LamaLauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: LamaLauantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

exPertti kirjoitti:Ahrefs [Bot], Baidu [Spider], Bing [Bot], Google [Bot], Yandex [Bot]

Mikä bottitaivas tämä palsta on? Kohta löytyy joka hakukoneella Rubiininpunainen kyrpä.
Samat botit lienevät käyneet ennenkin, laitoin vain palstan tunnistamaan ne joulun aikaan.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: LamaLauantai

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Millä ihmeellä voisi väsyneenä olla vain väsynyt, ei ärtynyt ja negatiivinen kiukkuilija? Väsymystä on edessä vielä vuosia, olisi syytä opetella mutta aina vain kuin katkaisijasta kääntämällä olen hirveä ihminen kun unet viedään. Että ei kiitos päivystysvalmiustyötä minulle koskaan, tarpeeksi haittaa tästä ominaisuudesta jo kotioloissakin.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: LamaLauantai

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Kyllä minä herään mutta mieliala on vaarallinen itselle ja ympäristölle. Olen yrittänyt minimoida aamuvitutuksen siivoamalla keittiön jo illalla, myös aikaiset aamulähdöt puuttuvat. 10-20 herätystä yössä vaan tappaa. Toistaiseksi toimivinta on ollut kukkua kiukkua hilliten aamutoimet läpi ja kun kello näyttää 10-11, herättää siippa ja painua itse vielä petiin.

Ja joo, tietysti yksinhuoltajilla ym. on vaikeampaa ja tämä on pullamössöongelma kaikin puolin. Paitsi että tykkään valittaa, haen ongelmaan jonkinlaista ratkaisua sillä edellisen kerran pitkään jatkunut yöheräily johti nukkumattomuuteen ja sitä kautta masennusoireisiin. Josko vaikka välttäisi sen vaiheen.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: LamaLauantai

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Kottarainen kirjoitti: Mikäs teillä valvottaa?
Painajaiset, pissa, potkut, kuorsaus, siis minua. Lasta varmaan eniten jokin tarve tarkistaa onko ne vanhemmat vieressä vai ei, eilen neljästi tunnissa ekat kaksi tuntia. Könyää myös mielellään viereen aamuyöstä viimeistään enkä ole raskinut kieltää kun kohta ei onnistu. Tutti onneksi viimein jäi, nyt unileluna on muovinen kananmuna. :D Kieltämättä itsellä on vähän hermoheikko suhtautuminen nukkumiseen menneiden vaikeuksien vuoksi, asiat tuppaa saamaan suuremmat mittasuhteen kuin niille kannattaisi antaa. Vaihtaisin silti mielelläni oman univajeen jälkeisen elämäherkkyyden vaikka sellaiseen koomatilaan jota puoliso suosii. Mutta jos päivä on valmiiksi alkanut huonosti, kannattaa sillä varjolla työstää jotain vastenmielistä. Kirjanpidon kimppuun siis!
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: LamaLauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Saahas taas possun reittä mutustamaan..
Kotona varmaan kinkkuviipalet menneet jo lunastuksen puolelle vaikka päästäinen vielä olekaan..
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin