Tipaton lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Tipaton lauantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Maksa parka varmaan luulee, että kurkku on viilletty auki, kun viinaa ei kuulu.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tipaton lauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ryyppäsin eilen puoli pulloa sakea, taidan tänäiltana hoitaa loppupullon. Olen rappiolla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tipaton lauantai

Viesti Kirjoittaja saira »

Muksu sanoi haluavansa perunamuussia kun kaupassa kysyin mitä haluaa syödä. Kun sit sanoin, et täytyy hakea perunoita jos muussia meinataan, ni muksu silmät suurina kysy: "teeksä sen ihan ite?!" :roll: Muista, et meillä olis ollu ku kerran valmismuussia, ja sekin tais olla meidän mutsin tuomaa et sai pikaruokaa ku vahti tyttöä.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tipaton lauantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Nyt on pantava talo siistimmäksi ja sauna kuumenemaan.
Pari kaveria tulossa saunomaan.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Tipaton lauantai

Viesti Kirjoittaja MrM »

Vittumaisen eilisiltaisen kauppareissun päälle napsautin aika mukavat kalsarit. Kyllä ny tuntuu!

Joku on sörkkiny mun MP3-kokoelmaa. Tai toisin sanoen järjestäny yli 24000 biisiä genrettäin illan aikana.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2447
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Tipaton lauantai

Viesti Kirjoittaja KKK »

^ En tiiä mitä oot juonut, mutta pullo samaa kiitos :D Mun iTunes päätti sekoittaa kansitaiteet 19.000 biisin kokoelmasta. Ehkä annan vaan olla.

Piti sit itsellekin ostaa luistimet, kun pojallekin. Bauerin panssarinailoniset X.* 40 eskolla. Kaupassa kattelin, että kalleimmat luistimet 699 e pari. Mikä jukolauta näissä maksaa? Onko noissa hieronta, levitaatio, lämmitetyt pohjalliset vai adamantium-terät? Vai osaako ne luistella itsekseen?

Jäälläkin oltiin joku 1.5 tuntia. Esikoinen toista kertaa. Sitkeesti se nilkutti kentän ympäri useita kertoja, eikä ruvennut kiukuttelemaan kaatumisista. Omakin luistelu sujui loppuajasta jo kohtuullisesti.
Amazing shit happens!
masa

Re: Tipaton lauantai

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti:Maksa parka varmaan luulee, että kurkku on viilletty auki, kun viinaa ei kuulu.

Sama vika. Kroppa on shokissa kun ei ole 11 päivään saanut muuta kuin terveellistä ruokaa, liikuntaa ja unta.

Jaksaiskohan samalla vauhdilla kesään asti..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tipaton lauantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Lapset nukkuu ja tilasin uuden verokortin vain 9%:lla :shock: . Eli tölkki hiivaa tähän rakoseen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tipaton lauantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Saunottu ja kahviteltu. Kaverit lähti just.
Saunajuomaa upposi meikäläiseen rajusti. Koko 0,33 ltr tölkillinen kurkusta alas.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin