KEKEKEkeskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

KEKEKEkeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Huomenta, eka tpk!

Lunta sataa ja loskaa riittää.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: KEKEKEkeskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Toka!11
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: KEKEKEkeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Uittu! Ostin jo toissapäivänä uudet luikkarisivakat, enkä pääse vielä tänäänkään ajamaan niitä sisään. Enkä uittu vielä huomennakaan. Viikonloppuna on otettava vahinko korkojen kera takaisin.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: KEKEKEkeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Päivä aloitettu lääkärinpöydällä makailulla. What a joy! Mitähän sitten keksis...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: KEKEKEkeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kokeile ekonomin pöydällä makoilua.


Olen ylpeä itsestäni. Pystyin vastustamaan kiusausta, enkä kauhonut lounaalla pekoninakkeja lautaselle kantokyvyn rajoille.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: KEKEKEkeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Jos ytimeen shoppaileen -->
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: KEKEKEkeskiviikko

Viesti Kirjoittaja KKK »

Pikkuisen äkäinen paskapöpö hyökkäs yöllä. Varoittamatta alkoi perse soida kuin hyvä saksalainen konekivääri Stanlingradissa. Silmäntäyttäkään saanut nukuttua koko yönä ku rumputuli soi.

Sit kun sai aamulla ajettua perheen hankeen ja pääs vähän rauhoittumaan, olen vedellyt suunnilleen yhtäjaksoisesti sikeitä aamukasista kolmeen. Äsken herätessä kuulostelin, että KK:sta on loppunut vissiin ammukset tai sitten kenraali Paulus on antautunut. Hiljaista ja rauhallista täällä itärintamalla ja olo on "lähes" normaali.

Vähän semmoinen "saiko kukaan sen kuorma-auton rekkarin ylös?" -olo.
Amazing shit happens!
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: KEKEKEkeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

KKK kirjoitti:Pikkuisen äkäinen paskapöpö hyökkäs yöllä. Varoittamatta alkoi perse soida kuin hyvä saksalainen konekivääri Stanlingradissa. Silmäntäyttäkään saanut nukuttua koko yönä ku rumputuli soi.
Sit kun sai aamulla ajettua perheen hankeen ja pääs vähän rauhoittumaan, olen vedellyt suunnilleen yhtäjaksoisesti sikeitä aamukasista kolmeen. Äsken herätessä kuulostelin, että KK:sta on loppunut vissiin ammukset tai sitten kenraali Paulus on antautunut. Hiljaista ja rauhallista täällä itärintamalla ja olo on "lähes" normaali.
Vähän semmoinen "saiko kukaan sen kuorma-auton rekkarin ylös?" -olo.
Tuollainen pikakakkatauti on paras ja pahin. Menee äkkiä pois, mutta vointi on vähintään vkon verran varsin hutera. Tuliko molemmista päistä? Mukava istua pöntöllä, kun oksettaa, mutta jos nostat päätä, niin taju lähtee.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: KEKEKEkeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Voitte taputtaa, sain vihdoin lähetettyä vahinkoilmoituksen PVK:n ja ilmoittauduin rästiin jääneeseen tenttiin.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: KEKEKEkeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

:jee:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: KEKEKEkeskiviikko

Viesti Kirjoittaja KKK »

^ Tunnistan tosta itseni. Mä sairastan yleensä max kerran vuodessa ja silloin sitä heittäytyy ihan vauvaksi.

Nyt ollaan jo töissä normaalisti. Jumputtavaa hedaria lukuunottamatta olo suht normaali.

Olen yrittänyt saada haalittua kaikki Saturday Night Liven "Celebrity Jeopardy"-sketsit itselleni. Niistä ei ole kokoelma-DVD:tä enkä rupea ostamaan kokonaisia bokseja yhden-kahden jakson/season takia.

Jos joltakulta löytyy SNL:n seuraavia episodeja, niin pingaa - sen verran kranttu olen että vähintään DVD-reso:

S23E02
S23E22
S24E04
S24E16
S25E03
S25E17
S26E08
S26Special
S27E01
S27E20
S30E19
Amazing shit happens!
Vastaa Viestiin