Pressopannutorstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
masa

Pressopannutorstai

Viesti Kirjoittaja masa »

Nonni, nyt voi taas duunissakin juoda kahvia kun on oikeat pelit ja vehkeet.



Mites Dave ja Pertti. Ootteks olleet tyytyväisiä vallitseviin keleihin viimepäivinä?
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2447
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Pressopannutorstai

Viesti Kirjoittaja KKK »

Eka yövuoro kuukauteen ja sekaisin ku seinäkello.
No, jos illalla räyhäkkä murtsikkalenkki niin jaksaa vielä viikonlopunkin valvoa...
Amazing shit happens!
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Pressopannutorstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:Nonni, nyt voi taas duunissakin juoda kahvia kun on oikeat pelit ja vehkeet.



Mites Dave ja Pertti. Ootteks olleet tyytyväisiä vallitseviin keleihin viimepäivinä?
Mä pidän tästä enemmän, kiitos kysymystä :)
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pressopannutorstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

KKK kirjoitti:Eka yövuoro kuukauteen ja sekaisin ku seinäkello.
No, jos illalla räyhäkkä murtsikkalenkki niin jaksaa vielä viikonlopunkin valvoa...
On se hieno, että hiihto on keksitty. Lenkin jälkeinen olo on poikkeuksetta hieno. Pitäis illalla taas mennä 16,5 km peruslenkki Kauppi-Atala.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
masa

Re: Pressopannutorstai

Viesti Kirjoittaja masa »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
KKK kirjoitti:Eka yövuoro kuukauteen ja sekaisin ku seinäkello.
No, jos illalla räyhäkkä murtsikkalenkki niin jaksaa vielä viikonlopunkin valvoa...
On se hieno, että hiihto on keksitty. Lenkin jälkeinen olo on poikkeuksetta hieno. Pitäis illalla taas mennä 16,5 km peruslenkki Kauppi-Atala.

Olen hiihtänyt viimeksi ala-asteella, haluaisin kyllä, mutta en uskalla koska rulliskokeilunikin oli viedä minut piipaa-autolla sairaalaan.

Ostin eilen nastalenkkarit ja tänään ois koeajo edessä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pressopannutorstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Oon katsonut jo valmiiksi nastalenkkarit. Toisaalta satasen sijoitus tuntuu turhalta, kun normi lenkkareillakin pärjään.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
masa

Re: Pressopannutorstai

Viesti Kirjoittaja masa »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Oon katsonut jo valmiiksi nastalenkkarit. Toisaalta satasen sijoitus tuntuu turhalta, kun normi lenkkareillakin pärjään.

Ehkä pärjäisin, ehkä en. Kesäkengät ei kuitenkaan pidä vettä ja vanhana ylipainoisena valaana pelkää tietenkin mahdollista kaatumista ja lonkkamurtumaa. Nastarengas vs. kitka niinku.
masa

Re: Pressopannutorstai

Viesti Kirjoittaja masa »

exPertti kirjoitti:Viimeksi pyllylleen lenkillä vuonna 2010.
*

Viime kesänä sateen liukastamalta kiveltä. Maastossa siis.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pressopannutorstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Jaaha menen normimakkarasaunan sijaan Mustaan saunaan Kalevankadulle..
Ehkä parturiin ehkä ei, tukka jo kasvaa valtoimenaan..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2447
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Pressopannutorstai

Viesti Kirjoittaja KKK »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Pitäis illalla taas mennä 16,5 km peruslenkki Kauppi-Atala.
Mä vedin tota useampana talvena. On hyvä pätkä. Sopivasti vaihtelua profiilissa. Mutta varsin iisi keski-Suomen maisemiin verrattuna. Piipahdin yhtenä talvena ohikulkumatkalla Laajavuoressa ja mediheliä olis tarvittu. Jumalauta mitä mäkiä siinä stadionin ympäristössä..

Masa: mä sain aikanaa alakoulussa niin tarpeekseni hiihdosta, että pidin 20 vuoden tauon koko hommasta. Sitten kun sai aikuisena mennä omaa tahtiaan ilman mitään skabameininkiä, niin onhan se pirun kivaa. Laiskalle sopii luisteluhiihto, kun ei joka keikalle ole pakko voiteiden kanssa turata. Ja onhan tuo luonnollinen jatkumo kesän rullaluistelulle.
Amazing shit happens!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Pressopannutorstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ei syöpää tällä erää, wuhuu! Pahoitteluni niille jotka jo toivoivat. Nyt sitten vaivaa enää se täällä jo pariin kertaan tilittämäni korva, jossa sitten ehkä onkin jotain leikkausta vaativaa. Mutta katsellaan nyt...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Pressopannutorstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

masa kirjoitti:Olen hiihtänyt viimeksi ala-asteella, haluaisin kyllä, mutta en uskalla koska rulliskokeilunikin oli viedä minut piipaa-autolla sairaalaan.
Mee kokeilemaan Kotojärven jääladulle. Siellä on hyvä aloittaaa, koska ei ole ikäviä alamäkiä :]
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pressopannutorstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kaupin profiili on helppo, mutta sopiva, ettei sykkeet nouse tarpeettoman korkealle. Kunto nousee paremmin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
masa

Re: Pressopannutorstai

Viesti Kirjoittaja masa »

^^ emmalta ostaa suksipakettia kun tuli hankittua noi lenkkarit. Kävin äsken testilenkillä niillä ja olihan kerrassaan tautinen pito. Ei tartte kyl jännitellä liukastumisia enää.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2447
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Pressopannutorstai

Viesti Kirjoittaja KKK »

Huomenna tarvinnee suksia kaupoille. Ihmettelin kun ei sivakka meinannut luistaa, vaikka keli optimi. Rupesin syynäämään Fischerin pohjaa. Kattos perhana. Kyllä se pohja näköjään kuluu kymmenessä vuodessa... Viime talvena jo teknikko varoitteli, että nää alkaa olla finaalissa, mutta sniiduilija aatteli vielä yhden talven vetää... no ei sit.
Amazing shit happens!
Vastaa Viestiin