Toimelias torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
masa

Re: Toimelias torstai

Viesti Kirjoittaja masa »

Mähän olen muutama vuosi sitten menettänyt duunini noksulla tuolle TATA:lle. Jouduin silloin istumaan inkkarin kanssa 2kk neukkarissa ja siirtämään sille kaiken tietotaitoni hommista. Se oli mieltä ylentävää se.

Ilmeiseti noksulla ei uskota tähän:

http://www.kauppalehti.fi/etusivu/3t+in ... 1209259395

Mä uskon ja olen ihan pomminvarma että IT-palveluiden laatu heikkenee noksulla entisestään.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Toimelias torstai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

masa kirjoitti:Mähän olen muutama vuosi sitten menettänyt duunini noksulla tuolle TATA:lle. Jouduin silloin istumaan inkkarin kanssa 2kk neukkarissa ja siirtämään sille kaiken tietotaitoni hommista. Se oli mieltä ylentävää se.

Ilmeiseti noksulla ei uskota tähän:

http://www.kauppalehti.fi/etusivu/3t+in ... 1209259395

Mä uskon ja olen ihan pomminvarma että IT-palveluiden laatu heikkenee noksulla entisestään.
Kysehän on lyhyen tähtäimen säästöistä. Kun Noksun oma väki ja liikevaihto hupenee, on kliffempaa ulkoistaa volyymin alentaminen irtisanomisin jollekin toiselle. Alihankkijalta palvelua voi ostaa just sen verran kun tarttee, omat kiinteät kustannukset muuttuu hitaasti.
Universaali disclaimer.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Toimelias torstai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

KKK kirjoitti:
elco kirjoitti:Dexter
Onko kukaan sarjaa seuranneista lukenut alkup. Dexter-romskuja? Todella vaffa kaffe verrattuna telkkaritulkintaan - jota olen 1. seasonia muistaakseni katsonut muutaman. Pääosanesittäjä tulkitsee Dextua ihan ookoo, mutta jäin kaipaamaan kirjasta tuttuja keskusteluja "Synkän Kyytiläisen" kanssa.
Yllättäen omistan kaikki, Double Dexter on vielä lukematta. Tykkään kirjojen särmikkäämmästä Dexteristä ja rankemmista juonista.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vastaa Viestiin