Entäpä jos mayat olivatkin oikeassa...

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2447
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Entäpä jos mayat olivatkin oikeassa...

Viesti Kirjoittaja KKK »

... ja pallo kosahtaa tuusanpaskaksi huomenna klo 18 Suomen talviaikaa?

Miten käyttäisit viimeisen reilun vuorokauden maallisesta taipaleestasi?

- ajaisin moikkaamaan vielä kerran mutsia ja faijaa, söisin viimeisen aterian mutsilla
- leikkisin lasten kanssa
- jos olisin yhtään seksivireessä, niin kokeilisin kaikki ne perversiot ja huimausaineet jotka on vielä kokeilematta
- hoo-hetken lähestyessä lapsille isot karkkipussit, itselle ja vaimolle essot huuleen ja sitten kokoonnuttaisiin pihalle katsomaan viimeistä ilotulitusta.
Amazing shit happens!
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Entäpä jos mayat olivatkin oikeassa...

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Ostin jo lappuja tukkupaketillisen... kelle nää voi palauttaa? Maijat, huhuu?
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Entäpä jos mayat olivatkin oikeassa...

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Olisin perheen kanssa ja soittaisin vanhemmille.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Entäpä jos mayat olivatkin oikeassa...

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vonkaisin hottista ja kun saisin pakit niin ahtaisin itseni täyteen pekonia kunnes taju lähtisi tai vatsa halkeaisi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Entäpä jos mayat olivatkin oikeassa...

Viesti Kirjoittaja exsu »

Linnottuisin varmaan kotiin, ettei tarvisisi katsoa viimistä päivää eläviä toteuttamassa itseään.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Entäpä jos mayat olivatkin oikeassa...

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exsu kirjoitti:Linnottuisin varmaan kotiin, ettei tarvisisi katsoa viimistä päivää eläviä toteuttamassa itseään.
No en mä tiedä onko se nyt niin kamalaa jos B vonkaa.
Universaali disclaimer.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Entäpä jos mayat olivatkin oikeassa...

Viesti Kirjoittaja exsu »

^ Enemmän mä pelkäsin ton setämiehen perversioita.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Entäpä jos mayat olivatkin oikeassa...

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Varmaan keräisin kaverit yhteen asiaankuuluvineen viihteineen. Laput ja tatit naamariin kaikille, hyvät bluntit kouraan sekä ottamaan vastaan kosmista muutosta. Jos ei se sitten loppuiskaan, niin ois ainakin hauskaa :D

Ei mut oikeasti, jotain tollasta se olisi. Kaverit yhteen ja merkittäville ihmisille puhelua perään jos niitä ei voi saada paikalle.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Entäpä jos mayat olivatkin oikeassa...

Viesti Kirjoittaja MrM »

KKK kirjoitti:- hoo-hetken lähestyessä lapsille isot karkkipussit, itselle ja vaimolle essot huuleen ja sitten kokoonnuttaisiin pihalle katsomaan viimeistä ilotulitusta.
Vois olla vähän vittumaista seurattavaa pelkässä sokerihumalassa. Ajattelitko että essot jotenkin lyhentäisivät oleellisesti jälkipolven eliniänodotetta, jos et kerran niille tarjoa? Jos mulla olis lapsia, niin tommosessa tilanteessa todennäköisesti pyrkisin pistämään niiltä tajun niin maan perustavanlaatusesti kankaalle, kuin mitä kotikemian voimin vain ois mahdollista.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Entäpä jos mayat olivatkin oikeassa...

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

KKK kirjoitti:... ja pallo kosahtaa tuusanpaskaksi huomenna klo 18 Suomen talviaikaa?

Miten käyttäisit viimeisen reilun vuorokauden maallisesta taipaleestasi?

.
http://www.riemurasia.net/jylppy/media. ... 111265&c=5
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Entäpä jos mayat olivatkin oikeassa...

Viesti Kirjoittaja MrM »

Kuka on kuvannut homeboyta kotonaan?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2447
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Entäpä jos mayat olivatkin oikeassa...

Viesti Kirjoittaja KKK »

MrM kirjoitti:mitä kotikemian voimin vain ois mahdollista.
Kun ei ole tietoa siitä, miten karkkipussia väkevämmät lapselle tekevät, niin ei lopun uhatessakaan hentoisi moisia ruveta kokeilemaan. Ne on kuitenkin omia lapsia.
Minä ja herr Doktor Joseph Goebbels-vainaa olemme monesta muustakin asiasta eri mieltä.
Amazing shit happens!
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Entäpä jos mayat olivatkin oikeassa...

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Tiskaisin astioita.
Paras päivä ikinä.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Entäpä jos mayat olivatkin oikeassa...

Viesti Kirjoittaja MrM »

KKK kirjoitti:Minä ja herr Doktor Joseph Goebbels-vainaa olemme monesta muustakin asiasta eri mieltä.
Noh, herra ja rouva Goebbels taisivat kuitenkin uhrata lapsensa jonkin muun vaikuttimen kuin meteoriittisateen edessä. Ja kyse nyt kuitenkin oli tässä yhteydessä huumaamisesta/tajunnan hämärryttämisestä, ei murhaamisesta. Mutta muuten kyllä ihan hyvä natsikorttianalogia!
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Entäpä jos mayat olivatkin oikeassa...

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Mä en taas tajua Kitinäraatia (tai ainakaan KKK:ta ja Hämistä): luulen, että itse nimenomaan haluaisin pitää pääni mahdollisimman skarppina silloin, kun jaan viimeiset hetket läheisteni kanssa, enkä suinkaan hämärryttää ja vääristää tajuntaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Entäpä jos mayat olivatkin oikeassa...

Viesti Kirjoittaja annepa »

urpiainen kirjoitti:luulen, että itse nimenomaan haluaisin pitää pääni mahdollisimman skarppina silloin, kun jaan viimeiset hetket läheisteni kanssa, enkä suinkaan hämärryttää ja vääristää tajuntaa.
Mitä väliä sillä on kun ei sitä kuitenkaan muista.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Entäpä jos mayat olivatkin oikeassa...

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

annepa kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:luulen, että itse nimenomaan haluaisin pitää pääni mahdollisimman skarppina silloin, kun jaan viimeiset hetket läheisteni kanssa, enkä suinkaan hämärryttää ja vääristää tajuntaa.
Mitä väliä sillä on kun ei sitä kuitenkaan muista.
Ei jälkikäteen muistelu ole päällimmäinen motiivi muulloinkaan, kun vietän aikaa läheisteni kanssa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2447
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Entäpä jos mayat olivatkin oikeassa...

Viesti Kirjoittaja KKK »

MrM kirjoitti:natsikorttianalogia!
"Maailman loppumisesta" ja "taivaan putoamisesta niskaan" molemmissa skenaarioissa oli kyse ;)
Amazing shit happens!
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Entäpä jos mayat olivatkin oikeassa...

Viesti Kirjoittaja MrM »

^ Derp!
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Vastaa Viestiin