Jäähyväis sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Jäähyväis sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Olo ei ole haikea, vaan aika rauhallinen. Seuraavan kerran töihin heinäkuussa yksikolme. Kovasti olis hommia ja työpiste pitäis saattaa siedettävään kuntoon, mutta kyllä mä ansaitsen iltapäivällä yhden juoksumattoreenin talon salilla. Huomenta kaikille!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Jäähyväis sunnuntai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Kotiin, jei! Hedari, nei!
Prepare for the worstest.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Jäähyväis sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Yllelle vuorotteluvapaa? Meidän kokemuksen mukaan loistava tilanne, varsinkin miehelle nuo mahdollisuudet olla kotona tuntuvat olevan vähissä vaikka isyysvapaita lisätäänkin.

Mulla on jokin kuninkaallisantipatia. Näin Ruotsin pikkuprinsessasta pallonaamapuolivuotiskuvan jonka kuvatekstissä kuvailtiin "Estellen säteilevän luontaista lämpöä ja karismaa." Puolivuotiaan? Tänään Iltalehti hehkuttaa viikonlopun lukuelämyksenä Estellen ihanaa vuotta. Sievä muksu kyllä mutta en jaksa haltioitua kuin omastani.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Jäähyväis sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Etko-UV:n juhlinta toi darran. Brrrb.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
masa

Re: Jäähyväis sunnuntai

Viesti Kirjoittaja masa »

Melnais kirjoitti: Mulla on jokin kuninkaallisantipatia.

Sama. En voi käsittää miksi noita täysin turhia monarkkipellejä pitää täällä hehkuttaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Jäähyväis sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

masa kirjoitti:
Melnais kirjoitti: Mulla on jokin kuninkaallisantipatia.

Sama. En voi käsittää miksi noita täysin turhia monarkkipellejä pitää täällä hehkuttaa.
+1
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Jäähyväis sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

masa kirjoitti:En voi käsittää miksi noita täysin turhia monarkkipellejä pitää täällä hehkuttaa.
Ainoastaan jos niillä on hyvä perse.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin