Sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Mitä!? Hereillä!? NHL? Aivan!!1
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Fiona
Kitinän uhri
Viestit: 535
Liittynyt: 12.08.2011 15:24

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Fiona »

Kuntosalille matka käy.
Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Teemu on selkä!!! Poikkesin muuten eilen väjjymässä säbäfinaalin - huikee matsi, vaikka pytty matkasi jiikylään. Nyt anoppilaan hiihtämään eli Lempäälän Hakkariin. Kylmähän siellä tulee...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Minä ihan vahingossa koko pullo viiniä. Nyt hienoinen krapula.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
masa

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja masa »

aasi kirjoitti:Minä ihan vahingossa koko pullo viiniä. Nyt hienoinen krapula.
Uutena vuotena viimeksi alkoa. Sen jälkeen 4krt viikossa lenkkiä, tervellistä ruokaa ja vissyä.

Kyllä se vaan on todettava että mieliala on ihan toista luokkaa päihteettömänä ja terveellisiä elämäntapoja noudattavana. Tosin, onhan tää aika tylsää.
Avatar
Fiona
Kitinän uhri
Viestit: 535
Liittynyt: 12.08.2011 15:24

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Fiona »

masa kirjoitti: Tosin, onhan tää aika tylsää.
Ehkä, mutta mielestäni silti sen arvoista.

Nyt proteiinikanapastat napaan ja kahvittelemaan vanhan kaverin kanssa. Tunsimme joskus parikymppisinä ja hän otti yllättäen yhteyttä. Kohtahan tuo selviää onko meillä enää mitään juteltavaa. Elämät ovat menneet aivan eri reittejä.
Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

aasi kirjoitti:Minä ihan vahingossa koko pullo viiniä. Nyt hienoinen krapula.

Sama ja päälle vielä pari omatekoista olutta. Yhteisvaikutus hernekeiton ahmimisen kanssa oli tyrmäävä. Voiko ihminen tosiaan pulauttaa 1,2kg pökäleen?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Lenkillä tartti aurinkolasit!!!!!11 8) :h:

Kohta äidin synttärikaffelle. :]
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Olipas raskas profiili Hakkarissa. Lanattukin juuri pehmeäksi. Noh, nousipahan sykkeet. Jos anoppi tekis kahvit ja makeat...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

exPertti kirjoitti:Ei muuten ole tullut kylmä siinä uudessa takissani lähipäivinä. Mahtava ostos hintaansa. Perjantaina oli kyllä jo niin kylmä, että tarvitsi hupparin alle.
Kuulostaa paskalta ostokselta. Perjantaina oli päällä talvitakki ja t-paita, eikä merkkiäkään palelemisesta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja huima »

Uh, huh.

Eilen talous-samppanjaa hotellihuoneessa, sitten Tornin American Bariin aperitiiveille, siitä A21 DIningiin 5 ruokalajin illalliselle aperitiiveineen ja tänään hieman väsynyt olo. Tätä tää on duunarielämä.

Kohta auringonpaisteeseen kävelylenkille.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja huima »

Bluntly kirjoitti:
aasi kirjoitti:Minä ihan vahingossa koko pullo viiniä. Nyt hienoinen krapula.

Sama ja päälle vielä pari omatekoista olutta. Yhteisvaikutus hernekeiton ahmimisen kanssa oli tyrmäävä. Voiko ihminen tosiaan pulauttaa 1,2kg pökäleen?
Siis hetkinen. Punnitsitko sä oman jätöksesi?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Veikkaisin, että itsensä. Ennen ja jälkeen.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

huima kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:
aasi kirjoitti:Minä ihan vahingossa koko pullo viiniä. Nyt hienoinen krapula.

