Yleisön pyynnöstä! Viimeinen Maanantai 2012 Päivä!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18750
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Yleisön pyynnöstä! Viimeinen Maanantai 2012 Päivä!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vuosi oli ja meni, miten men,i ehtiikö vielä tänään mokailemaan koko vuoden edestä jos nuhteessa on aikansa viettänyt??
http://www.velkakello.fi/ Laivatilauksia odotellessa..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Yleisön pyynnöstä! Viimeinen Maanantai 2012 Päivä!

Viesti Kirjoittaja saira »

Muksun piti olla isällään uuden vuoden, näin kun ei ole tainnut yhtään vuodenvaihdetta viettää siellä. Eilen kuitenkin suunnitelmat muuttu, kiitos "taistelevien Virtasten". No, onneksi varalla oli suunnitelma, johon muksukin sopii hyvin. Eli etelään illaksi kaverille ja sen tytölle vieraaksi. Millään tavalla en hämmästy asioiden käännettä, enkä edes jaksa ärsyyntyä muuten ku muksun puolesta.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Yleisön pyynnöstä! Viimeinen Maanantai 2012 Päivä!

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Uutta vuotta ja silleen.

Blondille asentaan pesukone ja astianpesukone, siitä Plevnaan syömään, Ratinaan katsoon raketit ja AUTOLLA ajaen himaan nukkuun. On sitten miesmuistiin eka uusivuosi selvistäpäin, tätäkö se on se keski-ikä?

Rakas Jumala, tapa kaikki ja aloita minusta.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18750
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Yleisön pyynnöstä! Viimeinen Maanantai 2012 Päivä!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Nergal kirjoitti:Uutta vuotta ja silleen.

Blondille asentaan pesukone ja astianpesukone, siitä Plevnaan syömään, Ratinaan katsoon raketit ja AUTOLLA ajaen himaan nukkuun. On sitten miesmuistiin eka uusivuosi selvistäpäin, tätäkö se on se keski-ikä?

Rakas Jumala, tapa kaikki ja aloita minusta.
Beware what you wish, your wishes will be listened.. :twisted:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Yleisön pyynnöstä! Viimeinen Maanantai 2012 Päivä!

Viesti Kirjoittaja exsu »

Pakkauskriisi! En löydä mun parhaita kesäjuoksukenkiä ja joudun tyytymään kakkosvaihtikseen.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23466
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Yleisön pyynnöstä! Viimeinen Maanantai 2012 Päivä!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kuume nousee ja laskee miten sattuu, voimat on ihan finaalissa eikä mitään syötävää.

Niin että helvetin hauskaa uuttavuotta ihan teillekkin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Yleisön pyynnöstä! Viimeinen Maanantai 2012 Päivä!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

edit: löysinkin jo, tabletti ei vaan löytänyt :h:
Viimeksi muokannut Vesper, 31.12.2012 15:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18750
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Yleisön pyynnöstä! Viimeinen Maanantai 2012 Päivä!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Yleisön pyynnöstä! Viimeinen Maanantai 2012 Päivä!

Viesti Kirjoittaja MrM »

Jaaha, siten suuntimaksi skatta ja presidental suite. Soronoo.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Yleisön pyynnöstä! Viimeinen Maanantai 2012 Päivä!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^ Ootko hankkinut uuden ammatin?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Yleisön pyynnöstä! Viimeinen Maanantai 2012 Päivä!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Niba kirjoitti:Vuosi oli ja meni, miten men,i ehtiikö vielä tänään mokailemaan..
Toivottavasti vuoden viimeinen moka. Peruutin parkkihallissa olleeseen matalaan kaiteeseen. Ehkä tutka ei huomannut mataluuden takia. Tai sitten mä en huomannut tutkaa, kun huusi joka tapauksessa kun oli niin ahdas paikka, että rautaa oli joka puolella.

Onneksi osui takapuskurin heijastimeen, joka hajosi siististi. Clas Ohlsonista liima ja nyt odottelen kuivumista
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Yleisön pyynnöstä! Viimeinen Maanantai 2012 Päivä!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Muksun ja naapurinpoitsun kanssa tarkotus juhlistaa erinäisten räjähteiden kera. Ravinnosta on karsittu hifistelyt minimiin, luvassa lasagnea, salaattia, kasvistikkuja, dippejä, sipsejä, Mountain Dew'ta(vitsi mä oon niin suvaitsevainen) ja karkkia. Jämäpiparit ja sinihome vois mennä kans. Äiskälle saattaa olla drinksi tai pari, jos maistuu. Mountaindewsuvaitsevaisuudestani huumaantuneena muksu maksoi räjähteet omilla lahjarajoillaan, kai ne täytyy kuitenkin kompensoida, tai mulle tulee huono omatunto. Luulen, että meillä on aika kodikas ilta, nyt lasagnen tekoon ja sit vielä siivoilut ja koneellinen pyykkiä ja sitten on valmista. Thank you for listening, once again.

Parempaa tulevaa vuotta itse kullekin :h:
Prepare for the worstest.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18750
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Yleisön pyynnöstä! Viimeinen Maanantai 2012 Päivä!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kaveri vaimoineen lähetti Koh lakista uuden vuoden terveiset, siellä se sukeltelee ja tapaa paimaanin ja muita mukavia vedeneläviä. kunhan muistaa täyttää pullot välillä ja tietenkin tyhjentää lasit!
Onse sukellusharrastus sitten mukavaa, itse en kyllä viitsisi, kun se on sen verran tarkkaa puuhaa, kun olen vähän tällainen huithapeli, teen silloin tätä ja muulloin tuota..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Yleisön pyynnöstä! Viimeinen Maanantai 2012 Päivä!

Viesti Kirjoittaja KKK »

Vuosi vaihtuu kotona rauhallisissa merkeissä. Fingerfoodia, dippiä, vähän raketteja (ulkona, ei sisällä) ja iskälle viskiä - Jackia kolalla Lemmyn kunniaksi. Penskat ei meinaa nahoissaan pysyä kun odottavat niin kovin rakettien ampumista. Kaupungillekin pyytelivät, muttei jaksa.

Hiihtokausi avattu, alkaa pikkuhiljaa sujua joskin tekniikka vähän vielä hakusessa. Pyörittelen varovasti ajatusta vetää rullismaratoni ensi kesäkuussa. Jos saa talvella liittävästi murtsikkakilsoja, niin ihan periaatteessa realistinen tavoite. Paras aika 1'37" kymmenen vuoden takaa. Tohon jos pääsis niin olisin tyytyväinen. Kattellaan.
Amazing shit happens!
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Yleisön pyynnöstä! Viimeinen Maanantai 2012 Päivä!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Sampanjat Alepan keinonahkasalkkuun, kumijalka alle ja kohti seikkailuja !11!!
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin