Perjantaiden Perjantai 2012 Kuningasperjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Perjantaiden Perjantai 2012 Kuningasperjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kuva

Vaikka kävikin näin :kele: , niin vielä ehtii miettiä uuden vuoden lupauksia tai lupaamatta jättämisiä!

Tänään ehtii myös avaista vuoden viimeisen perjantaipullon! (jos on halua ja tarvetta)
Itselle tuli juuri 6kk täyteen lapsi voi hyvin edelleen eikä varmaan synny vielä 9kk kohdalla, jos edes 12kk kohdalla..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Perjantaiden Perjantai 2012 Kuningasperjantai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Eka tpk! Toivottavasti vikaa kertaa tänä vuonna.
Ruokalan kalapuikko Pena
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Perjantaiden Perjantai 2012 Kuningasperjantai

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Yyh, flunssa. Erinomaisen vetämätön olo vaikka juuri nyt vetoa tarvittaisiin. Enemmän aamukahvia ja kuusenpurkuun, ensi vuodeksi hankin kyllä muovisen version.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Perjantaiden Perjantai 2012 Kuningasperjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:^ "vetoa" voisi itsekin kaipailla. :)

Joulunpyhät sekoittivat viikonpäivälaskurini niin pahasti, että pitää viikonpäiväketjusta täältä katsoa aina mikä päivä on. Kiitos Niba, kun pidät minua kartalla.

Niba, tuo majakka sumun keskellä!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Perjantaiden Perjantai 2012 Kuningasperjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Nyt on kuulkaas vaikea tilanne. En tiedä, pitäiskö ottaa illalla tärpättiä vai ei. Perjantai on kalenterissa, mutta ei tunnu siltä. Dear Niba, mitä teen?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Perjantaiden Perjantai 2012 Kuningasperjantai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

NuoriDaavid kirjoitti:Nyt on kuulkaas vaikea tilanne. En tiedä, pitäiskö ottaa illalla tärpättiä vai ei. Perjantai on kalenterissa, mutta ei tunnu siltä. Dear Niba, mitä teen?
Mä oon kuule viettänyt reilusti enemmän viikonloppuja lähiaikoina "kiinni" kuin tärpätin äärellä, joten tuo "ei tunnu perjantailta"-olotila on ihan normia.

PAITSI ETTÄ! Nyt otan tärpättiä tänään (kunhan ensin muutan mutsin ja teen työt) ja huomenna meen kiekkomatsiin (rai-rai!) ja maanantaina vapaapäivä ja päräytän taas meneen! (sit voinkin himmailla tammikuun...)
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Perjantaiden Perjantai 2012 Kuningasperjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:Alkuperäiseen ND:n kysymykseen, jos olet päättänyt esim pitää tipattoman nyt on kiire juoda varastoon. :) On enää tämä viikonloppu ja uusivuosi aikaa.
No tätähän mä just oon miettinyt!11
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Perjantaiden Perjantai 2012 Kuningasperjantai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Mä juon ainakin varastoon!

t. Pe&La&Ma!

ps. varauksin la, koska Maire on toivonut etten olis su kovassa rapelissa.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
sinsin
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 103
Liittynyt: 22.05.2009 14:31

Re: Perjantaiden Perjantai 2012 Kuningasperjantai

Viesti Kirjoittaja sinsin »

Kas, huomenta maailma. Piti tulla etsimään ninnihymiötä kun tuli tarve.
Ei muuta moi!

:axe:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perjantaiden Perjantai 2012 Kuningasperjantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tänään on taas työpaikan bilepäivä, aina joku on lähdössä tai menossa muuten vaan. Vaikka bilejalkaa vipattaakin kohtuullisesti, on illaksi hankitut siiderit alkoholittomia. Ei saa kertoa kollegalle, joka suunnittelee hirveitä lärvejä!

Aamun ratoksi kävin vihdoinkin palkkakeskustelun pomon kanssa, vastahan sitä on keväästä asti pitänyt käydä. Hirveä vääntö ja tiukkaa keskustelua, mutta pisteet eivät nousseet. Ei hätää, about kolmen kuukauden kuluttua keskustelu pitää käydä uusiksi ja siinä vaiheessa olen vieläkin kovempi ja väännän tiukemmin. Tiedän saavani jo niin kovaa palkkaa, että korotukset on lähes mahdottomia. Siispä pidennän työaikaa :D
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perjantaiden Perjantai 2012 Kuningasperjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

exPertti kirjoitti:^ "vetoa" voisi itsekin kaipailla. :)

Joulunpyhät sekoittivat viikonpäivälaskurini niin pahasti, että pitää viikonpäiväketjusta täältä katsoa aina mikä päivä on. Kiitos Niba, kun pidät minua kartalla.

Voisin harmistua helvetisti tuostäkin postauksesta, mutta mulle päivät on samoja, yhtä pintaliitoa tai paremminkin perseellään könyämistä!
Joka päivä koneen ääressä, joskus saa lahjoja siihen viereen, mutta useimmiten pöytä lahjaton kuten käyttäjä itse..
Parhaimpiin kuuluva kaveri oli sitä mieltä että elämässä pitäisi lukea, tehdä ja sivistyä, oma isukkikin väitti että jotain pitäisi tehdä, mutta miksi?
Aika kuluu mukavasti teidän ja omia aivopieruja lukiessa, sillä palkkani ei siitä nouse eikä aika lisäänny teen sitten mitä tahansa..
Ja kun verottajakin kurittaa vapaa-ajan rahastoani parilla tonnilla, niin vähissä on motivoivat tekijät, pelkkä tekemisenriemu ei jaksa loppuun asti viihdyttää.

Ai niin tapoin verenhimoisen mummon eli äitini pyynnostä pari metsähiirtä kylmiöstä. Yritin kyllä sanoa että kun yhden tappaa niin metsässä niitä riittää tuhansia.. Toisen pää oli jäänyt puoliksi litskun väliin niin että nenä ja kallo olivat irronnneet toisistaan, toinen oli yrittänyt sivusta, mutta rautalanka oli siististi erottanut pään irti hartioista, siinä molemmat oli koivet ja häntä suorassa, ensimmäinen sai kylmetä kylmiön lattialla, toinen oli vielä lämmin. Siinä ne tuoijotti pienet killisilmät pystyssä mitään näkemättä, samalta varmaan tuntuu katsella kalmoa? Ei ole kokemusta enkä välitä hankkia, vaikka numeraali toista toivoikin? Hän toisaalta on erikoistunut isompien nisäkkäiden tappamiseen.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Perjantaiden Perjantai 2012 Kuningasperjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Pitää ehkä vähän treenata drinkkejä huomisia illallisvieraita varten. Xätissä tavataan!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perjantaiden Perjantai 2012 Kuningasperjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Toivottavasti sai hyviä vinkkejä ravintolatyöntekijäosapuolelta, vaikka taitavat känässä yleensä olla työajan ulkopuolella mutta varsinkin työaikana..
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin