksen kokeminen hävettää mua koska en halua tuntea mitään empatiaa noin älytöntä ihmistä kohtaan.

Ja when in Rome.... Eli jos et sopeudu ympäröivään yhteiskuntaan ja kärsit siinä niin ei kannata vaatia muutosta ympäröivältä yhteiskunnalta vaan harkita itsensä muuttamista. Tiedän, tiedän, itsensä muuttaminen on kivuliasta ja vaikeaa ja saan tästä varmaan paskaa niskaan mut when in Rome...

Ja tällähän en sitten tarkoittanut sitä että "kaikki" ovat "henkisesti tylsiä pinnalllisia ulkomuoto- ja trendivaatetarkkailijoita".
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
MarthaFocker

Re: Martta vs. Gattaca

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Gattaca kirjoitti:
No sanotaan sitten että te olette liian ylivoimaisia ja kulttuurinne niin vieras, että minun on ihan turha yrittää sopeutua maailmaan. Enkä haluakaan sen enempää kuin sinä viihtyisit jossain vitun Iranissa huntu päällä ja yrittäisit sitten olla "karismaattinen".
Nii-i. Niin se sitten varmaan on.

Niin annepappaan yhtyen tossa sen vikassa rivissä.

En minäkään allekirjoita olevani vain hyvin pukeutuva. Mutta Gattacalle se tuntuu olevan joko tai. Joten...ei viitsitä sekoittaa sen yli-ihmisen päätä enempää meidän tavisten jutuilla.
Viimeksi muokannut MarthaFocker, 15.11.2005 17:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Martta vs. Gattaca

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Siis ihanko totta teistä ei ole hävettävintä kun Martta sanoa töksäytti, Martta jonka kanssa en koskaan ollut vihoissa, että minun pitää muuttaa KOKO OLEMUKSENI? Ja haukkui vaatteeni ja "karismani"? Niin että mikään ei riitä?

No sitten.. miten on fyysisesti mahdollista olla noin syvältä kuin te? Ei vain tuo mutta koko teidän maailmanne.
Kity on ämpärillinen oksennusta ja te ne visvaklöntit siellä.

Ja ei, en sopeudu. muuttukaa te. Tai kuolkaa, pliis.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Martta vs. Gattaca

Viesti Kirjoittaja annepa »

Gattaca kirjoitti:No sitten.. miten on fyysisesti mahdollista olla noin syvältä kuin te? Ei vain tuo mutta koko teidän maailmanne.
Kity on ämpärillinen oksennusta ja te ne visvaklöntit siellä.
Mitäs sitten täälä vielä roikut? Ei kait täälä ole pakko olla?

P.S. en kommentoi ensimmäistä kappaletta koska Martta on niin v***n pelottava että en uskalla :P
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Martta vs. Gattaca

Viesti Kirjoittaja Ann »

Gattaca kirjoitti: kuolkaa, pliis.
Työn alla.
Rotan aivot valtasivat pääni.
MarthaFocker

Re: Martta vs. Gattaca

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Gattaca kirjoitti:Siis ihanko totta teistä ei ole hävettävintä kun Martta sanoa töksäytti, Martta jonka kanssa en koskaan ollut vihoissa, että minun pitää muuttaa KOKO OLEMUKSENI? Ja haukkui vaatteeni ja "karismani"? Niin että mikään ei riitä?

No sitten.. miten on fyysisesti mahdollista olla noin syvältä kuin te? Ei vain tuo mutta koko teidän maailmanne.
Kity on ämpärillinen oksennusta ja te ne visvaklöntit siellä.

Ja ei, en sopeudu. muuttukaa te. Tai kuolkaa, pliis.
Joo-o, ja kauneimmat kukat kasvaa paskan keskellä vai mitä?

Sinä vitun urvelo muistat nyt taas vain se mitä haluat muistaa. Kyllä töksäytin, mutta se ei edes ollut se pointti siinä viestissä.
Vittu että sä osaatkin olla vatipää.

No siis että mitä vittua? Jos tavoitteenasi on mieluiten alle 25 v. pienirintainen nainen. nättikin pitäis olla ja valmis tekemään tyhjätaskuiselle savolaiselle psykopaatti vanhalle pojalle lapsia, niin niin... jotain tarttis tehrä.
Kuten nyt parina viimeisenä vuosikymmenenä olet huomannut, niin ei oikein meinaa olla tuuria naisten kanssa. Siispä vetoat siihen, että kaikissa maailman naisissa on vikaa, kun he rakastuvat niihin muihin maailman miehiin, joissa on kanssa vikaa.

Kop kop? Ketään kotona?

MIelestäsi siis tässä jutussa Minä olen törkeyden huippu? Minä jopa tarjosin sinulle ystävällisesti apuani. Olisin ihan oikeasti tullut mukaasi vaateostoksille, mutta se tarjous on nyt mennyt, kun menit henkilökohtaisuuksiin.
nypari

Re: Martta vs. Gattaca

Viesti Kirjoittaja nypari »

Ann kirjoitti:
Gattaca kirjoitti: kuolkaa, pliis.
Työn alla.
Antaa Clockinsa kiertoon. Ei sitten huteja, luoteja on vain rajattu määrä, niissä kaikissa lukee: "Rakkaudella Gattaca"
MarthaFocker

Re: Martta vs. Gattaca

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

annepa kirjoitti:
P.S. en kommentoi ensimmäistä kappaletta koska Martta on niin v***n pelottava että en uskalla :P
Minähän olen lempeyden perikuva. :h: (halutessani)
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Martta vs. Gattaca

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Loppulausunto:
En sopeudu yhteiskuntaan ja Marttavaatimuksiin koska:

1.En pysty.
Rumuuttani en voi muuttaa. En pysty emuloimaan sopivia keskustelunaiheita Marttatylsimysten rajoissa pysyen ja samalla ollen oma itseni. Looginen mahdottomuus. Vaatepelleilyynkään en pysty. Jos pitäisi tajuta ettei kaupasta kuukausi sitten ostettu kesäpaita kelpaakaan pussikaljoitteluun, se on ylivoimaista. Ja miksi piittaisin jos paidasta itse pidän?

2.) En halua.
Yhtä vieras kulttuuri kuin eläminen jossain muslimimaassa olisi teille, vieraus- ja tympeysasteeltaan. Se eksotiikkakin alkaisi kyllästyttämään. Ja miksi haluaisin? Ylläpitääkseni sosiaalisia suhteita NÄIDEN ihmisten kanssa? Jutellen vain HEIDÄN asioistaan, huolehtien juonko pussikaljaa HEIDÄN hyväksymässään asussa? Mitä arvoa sillä MINULLE muka olisi?

PILLUA saan joko nousemalla todellakin omana itsenäni tai sitten en ollenkaan. Täällä on vaan katto liian matalalla minun nousta.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Martta vs. Gattaca

Viesti Kirjoittaja annepa »

Rautavittu kirjoitti: Minähän olen lempeyden perikuva. :h: (halutessani)
Joo olen huomannut mutta koska emme henkilökohtaisesti tai muutenkaan tunne niin en ota sitä riskiä että alat rähjäämään (minullekin). Noin yleisesti ottaen vittuilusi on ollut hyvin virkistävää ja hienoa viihdykettä.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Martta vs. Gattaca

Viesti Kirjoittaja Ann »

nypari kirjoitti:Antaa Clockinsa kiertoon.
En haluaisi pilata kenenkään joulumieltä, mutta ikuisesti täällä ei elä kukaan. Joten säästetään ne luodit sinne pikkujouluihin.
Rotan aivot valtasivat pääni.
nypari

Re: Martta vs. Gattaca

Viesti Kirjoittaja nypari »

Gattaca kirjoitti:Loppulausunto:
En sopeudu yhteiskuntaan ja Marttavaatimuksiin koska:
Olet niin täynnä omaa pahaa oloasi, että se pursuaa korvistasi ulos mm. yllä mainittuna "Marttavaatimuksena". Tässä kohtaa viimeistään paljastit intressisi aloittaa koko saatanan paatoksesi. Kyse ei ole enää - eikä koskaan muuten ollutkaan - siitä mistä itse kerrot. Kyse on ollut väkisin (muka)syyllisen etsimisestä ja vahingon kiertoon laittamisesta. Epäonnistuit, sucker!

Vaikea tuntea mitään positiivista sinua kohtaan, koska et osaa katua tai kykene häpeämään kommenttejasi.
HellBell

Re: Martta vs. Gattaca

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Gattaca kirjoitti:Siis ihanko totta teistä ei ole hävettävintä kun Martta sanoa töksäytti, Martta jonka kanssa en koskaan ollut vihoissa, että minun pitää muuttaa KOKO OLEMUKSENI? Ja haukkui vaatteeni ja "karismani"? Niin että mikään ei riitä?
..
Mietitääns tarkemmin. Martha muistaakseni tarkensi sitä lausetta sanoen sen koskeneen tyylipuolta tms - ei tarkoittanut siten että sun persoonana pitäisi tyystin muuttua joksikin toiseksi.
Karismasta puolestaan totesi (kääntäen) ettei se ole kiinni ulkonäöstä "Etteikö 'rumakin' voisi olla karismaattinen tms'" ja lainausmerkit sanan 'ruma' ympärillä juuri siksi, ettei se edes 'rumana' itseään pitävän kohdalla väistämättä ole totuus.

Martha pyyteli anteeksi ei-satuttamismielisiä kommentejaan, mutta en ole nähnyt sinun pyytävän anteeksi heiltä niitä tarkoituksella loukkaaviksi tarkoittamiasi juttuja ja niitä on jo tässä kertynyt jonkin verran.

Miksi katsot loukkaantuneesi enemmän kuin esim. Martha.

Mieti asiaa objektiivisesti tai edes järjellä. Lopeta Marthan kiusaaminen ja _selvitä_ ne loukkaukset jotka olet sanonut hänelle (hän on jo selvittänyt sen aiemman omansa) jotta homma etenee.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Martta vs. Gattaca

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

RolloTomasi kirjoitti::cheer: :keskustelu: :cheer:
Toi oli hyvä.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Martta vs. Gattaca

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Martta loukkasi ensin, paitsi että kun se on ah niin totta, niin ette loukkaukseksi laske. Että pitäisi muutaa koko olemukseni, muuttaa vaatetukseni (ylivoimaista metroseksuaalimaailmassa enkä edes halua), ja että en osa keskustella karismaattisesti ja luontevasti.

Ja minä kun luulin olleeni ihan normaalisti ja luontevasti pussikaljalla! Joten mikään ei riitä, olen tyystin epäkelpo.

Ja te, koska olette niiiiiin ylivertaisia minuuun verrattuna, ja lausunto minusta on niiiin totta, ette koe tuota loukkauksena ollenkaan!! Vaan käännätte niin, että MINÄ loukkaan Marttaa?? Voi vittu!

Kommentoin vain Martan oman perseen kehua, ja TOTTA puhuen kuten Marttakin. Kyypon "rumuuden" laitoin silloin lainausmerkkeihin, pointti vain vertailla lihavan ja laihan hyväksymistä yleensä.

Jooo.. te olette valtiaskansaa, pitäisi kunnioittaen ja oppien niellä kaikki loukkauksenne. En kunnioita tuota tapojen puutetta sittenkään edes vaikka kuinka yliolentoja olette. Ja sanon että Martalla on kulmikas perse! :D
MarthaFocker

Re: Martta vs. Gattaca

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Helykkä, ihan kivaa sovittelua, mutta minä en ole loukkaantunut.

Tiedostan itseni paremmin kuin Gat, joten hänen on vaikea osua arkaan paikkaan (niin, ja siksi ettei sellaista ole. Teflonpinta ju nou? :wink: )

Kyllähän vittuilu aina työnteon voittaa.
HellBell

Re: Martta vs. Gattaca

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Rautavittu kirjoitti:Helykkä, ihan kivaa sovittelua, mutta minä en ole loukkaantunut. ..
Hyvä, tämä on ainoa hyvä asia tässä jutussa. :)
MarthaFocker

Re: Martta vs. Gattaca

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Gattaca kirjoitti:Ja sanon että Martalla on kulmikas perse! :D
En ymmärrä miksi tämä on sinulle niin tärkeää, mutta ole hyvä. Saat omaksi tämän kuvan kulmikkaasta perseestäni.

Kuva
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Martta vs. Gattaca

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Mihin arkaan yrittäisin Martta.. sähän olet niin täydellinen ja voit jumalattarena tuomita mut. Vittu rupean kapinaan.

Muuten jos haluat journalistiksi niin jos hankkisit muutaman kirjan ihan kotiinkin... ja levyhyllyssä sais olla muutakin kuin välisarjan suttuheviä... :D Ja vähennä juomista.. siis alkeellista junttimaisuutta jopa Lahessa joka kuvassa näyttää, että dokaat. Tylsä vitsi. Ja piilota napa.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Martta vs. Gattaca

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Rautavittu kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Ja sanon että Martalla on kulmikas perse! :D
En ymmärrä miksi tämä on sinulle niin tärkeää, mutta ole hyvä. Saat omaksi tämän kuvan kulmikkaasta perseestäni.

Kuva
Suoraan takaapäin erottuu paremmin se suorakaidemaisuus. Nyt se näyttää vaan liian isolta lattaperseeltä. Voin tuoda tonttulakin ja antaa lausunnon paremman tutkimisen jälkeen. Ei viinapieruja kiitos.
MarthaFocker

Re: Martta vs. Gattaca

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Gattaca kirjoitti:Mihin arkaan yrittäisin Martta.. sähän olet niin täydellinen ja voit jumalattarena tuomita mut.
Niin just. Nyt puhut asiaa.

Gattaca kirjoitti: Vittu rupean kapinaan.
Nyt vasta?
Gattaca kirjoitti: Muuten jos haluat journalistiksi niin jos hankkisit muutaman kirjan ihan kotiinkin... ja levyhyllyssä sais olla muutakin kuin välisarjan suttuheviä... :D Ja vähennä juomista.. siis alkeellista junttimaisuutta jopa Lahessa joka kuvassa näyttää, että dokaat. Tylsä vitsi. Ja piilota napa.
Mitähän sinäkin luulet tietäväsi? Ainakin tunnut tietävän minun asiani perinpohjin.

Tästä nähdään sinunkin arvomaailmasi. Joo-o, ei ollut kirjoja hyllyssä ei. Ja arvaa mitä? Ei ole koko kirjahyllyä enää. Siitä hankkiuduttiin eroon, koska se oli ruma. Minä sentään ymmärrän jotain esteettisyydestä.

Oletko miettinyt, että kirjat saattavat olla vaikkapa yöpöydällä? Tälläkin hetkellä on seistsemän kappaletta.
En ole viitsinyt tätä edes kertoa, koska en ole viitsinyt ruokkia arvojasi...

Että kehtaat tuomita ihmisiä sen mukaan, mitä heidän kirjahyllyssään on!
Vittu sulla on pokkaa.

Ja tähän persekeskusteluun en enää ota kantaa. Ihan vitun sama.

Sanonpa vaan sen, että sä olet savon poika todella sekaisin päästäsi.

Toivottavasti elät yksinäsi koko loppuelämäsi. En toivo sinulle mitään hyvää. En enää.

Aijaajoo, ja kuvagalleriastani. No mitä vittua? Tottakai siellä on kännikuvia, koska niitä on a)paljon (kuvia tulee otettua illanvietoissa) b) ne ovat asenteikkaita ja hauskoja c) ne eivät ole siellä miellyttääkseen jotain vanhaa katkeraa kurppaa.
MarthaFocker

Re: Martta vs. Gattaca

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Gattaca kirjoitti: Ei viinapieruja kiitos.
Ei niin, kyllä sulle on tulossa vaan pernaruttoa postissa.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Martta vs. Gattaca

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Kas Gattacakin on palannut. Kommentti kuvan perusteella. Tajusin 8- vuotiaana, että naiset on ihania. Siitä lähtien olen seurannut erityisesti tästä näkökulmasta naisia ja katson olevani asiantuntija.

