Kusihousu Perjantai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kusihousu Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

urpiainen kirjoitti:Ilmaisen paheksuntani tästä vähintäänkin implisiittisesti ehdotetusta naisten rajaamisesta ihmisten joukon ulkopuolelle.
Naiset on yli-ihmisiä, ei hätää.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16657
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kusihousu Perjantai!

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Vesper kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Ilmaisen paheksuntani tästä vähintäänkin implisiittisesti ehdotetusta naisten rajaamisesta ihmisten joukon ulkopuolelle.
Naiset on yli-ihmisiä, ei hätää.
Huh. Sen lisäksi mua on alkanut hävettää omassa tulkinnassani implisiittisesti mukana oleva heteronormatiivinen olettama. Ei ole helppoa tämä poliittisesti korrekti ja paheksumishakuinen tulkitseminen.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kusihousu Perjantai!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

urpiainen kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Ilmaisen paheksuntani tästä vähintäänkin implisiittisesti ehdotetusta naisten rajaamisesta ihmisten joukon ulkopuolelle.
Naiset on yli-ihmisiä, ei hätää.
Huh. Sen lisäksi mua on alkanut hävettää omassa tulkinnassani implisiittisesti mukana oleva heteronormatiivinen olettama. Ei ole helppoa tämä poliittisesti korrekti ja paheksumishakuinen tulkitseminen.
Et kuitenkaan paheksunut kattavasti, koska jätit homomiesten syrjinnän paheksumatta.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16657
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kusihousu Perjantai!

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

NuoriDaavid kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Ilmaisen paheksuntani tästä vähintäänkin implisiittisesti ehdotetusta naisten rajaamisesta ihmisten joukon ulkopuolelle.
Huh. Sen lisäksi mua on alkanut hävettää omassa tulkinnassani implisiittisesti mukana oleva heteronormatiivinen olettama. Ei ole helppoa tämä poliittisesti korrekti ja paheksumishakuinen tulkitseminen.
Et kuitenkaan paheksunut kattavasti, koska jätit homomiesten syrjinnän paheksumatta.
Mä tiedän, että toi on sun palstatavaramerkkisi, mutta enks mä just pahoitellut viestini heteronormatiivisuutta?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kusihousu Perjantai!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

urpiainen kirjoitti:
Et kuitenkaan paheksunut kattavasti, koska jätit homomiesten syrjinnän paheksumatta.
Mä tiedän, että toi on sun palstatavaramerkkisi, mutta enks mä just pahoitellut viestini heteronormatiivisuutta?
:)

Myönnän oman mokani. Ajattelin jotenkin nurinkurisesti, että olit huolissasi ainoastaan matonnuolijoiden syrjinnästä. En tiedä, mistä tämä virheellinen ajatus syntyi.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18753
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kusihousu Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Niba »

O-bamakin oli huolissaan homoskuukkeleiden asemasta maailmassa?
Mistä maailman suurimman homoskuukkelivaltion johtajan pitää syystä olla?
Tuossa valtiossa suhtautuminen heihin kuitenkin vaihtelee, toisaalla ryssissä ei ole havaittavissa vaihtelun eri frekvenssejä..
Eilen busissa oli töistä lähtiessäni joku espanjankielisen maailman asukas, hän haisi kuin hajuvesitehtaan vieräristä nostettu.
Luulen että oli iloiselle Eerikinkadulle menossa?
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin