Tiistai - The Joulupäivä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Tiistai - The Joulupäivä

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Vieläkös jokunen on hengissä vai halkesiko kumpu? Vieläkö vatsanahka venyy muutaman päivän verran? Itse ajattelin venyttää omaani vielä pari päivää alkoholilla ja laatikoilla eli kivassa pikku pöhnässä menee nämäkin pyhät. Nyt tosin vielä ihan kahvilinjalla.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tiistai - The Joulupäivä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ei paljoa jouluna veny, kun omaan repertuaariin mahtuu vaan kalat ja perunalaatikko.

No, olitteko kilttejä, toiko pukki lahjoja?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Tiistai - The Joulupäivä

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^Mä syön terveellisesti, mutta juon epäterveellisesti. :D

Lahjoja tuli yksi, suoraan tilille. Lisäksi ostin itselleni hyasintin. Siinäpä se. En kyllä tarvitsekaan mitään ja jos tarvitsen, hankin itse.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Fiona
Kitinän uhri
Viestit: 535
Liittynyt: 12.08.2011 15:24

Re: Tiistai - The Joulupäivä

Viesti Kirjoittaja Fiona »

Joulu on kulunut sukuloidessa, stressatessa, siivotessa ja kokkaillessa. Yhdellä sanalla, argh. Koska kodinhengetär-kursseja ei ole saatavilla tähän hätään, niin päätin jättää joulustressin Bayleislasin pohjalle.
Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tiistai - The Joulupäivä

Viesti Kirjoittaja annepa »

Musta tulee täti.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tiistai - The Joulupäivä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Onnea, kai. Paniko hulttio-sisko tuulemaan?

Maalta kotiuduttu. Kotona sisälämpö huimat 13 astetta - onneksi plussan puolella!11
Lumityöt tehty just hetki sitten. Lämpö oli jo nuossut 16 asteeseen. Makkarissa onneksi 18 astetta ilman kuumaa kissaa. Aamulla muu osa kodista tulee olemaan jo 20 asteen lämpöisemmällä puolella.
Onneksi työhuoneen patteri on ylimitoitettu tilan kokoon nähden ja täällä on jo tuo sama 18 kuin makkarissa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Tiistai - The Joulupäivä

Viesti Kirjoittaja MrM »

^ Miksei ole klapia uunissa?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tiistai - The Joulupäivä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Niin. Joo.
Ois varmaan pitänyt palkata joku työtön lämmittämään siksi aikaa kun käy maalla !111
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tiistai - The Joulupäivä

Viesti Kirjoittaja annepa »

Ei se enää ole kovin hulttio. Onneksi sai itsensä järjestykseen. Kyllä raskaus oli kuulema ihan suunniteltu juttu, että kai tämä on heille ainakin onnittelun paikka. Mielenkiintoiset reaktiot oli kyllä ilmoitukseen :D Äiti kysyi ensimmäisenä, että "meinaatteko te nyt virallistaa suhteenne"(ei, jatkavat susiparina) ja minä kysyin, että "Tuleeko lapsesta N vai Y" N:n ollessa meidän sukunimemme ja Y:n siskon miehen sukunimi. Ei kuulema ole päätetty vielä ja sisko on kovasti N:n kannalla. Sanoin että jos eivät kerran mene naimisiin niin lapsestahan tulee just se mikä sisko sanoo.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Vastaa Viestiin