Paska-Aho Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Oletko myönteinen maahanmuuttoa kohtaan?

`Joo
4
40%
E
4
40%
toiset voi tulla toiset ei..
2
20%
EOS
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 10

Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Paska-Aho Torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Pannukahvi nostaa kolesteroliarvoja. Saatanan sanansaattaja.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Paska-Aho Torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ostakaa papuja.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Paska-Aho Torstai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

NuoriDaavid kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Amatööri, ostin taas vahingossa pannujauhatusta. Ilmankos olikin litkua.
Mulle on ihan täysi mysteeri tämä, että pannujauhatusta edes myydään nykyisessä mittakaavassa. Kuka hitto keittää pannukahvia joitain satunnaisia eräretkiä lukuunottamatta? En keksi muuta selitystä kuin sen, että näitä (meitä) vahingossa aika säännöllisesti pannujauhatusta ostavia on sen verran paljon, että kauppiaat katsovat myyntitilastoistaan, jotta täytyypä pitää valikoimassa kun kysyntä on niin vakaata.
Tässä näkee, että olet executive hairisi kanssa aivan ulkona nykyskenestä. Hipsterithän ovat jo ajat sitten luopuneet latteista tms. koska niitä juovat kaikki. Kuuminta hottia on nyt pannukahvi.
Ai niinku esim. Riemumielen äiti? Tai no, hyväksyn ilolla tulkintasi. Vanhemman valtiomiehen lookini sallii ja jopa edellyttää minua erottautumaan sekä mummoista että nuorista hipstereistä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Paska-Aho Torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

urpiainen kirjoitti:Mulle on ihan täysi mysteeri tämä, että pannujauhatusta edes myydään nykyisessä mittakaavassa. Kuka hitto keittää pannukahvia joitain satunnaisia eräretkiä lukuunottamatta? En keksi muuta selitystä kuin sen, että näitä (meitä) vahingossa aika säännöllisesti pannujauhatusta ostavia on sen verran paljon, että kauppiaat katsovat myyntitilastoistaan, jotta täytyypä pitää valikoimassa kun kysyntä on niin vakaata.
Väitän, että moni pressopannuilija käyttää pannujauhatusta.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
masa

Re: Paska-Aho Torstai

Viesti Kirjoittaja masa »

Vesper kirjoitti: Väitän, että moni pressopannuilija käyttää pannujauhatusta.

Not me , koska pannujauhatuksina on niin paskoja kahveja normaalitarjonassa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Paska-Aho Torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ En minäkään, mutta varmasti moni muu.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Paska-Aho Torstai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

urpiainen kirjoitti:Kuka hitto keittää pannukahvia joitain satunnaisia eräretkiä lukuunottamatta?
Kyllä mulla on kavereita, jotka eivät edes omista kahvinkeitintä, vaan keittävät jokapäiväisen kahvinsa pannulla, koska heidän mielestään pannukahvi on parempaa kuin suodatettu.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Paska-Aho Torstai

Viesti Kirjoittaja saira »

Vagabondo kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Kuka hitto keittää pannukahvia joitain satunnaisia eräretkiä lukuunottamatta?
Kyllä mulla on kavereita, jotka eivät edes omista kahvinkeitintä, vaan keittävät jokapäiväisen kahvinsa pannulla, koska heidän mielestään pannukahvi on parempaa kuin suodatettu.
Samis.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Paska-Aho Torstai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

exPertti kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Uusimmassa TM:ssä oli Golfin koeajo.
Suosittelen hakemaan jonkin vähemmän puolueellisen julkaisun VAG konsernin tuotteita arvioimaan. Vaikka volkkarin tehtaan sisäisen tiedotuslehden. :)
Käviskö autobild? Tuntuu että uutta golfia hehkutettiin loppuvuoden jokaisessa numerossa. Oli vertailua muihin VAG:n merkkeihin, vanhaan golfiin ja välillä ihan vaan yleistä hehkutusta. :9mm:

No ainakin siitä sai sopivasti motivaatiota, että sai kestotilauksen katkaistua.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
masa

Re: Paska-Aho Torstai

Viesti Kirjoittaja masa »

Vagabondo kirjoitti: Kyllä mulla on kavereita, jotka eivät edes omista kahvinkeitintä, vaan keittävät jokapäiväisen kahvinsa pannulla, koska heidän mielestään pannukahvi on parempaa kuin suodatettu.

Sinällään yllättävää, koska pannukahvi monesti kiehautetaan putujen laiton jälkeen ja kahvihan palaa siinä lämpötilassa. Eri asia sit jos kiehuatusta ei tehdä.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Paska-Aho Torstai

Viesti Kirjoittaja saira »

^Eräs ystäväni, jonka pannukahvia on tullu useammin juotua, ei ainakaan kiehauta kahvin lisäämisen jälkeen kahvia. Keittää veden ensin, lisää sitten purut, ja antaa niiden hautua ja laskeutua.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Paska-Aho Torstai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

^ Pannukahvin valmistus vetoaa mitä ilmeisimmin johonkin tarpeeseen koettaa hallita kaoottista maailmaa mystisesti tai lähes alkemian keinoin, sen verran kummia mutta lujia uskomuksia aiheeseen liittyy. Lapin autiotuvilla olen kohdannut jääriä, jotka kivenkovaan väittävät ja uskovat, että pannukahvia ei juo pirukaan jos ei ennen kahvin nauttimista lorauta pannuun noin ruokalusikallista kylmää vettä, kopauta pannua metalliesineellä, tai mitä näitä onkaan. Ehkä näillä tavoilla on joku kaukainen yhteys johonkin järkevään (kuten vaikkapa yritykseen saada port painumaan pinnan vaahdosta pohjalle), mutta kyllä ne ovat selvästi kulttuurievoluutiossa irronneet mahdollisesta alkuperäisestä välineellisestä rationaalisuudestaan ja muuttuneet itsetarkoituksellisiksi heimosignaaleiksi. Vähän kuin vaikka uskonnollinen kieltäytyminen sianlihan syönnistä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Paska-Aho Torstai

Viesti Kirjoittaja MrM »

Ex-duuniin tuli useasti haettua pannujuhlista kymmenenkin pakettia kerrallaan ihan viikkotasolla.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Vastaa Viestiin