Perseilyperjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Perseilyperjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Tapahtumarikas yö. Vaimo sairaalaan, minä ja nuorempi tyttö jäimme kotiin laattaan ja paskoon. Koska Noro-virus.
Onko vaimolla noro vai jotain muuta?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perseilyperjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Tapahtumarikas yö. Vaimo sairaalaan, minä ja nuorempi tyttö jäimme kotiin laattaan ja paskoon. Koska Noro-virus.
Onko vaimolla noro vai jotain muuta?
Noro sanottiin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Perseilyperjantai

Viesti Kirjoittaja KKK »

Maailmanloppu tuli tunti sitten. Olenko mä nyt kuallu? Ei meinaan tunnu kovin erilaiselta kuin ennenkään. Helvetissä näköjään on ihan samanlaista kuin mun työhuoneessa :)
Amazing shit happens!
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14905
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Perseilyperjantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti:^ Iltavapaa ilman aamuherätystä. Ymmärrän sanat, en mitä ne yhdessä tarkoittavat. :)
Mulle toi tarkoittaa seuraavaa 11 vuorokautta. Sitten pitää taas heräillä töihin.
Universaali disclaimer.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Perseilyperjantai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Just tulin moikkaamasta noita 1v ja 3v tenavia, pelottaa hivenen ajatus jos tämä nyt siihen johtaa että alan niiden kanssa elään että kuis käy mun vapaa-ajan...

Kylmä päivä raksalla, oispa sauna...
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Perseilyperjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Seuraavana vuorossa askartelua. Viimasuoja muovista auton konepellin säleikön taakse. Auttanee lämpenemisessä, vaikka on toimiva!! Webasto.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Perseilyperjantai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Nergal kirjoitti:Just tulin moikkaamasta noita 1v ja 3v tenavia, pelottaa hivenen ajatus jos tämä nyt siihen johtaa että alan niiden kanssa elään että kuis käy mun vapaa-ajan...
It is gone!

Mä oon pari viikkoa jo raatanut triplasynttäreitä+joulua. Ai vittu että alan olee poikki. Tietty Masat ja muut perheen isukit on jo tähän tottuneet, mutta ei saatana...
Ruokalan kalapuikko Pena
Vastaa Viestiin