Sama ja päälle vielä pari omatekoista olutta. Yhteisvaikutus hernekeiton ahmimisen kanssa oli tyrmäävä. Voiko ihminen tosiaan pulauttaa 1,2kg pökäleen?
Siis hetkinen. Punnitsitko sä oman jätöksesi?
Eix kaikki? Itsetuntumusta ei voi liikaa olla.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

huima kirjoitti:Siis hetkinen. Punnitsitko sä oman jätöksesi?
Vaikka tämä olisi nykykitinän linjanmukaista niin en usko onnistuvani samaan koko tuotosta talteen vaan osa menisi seinille. Pitäisi varmaan hankkia potta niin onnistuisi.
Vesper kirjoitti:Veikkaisin, että itsensä. Ennen ja jälkeen.
Papukaijamerkki ja kymmenen pistettä. Tuntui jotain suurta olevan tulossa niin käytin tilaisuuden hyväksi ihan puhtaan tutkivan testauksen nimissä. Kakkospaskakin oli vielä 0,4kg.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12351
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Bluntly kirjoitti:
huima kirjoitti:Siis hetkinen. Punnitsitko sä oman jätöksesi?
Vaikka tämä olisi nykykitinän linjanmukaista niin en usko onnistuvani samaan koko tuotosta talteen vaan osa menisi seinille. Pitäisi varmaan hankkia potta niin onnistuisi.
Vesper kirjoitti:Veikkaisin, että itsensä. Ennen ja jälkeen.
Papukaijamerkki ja kymmenen pistettä. Tuntui jotain suurta olevan tulossa niin käytin tilaisuuden hyväksi ihan puhtaan tutkivan testauksen nimissä. Kakkospaskakin oli vielä 0,4kg.
Mielenkiintoista. :on:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Olen ilmeisesti taantumassa evoluution kehityskulun hylkäämien elämänmuotojen tasolle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja KKK »

Seminaarimatkalta kotiuduttu. Hyvä oli semma kaikin puolin, plörökahvia meni aamuysistä alkaen :) Yllättävän vähän puhalluttaa.

Paluumatkalta poistettu plakkariin uudet nahkabyysat ajokauden alkua odottamaan..
Amazing shit happens!
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Back from Forssa. Täytyy ihmetellä välillä ihmisten motiiveja. Kyseessä oli siis kaverin lasten vienti takaisin isälleen, äijä oli sitten pyytänyt kylään nykyisen emäntänsä, tämän vanhemmat ja omansa. Erittäin hieno illallinen käynnissä. Kaveri jolle olin kuskina elää elämää psykoosista ja vaikeasta masennuksesta toipuen, en jaksa selittää mutta tilanne oli sama kuin nainen olisi perseraiskattu eteiseen ja heitetty hankeen sen jälkeen. Kolmeen kertaan pysähdyin matkalla takasin lohduttaa itkevää naista jonka puheesta ei itkulta saanut selvää. Miten vitussa kukaan voi tehdä tommosta toiselle?

I just fuckin hate humankind.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja annepa »

^ Öö siis eksä ei ois saanu jatkaa elämää vai ei ois saanu näyttää sitä että jatkaa elämää? Mut olihan tuo vähintään hiukan ajattelematonta tällätä molemmat tapahtumat samaan aikaan varsinki kun sen miehen luulis tietävän tilanteen.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Elämän jatkaminen ja palasina olevan ihmisen kiduttaminen käsittääkseni on kaksi eri asiaa. Tähän liittyy niin paljon muuta ja niistä en puhu.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Koirakakara veti hyvät treenit. Alkoi ihan mietityttämään oonko turhaa raahaamassa sitä fyssarille torstaina, mutta en tietenkään ole. Eipähän tarvitse itse pähkäillä onko sillä kipuja vai ei.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

exPertti kirjoitti:^^ normaalisti lenkillä pidän t-paitaa, mutta pääsin seisoskelemaan bussipysäkeillä -21 asteessa. Joten huppari oli ihan jees lisä.
Hyi helvetti.
Kyllä talvella lenkkeillessä luulisi pallien palelevan !
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Pilkille ei mökillä kerennyt, mutta verkot antoivat 3 kuhaa, 2 haukea ja 2 madetta.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin