Yllätyspaluu! Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Yllätyspaluu! Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Jos Ilves ja Kärppä tappelevat niin kumpi voittaa?

Lisää eläinurheiluaiheita?

Entä jos Jellona ja Tikru tappelevat?

KuvaKuva

Tappelu on eräs alaurheilumuoto, kuten jääkiekossa pelitaukojen tai pelin aikana, jonka tapahtuessa peli voidaan myös keskeyttää, tappelu on myös urheilumuoto jossa ei ole yleisesti hyväksyttyjä sääntöjä, joskus tappelu voi sisältää pelkästää oktaaveilla ja desibeleillä mitattavia esiintymismuotoja, eräs erityislaatuinen tappelumuoto on Puolalainen tappelu! Suomalainen ei niin kunnioitettava tappelunmuoto on nakkikioskinahistelu kännissä ravintolaillan jälkeen, joka ei yleensä johda mihinkään ellei jompi kumpi tappelijoista kaadu ja lyö päätänsä vaikkapa katuun hengenvaarallisesti.

sitten pitäisi vielä miettiä kumpi on vaarallisempi ase, Kalpa vai Tappara?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Yllätyspaluu! Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Oon niin konservatiivisen keski-ikäisen näköinen, että oikein hävettää. Hiukset juuri leikattu, jalassa vakosamettihousut, joissa kevyet prässit ja päällä luonnonvalkoinen palmikkoneule. Jalassa ruskeat kiiltonahkakengät. :oops:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Yllätyspaluu! Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:^ Onko siis vain "another day another euro" vai jotkut juhlallisuudet tiedossa?

.
Sattumaa. Mitä sattuu olemaan puhtaana.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Yllätyspaluu! Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:^ Sattumalta vain prässätyt vakosamettihousut ja kiillotetut kengät "olivat puhtaana". LOL
Heh. Noi kengät on nykyään mun vakiovaruste töissä. Kuten tarkkaavainen lukija muistaa, ostin ne aikoinaan, kun unohdin ottaa vaihtokengät mukaan ja hikoilin ensin prätkäsaappaat jalassa töissä. Piti kesken työpäivän käydä ostamassa toiset kengät.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Yllätyspaluu! Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriDaavid kirjoitti:Oon niin konservatiivisen keski-ikäisen näköinen, että oikein hävettää. Hiukset juuri leikattu, jalassa vakosamettihousut, joissa kevyet prässit ja päällä luonnonvalkoinen palmikkoneule. Jalassa ruskeat kiiltonahkakengät. :oops:
Eiiiii kiiltonahkaa sammareiden kanssa!!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Yllätyspaluu! Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vesper kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Oon niin konservatiivisen keski-ikäisen näköinen, että oikein hävettää. Hiukset juuri leikattu, jalassa vakosamettihousut, joissa kevyet prässit ja päällä luonnonvalkoinen palmikkoneule. Jalassa ruskeat kiiltonahkakengät. :oops:
Eiiiii kiiltonahkaa sammareiden kanssa!!
:(

No nää ei oo kuitenkaan sellaiset mannetyyliset kiiltonahkakengät vaan enemmän toimistohiihtokengät. Itse asiassa kun nyt oikein ryhdyin tutkimaan ja miettimään, niin ei nää nyt oikein oo kiiltonahkaakaan. Siis sellaista, jolla voi tarkistaa, onko neidillä pikkarit jalassa. Jonkin verran mattapintaista kuitenkin.
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 11.01.2013 9:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Yllätyspaluu! Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriDaavid kirjoitti:No nää ei oo kuitenkaan sellaiset mannetyyliset kiiltonahkakengät vaan enemmän toimistohiihtokengät.
Sammareiden kanssa käytetään sellaisia pehmeänahkaisia, vähän rennonpia kenkiä. Ja etenkin jos olet yhdistänyt niihin palmikkoneuleen (!!!). Joko luovut sammareista (joita muuten mun 74-vuotias isä käyttää, koska on niin kovin hoikka), tai ostat toimistolle toisetkin kengät.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Yllätyspaluu! Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vesper kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:No nää ei oo kuitenkaan sellaiset mannetyyliset kiiltonahkakengät vaan enemmän toimistohiihtokengät.
Sammareiden kanssa käytetään sellaisia pehmeänahkaisia, vähän rennonpia kenkiä. Ja etenkin jos olet yhdistänyt niihin palmikkoneuleen (!!!). Joko luovut sammareista (joita muuten mun 74-vuotias isä käyttää, koska on niin kovin hoikka), tai ostat toimistolle toisetkin kengät.
Just ehdin lisätä, että mun kenkätietämys on niin huonoa, että tarkemmin tarkasteltuani ei nää ookkaan kiiltonahkakengät. Vaara ohi!1
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Yllätyspaluu! Perjantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Sammarit ja neuleet tulisi polttaa helvetin tulessa!
Paras päivä ikinä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Yllätyspaluu! Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

NuoriDaavid kirjoitti:Oon niin konservatiivisen keski-ikäisen näköinen, että oikein hävettää.
Kieltämättä tässä hiukan peilikuva oudoksuttaa. Kalju kiiltelee vielä hivenen etelän auringon värjäämänä, hennon vaaleanpunainen kauluspaita loistaa ja mustat pillifarkut täydentää epäheteroseksuaalista luukkia. Onneksi on sentäs sandaalit mustilla sukilla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Yllätyspaluu! Perjantai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Bluntly kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Oon niin konservatiivisen keski-ikäisen näköinen, että oikein hävettää.
Kieltämättä tässä hiukan peilikuva oudoksuttaa. Kalju kiiltelee vielä hivenen etelän auringon värjäämänä, hennon vaaleanpunainen kauluspaita loistaa ja mustat pillifarkut täydentää epäheteroseksuaalista luukkia. Onneksi on sentäs sandaalit mustilla sukilla.
Mä kävin kans tässä just parturissa, ja tukka on lyhyempi kuin miesmuistiin. Eikä vain lyhyempi, vaan aika laajalti jo sellaiseen hopeaan häivähtävä, ainakin tuosta ohimoilta ja sivuilta! Identiteettikriisiä pukkaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yllätyspaluu! Perjantai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

urpiainen kirjoitti: Mä kävin kans tässä just parturissa, ja tukka on lyhyempi kuin miesmuistiin. Eikä vain lyhyempi, vaan aika laajalti jo sellaiseen hopeaan häivähtävä, ainakin tuosta ohimoilta ja sivuilta! Identiteettikriisiä pukkaa.
urpiainen: Parturissa käynti ei ole minulle mikään kategorinen sääntö. Oma sosioekonominen statukseni vaatii silti tiettyjä esteettisiä aspekteja, joista pidän konsistentisti kiinni. Tästä asiasta voisi spekuloida enemmänkin, mutta en halua spekuloida sekundäärein argumentein.

Parturi: Siis lyhyesti sanottuna lyhyeksi, vai? :roll:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Yllätyspaluu! Perjantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Urpsusta tulee Miika Nousiainen!
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Yllätyspaluu! Perjantai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

exsu kirjoitti:Urpsusta tulee Miika Nousiainen!
Mä yritän parhaani mukaan psyykata edes itseni mieltämään mut enemmän sellaisena köyhän miehen George Clooneyna. Joka tapauksessa, nelisen vuotta sitten vielä väitin, ettei harmaantumistani juuri huomaa. Enää väite ei taida olla uskottava.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Yllätyspaluu! Perjantai

Viesti Kirjoittaja KKK »

NuoriDaavid kirjoitti:vakosamettihousut, joissa kevyet prässit
Tätä en pysty kuvittelemaan. Silittääkö maid sun kalsareihiskin prässit?
Amazing shit happens!
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Yllätyspaluu! Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

KKK kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:vakosamettihousut, joissa kevyet prässit
Tätä en pysty kuvittelemaan. Silittääkö maid sun kalsareihiskin prässit?
No jos nyt mennään aivan likaisiin yksityiskohtiin, niin nämä on juuri ostetut. Ovat ensimmäistä kertaa jalassa. Jos käy ilmi, että jatkossa vaativat silittämistä (=ovat ilman sitä niin ryppyiset, että ei kehtaa jalkaan laittaa), niin jäänevät paljolti käyttämättä. Niin kävi mun preppy-khaki-housuille.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Yllätyspaluu! Perjantai

Viesti Kirjoittaja KKK »

Koskahan musta tulee niin vanha, että luovun toimistopukeutumisessa levikset+bänditeepaita-yhdistelmästä ja sorrun sammareihin tai herrajjumala kravattiin? Tai ylipäätänsä muihin väreihin kuin mustaan? En pysty kuvittelemaan.
Amazing shit happens!
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Yllätyspaluu! Perjantai

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

^Mulla on vahva mielikuva susta 9-kymppisenä pappana bändipaidassa ja farkuissa, keppiin nojaamassa, ja kuuntelemassa Manowarin "Fighting the world" nyrkki pystyssä.

http://www.youtube.com/watch?v=bAozBgPUXRM
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Yllätyspaluu! Perjantai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

KKK kirjoitti:Koskahan musta tulee niin vanha, että luovun toimistopukeutumisessa levikset+bänditeepaita-yhdistelmästä ja sorrun sammareihin tai herrajjumala kravattiin? Tai ylipäätänsä muihin väreihin kuin mustaan? En pysty kuvittelemaan.
Mä juuri mietin että onkohan mun tulevaisuus videoitu kun tän näin ..



Smootti shuffle kyllä papalla :D
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Yllätyspaluu! Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^^ Ihan mahtavia pappoja! Plussaa eriparisukista!
Viimeksi muokannut Vesper, 11.01.2013 12:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
masa

Re: Yllätyspaluu! Perjantai

Viesti Kirjoittaja masa »

Homeboy65 kirjoitti: Oma sosioekonominen statukseni vaatii silti tiettyjä esteettisiä aspekteja, joista pidän konsistentisti kiinni. Tästä asiasta voisi spekuloida enemmänkin, mutta en halua spekuloida sekundäärein argumentein.

Onneksi paskat housuissa ei haittaa mitään.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Yllätyspaluu! Perjantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Mikä se on se suomalainen rokkipoppoo kun vetää sellasen Biffy Clyro tyylisen renkutuksen. Kaksiosainen nimi. Radio Rockilla kierrossa. Mulla sutii tyhjää...

edit. Sain jo! Elävästi muistin nimen olleen kaksiosainen, mutta ei sittenkään. Lapko oli hakusessa.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Yllätyspaluu! Perjantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Yllätyspaluu! Perjantai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Minä teistä tiedä mutta minä ainakin lähden Forssaan.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Yllätyspaluu! Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kuulostaa Yhdysvaltojen perustuslain kieltämältä julmalta ja epätavalliselta rangaistukselta.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Vastaa Viestiin