Lumimies-lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Lumimies-lauantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Väijyttiin Rölli, ja kohta ulos leikkimään lumimiestä tyttöjen kanssa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Lumimies-lauantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

TPK!1111
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Lumimies-lauantai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Joo, oon töissä. Oon tehnyt työsuoritteita ehkä 30 min tähän mennessä. Nukuin kuljetusautossa suurimman osan kun ei ollut hommaa. No nyt oon sit ihan tylsistynyt ja huomaan että seuraavan 100 päivän ohjelma on arkea, tylsyyttä ja elämäntapojen kiristelyä. Pitäs jotenkin saada nyt virtaa tähän touhuun...
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18749
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Lumimies-lauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lainavirtaa?
Tapasin eilen,. en elämäni naista, tai mikseen niinkin, toinen oli alle 20 ja toinen päälle..
Mutta ne naiset ei olleet tapaamisten ylintä lentoa, vaan yksi veljen tuttu matkasarrnaaja(LED)DI, no onhan se mukava
vietttää elämää puolet omaisuutta matkalaukussa ja toinen päässä(ja läppärissä) mutta jos virtaa riittää niin miksei? 19v jo kaahottanut voimaverkoissa ohjelmineen, eikä ole minkään nokia insinöörin kamaa vaan paljon virtaisampaa!
Siinä virtaustiedote, ohutta yläpilveä ja pistetäämpäs yksi ydinvoimala pakettiin. Jos sähkönkulutus alenisi 25% voitaisiin paketoida toinenkin? TZIP!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Lumimies-lauantai

Viesti Kirjoittaja KKK »

Rauhallinen väijypäivä. Pohjustin ja voitelin sukset oikein huolella, huomenna vois testata luiston.
Viides Potta menossa. Jotenkin huispaantunut olo.
Amazing shit happens!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23464
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lumimies-lauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tekee ihan saakutisti mieli lihistä. Voipi kestää hetki ennenkuin kropan saa opetettua uusille urille ja olemaan itkemättä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Lumimies-lauantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Päivä meni mönkijällä päristellessä. Justa jaksoi edetä koskemattomassa hangessa ilman ketjuja. Telat olisi tietty vielä parempi juttu, mutta kustantavat liikaa vähäiseen talviseen käyttöön nähden. Ketjut laitoin illalla takarenkaisiin, sitten tuli kutsu kahville paikalliselle ABC:lle. Kävin.
Huomenna aamupäivän ohjelmassa lisää päristelyä ja kalaverkkoa varten narun (ei kuitenkaan Pulkannarun!1!) veto jään alle.
Rentouttava vknloppu.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin