Tipaton tammikuu?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Tipaton tammikuu?

Kyllä
3
13%
Ei, ei ole mitään syytä
17
74%
Ei pysty
3
13%
 
Ääniä yhteensä: 23

Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja MrM »

Sun vitsi, Dave, menee tässä kontekstissa vähän ohi. Mun ei.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja MrM »

Nergal kirjoitti:Ei siinä mitää, valelääkärin paperit kouraan ja pyytään naapurialennusta.
Valelääkärin? Alennusta? Vitun imbesilli. Valepoliisin, saa ilmaiseksi.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja Nergal »

MrM kirjoitti:Valepoliisin, saa ilmaiseksi.
Odotankin koska Ylermi on alaovella.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja huima »

Tammi- ja helmikuussa on jo liikaa ravintolabuukkauksia, eli niiden puitteissa menee ruokaviinittely ja samppanjat.

Muuten käyttö jäänee juhlien jälkeen normaaliin minimiin.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16686
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Höh. Mä luulin, että täällä veikataan, koska Dave ratkeaa.

En ole koskaan oikein innostunut kategorisista säännöistä, edes itsejulistetuista ja määräaikaisista, ja niinpä en nytkään ole itselleni mitään tipatonta asettanut.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Fiona
Kitinän uhri
Viestit: 535
Liittynyt: 12.08.2011 15:24

Re: Tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja Fiona »

Ei tarvetta. Juon yleensä vain pari kertaa vuodessa humaltuakseni ja muuten nautin alkoholia vain satunnaisesti vierailuilla ruokailun yhteydessä.
Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

urpiainen kirjoitti:Höh. Mä luulin, että täällä veikataan, koska Dave ratkeaa.
Höh. Kaappinatsina tietenkin pidän säännöistä ja niitä noudatetaan. Eli tipaton on tipaton. Mulla ei ole vaikeuksia noudattaa itselleni määräämiäni sääntöjä (selvinpäin). Kuten olen kyllästymiseen saakka kertonut, olin kerran vuodenkin ilman alkoa ja lopetin ko. jakson aivan elektiivisenä toimenpiteenä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16686
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

NuoriDaavid kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Höh. Mä luulin, että täällä veikataan, koska Dave ratkeaa.
Höh. Kaappinatsina tietenkin pidän säännöistä ja niitä noudatetaan. Eli tipaton on tipaton. Mulla ei ole vaikeuksia noudattaa itselleni määräämiäni sääntöjä (selvinpäin). Kuten olen kyllästymiseen saakka kertonut, olin kerran vuodenkin ilman alkoa ja lopetin ko. jakson aivan elektiivisenä toimenpiteenä.
Tämä nyt resonoi jännästi tuon toisessa ketjussa rumaa päätään taas nostaneen lastenkasvatuskolmion kanssa, jossa siis kolmion kärkinä ovat (i) sääntöpohjainen natsikasvatus, (ii) välinpitämätön kasvatuksen poisjättäminen ja (iii) sääntöjen sijasta omaa eettistä vastuuta ja harkintaa korostava vapaa kasvatus. Samassa hengessä mä kyllä esittäisin sinullekin, että tipattoman ja kännitoilailun lisäksi ottaisit tässäkin asiassa mukaan tuon kolmannen tien: mikset julistaisi itsellesi kategorisen tipattoman tammikuun/vuoden/loppuelämän sijaan vaikkapa vastuullisen, hillityn ja sivistyneen alkoholikulttuurin kevättä? Pikkusormi pystyyn vain, ei se niin vaikeaa ole.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9444
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

urpiainen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Höh. Kaappinatsina tietenkin pidän säännöistä ja niitä noudatetaan. Eli tipaton on tipaton. Mulla ei ole vaikeuksia noudattaa itselleni määräämiäni sääntöjä (selvinpäin).
mikset julistaisi itsellesi kategorisen tipattoman tammikuun/vuoden/loppuelämän sijaan vaikkapa vastuullisen, hillityn ja sivistyneen alkoholikulttuurin kevättä? Pikkusormi pystyyn vain, ei se niin vaikeaa ole.
Mun kitinäanti tälle päivälle on urpiaisen peesailu, kun ehdin sen siinä toisessa ketjussa jo aloittamaan, mutta Dave juomatapoja jo pitkään kauhistelleenani en voi kun kannattaa tälläistä sivistyneeseen alkoholikulttuuriin siirtymisen kannustamista.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja elco »

Ei koske minua. Nykyään tulee muutenkin juotua niin nqurettavan vähän, että kiskaisen kunnon kännit kunhan pääsen täältä indonesian sateesta pois.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Meni poks jo 2.1 n. klo 19 aikaan kun IFK otti tukkaansa 3-0 ekan erän jälkeen Bluusilta. Join sen yhden ainoan mikä oli kotona ja päätin etten osta kotiin kaljaa ennenkuin Soppa on vaihdettu pois päävalmentajan tontilta.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Tässähän tulee kohta jo kuukausi täyteen kun viimeksi pikkusormi pystyssä maistelin mustaa kissaa. Tiä sitten koska seuraavan kerran retkahtaa.
Who says you need to buy a guitar?
masa

Re: Tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja masa »

Tammikuun aikana meni alkoa vain yhtenä päivänä.

Jatkossa koetan sopeuttaa itseni elämään jossa alkoa otetaan vain silloin kun on jotain tapahtumaa tiedossa. Kotitissuttelu saakoon loppua kokonaan.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Huomenna liisterit syliin! Tammikuu meni siis nollalla alkoholiannoksella, kuten sisäpalvelusohjesäänössä sanottiin.
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 01.02.2013 8:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Kerran ryypytin. Se oli kun kävin viime lauantaina IFK-Kyrpät hallilla kattoo. Tissutellut oon joku 10-säkin verran kotosalla.
Oikeastaan mitään normista poikkeavaa ollut. Tosin määrät ovat olleet laskusuunnassa jo useamman kuukauden.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Alkaa jo suu napsaamaan!!1
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

NuoriDaavid kirjoitti:Alkaa jo suu napsaamaan!!1
Otahan doc iisisti. Sivistyneesti pikkusormi pystyssä eikä niin kuin turmiolan tommi.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^yritän ottaa noiden kahden välistä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

NuoriDaavid kirjoitti:^yritän ottaa noiden kahden välistä.
Kuuluisat viimeiset sanat! ;)

”Jo teki tekonsa viina. Otti mielen miehen päästä. Raudat jalkahan rakenti.”
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Diddley Bow kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:^yritän ottaa noiden kahden välistä.
Kuuluisat viimeiset sanat! ;)
Lupaan raportoida tilanteen huomenna! Paitsi jos olen paikassa, missä kännykkää ei voi käyttää!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Hyvin on tipaton tammikuu sujunut. Samoilla eteenpäin. 8)
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23502
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ei ollut tipaton, mutta aika vähillä mentiin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Olisiko pitänyt juoda alkoholia?
Paras päivä ikinä.
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Tammikuu meni yhdellä tipalla. Helmikuu näyttää yhtä surulliselta: kiirettä pukkaa eikä edes pahemmin janota. Syytän mielenheikkoutta ja kotikasvatusta eli yhteiskuntaa tästä kieroon kasvamisesta.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

NuoriDaavid kirjoitti:
Diddley Bow kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:^yritän ottaa noiden kahden välistä.
Kuuluisat viimeiset sanat! ;)
Lupaan raportoida tilanteen huomenna! Paitsi jos olen paikassa, missä kännykkää ei voi käyttää!
Huh huh.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Vastaa Viestiin