Aattomaanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14905
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Aattomaanantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Hyvää joulua. Kaunis joulusääkin, 15 senttiä puuteria ja tuuleton pikkupakkanen. Kaikki on valmista rentouttavaan jouluun.
Universaali disclaimer.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Aattomaanantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Hyvää joulua! :h: Tunnin aamulenkki takana ja riisipuuro tulollaan. Hyvä fiilis.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Aattomaanantai

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Autoileva joulupukki kiittää tästä pittoreskista maisemasta. Tekisi mieli narskauttaa korkki auki ja alkaa neuvotella Helsingin Taksin kanssa siirtymisestä illaksi apukuskin paikalle.

Mutta muuten oikein mukavaa Joulua!
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Aattomaanantai

Viesti Kirjoittaja saira »

Univelat otettu takaisin! Vielä olisi pakkaamatta muutama paketti, mutta se menee perinteisiin, eli porukoilla täytyy hipsiä yläkertaan pakkaamaan pikkuveljien kanssa. Saan myös hyvällä tuurilla niiden paketteja pakattavaksi. Äiti soitti eilen, ja kysyi halutaanko jos tekee meille yhdet laatikot mukaan. Myös graavilohta on tulossa mukaan. Siinähän ne tärkeimmät ruoat onkin. :-) Nämä eväät siis seuraavaan paikkaamme, eli sinne metsästysmökille.

Yksi lahja onkin jo saatu, eli mies osti minulle puhelimen etsintöihin yms muihin. On nyt tullu huomattua, että älypuhelin ei ehkä ole se paras tuolla pakkasessa ja lumessa... Kummasti porukalla ollut akut lopussa... :-D Toivottavasti tätä lahjaa ei tarvitse hetkeen käyttää!
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Aattomaanantai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Heräsin torkuilta, reki alle ja oriveteen. Hautasmaan kautta isälle vetään kinkkua ja siitä veljelle vetää setämiehen tehtävät. Jos tenava on paikalla eikä TAYS:ssa, on keltanen kuin kiinalainen.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Aattomaanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Pienempi tyttö oksensi yön. Justhan toivuttiin norosta. Onneksi muilla ei oireita. Kohta saunaan, syömään ja pukkia odottelemaan. Jouluja kaikille.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Aattomaanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ihan kiva joulusää, mittari näytti +24 astetta kun harhailtiin ytimessä. Dyyneillä tuntui huomattavasti kuumemmalta eikä se johtunut eksymisestä sateenkaarilipun alaiselle nudistirannalle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Aattomaanantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

4 paikkaa pukkeiltuna, käytetty kokonaisaika valmisteluineen 2,5h ja palkkana mökin naapurustosta 200e, konvehtipaketteja ja viinipulloja. Mielestäni hyvä palkka, erityisesti huomioiden palkkiopyyntöni 0 euroa per paikka.
Suuremmalla aikapanostuksella, hintapyynnöllä ja useammalla paikalla tietty suurempi kokonaispalkka.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Aattomaanantai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

" Stöö hiipii alta sillan, sukat on tehty villasta, paita tehty villasta, kun hiippailee niin ei kuulu ääntä eli aika hiljast.. Ja niin pitääkin, kun joulurauha on julistettu.. "

" Ota iisisti, älä turhaan säädä, joulu-joulu on täällä. Älä stressaa, vaikka ois haku päällä, joulu-joulu on täällä. Ota iisisti sanoo Stöö kun uuden jolperin kääntää, joulu-joulu on täällä. Ole reilu kaikille, älä mikään vitun näätä, joulu-joulu on täällä "



Jouluja koko palstalle !
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Vastaa Viestiin