Totean, erittäin hyvät on muodot.

Gattacan narinoista on turha välittää. Kieltämättä itseänikin välillä alatyylisyydet ovat harmittaneet mutta on hänellä joskus ihan fiksujakin mielipiteitä kun kirjoittaa muista asioista kuin omista ongelmistaan.
Mielestäni ne ongelmat hoitoa kyllä tarvitsevat mutta jos ei sitä halua niin ei sitten. Hän ei halua sopeutua yhteiskuntaan ja ihmisten välisiin pelisääntöihin ja maksaa siitä. Me muut saamme siiten välillä hänen katkeroituneita raporttjaan.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Martta vs. Gattaca

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Rautavittu kirjoitti: Tästä nähdään sinunkin arvomaailmasi. Joo-o, ei ollut kirjoja hyllyssä ei. Ja arvaa mitä? Ei ole koko kirjahyllyä enää. Siitä hankkiuduttiin eroon, koska se oli ruma. Minä sentään ymmärrän jotain esteettisyydestä.

Oletko miettinyt, että kirjat saattavat olla vaikkapa yöpöydällä? Tälläkin hetkellä on seistsemän kappaletta.
En ole viitsinyt tätä edes kertoa, koska en ole viitsinyt ruokkia arvojasi...

Että kehtaat tuomita ihmisiä sen mukaan, mitä heidän kirjahyllyssään on!
Vittu sulla on pokkaa. .
No nimenomaan ihmisten kirjahylly kertoo ihmisistä eniten.
Ja sinulla sitä ei enää edes ole, "esteettisistä" syistä? Estetiikka ilman sisältöä on kuule rihkamaa. Sinä osaat kirjoittaa loistavasti, mutta evääsi loppuvat, jos et hanki lisää päänsisältöä. Mutta jos sinua ei kiinnosta mikään, niin mitä turhaa. Mistä sitten isona kirjoitat? Ai seitsemän kirjaa lainassa juku :D

Ja kehtaan tuomita sinut kirjahyllyttömyydestä, kuten sinä minut pinnallisemmista asioista kuten olemuksesta ja vaatteista ja siitä etten osaa "karismaattisesti" keskustella omana itsenäni ihmisten kanssa, joilla ei ole edes kirjahyllyä, hah!! EN mitä filosofointia yrittänyt tai muuta paskaa, mutta rajat tuli heti vastaan, pakko olla varpaillaan aiheista mikä teitä kiinnostaa, teillä ei yritystäkään tulla vastaan mun juttuihin. Miksi se on aina niin päin? Miksei se sosiaalinen sopeutuminen koske teitä? Ai niin, te olette se normi. Liian ahdas. Mahdoton minun sekä sopeutua ja olla oma itseni siinä häkissä.
Rautavittu kirjoitti: Aijaajoo, ja kuvagalleriastani. No mitä vittua? Tottakai siellä on kännikuvia, koska niitä on a)paljon (kuvia tulee otettua illanvietoissa) b) ne ovat asenteikkaita ja hauskoja c) ne eivät ole siellä miellyttääkseen jotain vanhaa katkeraa kurppaa.
Illanviettonne lienevät tylsiä paitsi tylsimyksille. Lahen baareista teille. Kännikuvien "asenteikkuus" on lapsellisuutta.. haluut vaan näyttää että vittu mä olin kännissä. Alkeellista. Kliseistä. Suomijunttia.

En toivo sinulle hyvää enkä pahaa. Olemme eniin eri maailmassa että tuskin olemme toisillemme edes olemassa. Merkityksetöntä.
MarthaFocker

Re: Martta vs. Gattaca

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Gattaca kirjoitti:
Rautavittu kirjoitti: Tästä nähdään sinunkin arvomaailmasi. Joo-o, ei ollut kirjoja hyllyssä ei. Ja arvaa mitä? Ei ole koko kirjahyllyä enää. Siitä hankkiuduttiin eroon, koska se oli ruma. Minä sentään ymmärrän jotain esteettisyydestä.

Oletko miettinyt, että kirjat saattavat olla vaikkapa yöpöydällä? Tälläkin hetkellä on seistsemän kappaletta.
En ole viitsinyt tätä edes kertoa, koska en ole viitsinyt ruokkia arvojasi...

Että kehtaat tuomita ihmisiä sen mukaan, mitä heidän kirjahyllyssään on!
Vittu sulla on pokkaa. .
No nimenomaan ihmisten kirjahylly kertoo ihmisistä eniten.
Ja sinulla sitä ei enää edes ole, "esteettisistä" syistä? Estetiikka ilman sisältöä on kuule rihkamaa. Sinä osaat kirjoittaa loistavasti, mutta evääsi loppuvat, jos et hanki lisää päänsisältöä. Mutta jos sinua ei kiinnosta mikään, niin mitä turhaa. Mistä sitten isona kirjoitat? Ai seitsemän kirjaa lainassa juku :D

Ja kehtaan tuomita sinut kirjahyllyttömyydestä, kuten sinä minut pinnallisemmista asioista kuten olemuksesta ja vaatteista ja siitä etten osaa "karismaattisesti" keskustella omana itsenäni ihmisten kanssa, joilla ei ole edes kirjahyllyä, hah!! EN mitä filosofointia yrittänyt tai muuta paskaa, mutta rajat tuli heti vastaan, pakko olla varpaillaan aiheista mikä teitä kiinnostaa, teillä ei yritystäkään tulla vastaan mun juttuihin. Miksi se on aina niin päin? Miksei se sosiaalinen sopeutuminen koske teitä? Ai niin, te olette se normi. Liian ahdas. Mahdoton minun sekä sopeutua ja olla oma itseni siinä häkissä.
Rautavittu kirjoitti: Aijaajoo, ja kuvagalleriastani. No mitä vittua? Tottakai siellä on kännikuvia, koska niitä on a)paljon (kuvia tulee otettua illanvietoissa) b) ne ovat asenteikkaita ja hauskoja c) ne eivät ole siellä miellyttääkseen jotain vanhaa katkeraa kurppaa.
Illanviettonne lienevät tylsiä paitsi tylsimyksille. Lahen baareista teille. Kännikuvien "asenteikkuus" on lapsellisuutta.. haluut vaan näyttää että vittu mä olin kännissä. Alkeellista. Kliseistä. Suomijunttia.

En toivo sinulle hyvää enkä pahaa. Olemme eniin eri maailmassa että tuskin olemme toisillemme edes olemassa. Merkityksetöntä.
Jaa, no minun mielestäni ihmisestä kertoo eniten ei hänen kirjahyllynsä vaan olemuksensa. Ja sinusta se ei kerro kovin hyvää.

Ja tästäkin syystä meillä ei ole juteltavaa.

Tähän mennessä en ole oppinut lukemaan enempää kuin seitsemää kirjaa kerrallaa, mutta kiva jos sinä osaat.

Kuten aikaisemminkin sanoin, sinä et tiedä mitään elämästäni. Joten lopeta mustamaalaamiseni. Mistä sinä voisitkaan, höpö ukko, tietää mistä minä olen kiinnostunut? Joten älä sano, ettei minua kiinnosta. Minua ei ehkä kiinnosta jutella kanssasi, koska se ei ole kovin hedelmällistä, kuten ylhäältä voit lukea.

Tuolla ammatinvalintani mollaamisella et minua satuta, koska tiedän olevani hyvä sillä alalla, jonka olen valinnut. Myöskin kehitän itseäni. Kity ei ole minulle ainoa harrastus. (niin ja kun et varmaan sitäkään tajunnut, niin se, miten kirjoitan nettiin, ei vastaa sitä, mitä seen työkseni)

Ihme ukkeli, ei voi muuta sanoa.

Mutta nyt. Jää hyvästi. Yritän nyt hillitä itseni vastaamasta typerämpää typerämpii juttuihisi.
On minulla muutakin tekemistä.
Lukittu