Blue Monday

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Blue Monday

Viesti Kirjoittaja KKK »

Ei nostetakaan New Orderia - liian ennalta arvattavaa, vaan Covenanttia. Näillä viboilla tänään:

Amazing shit happens!
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Blue Monday

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä tykkäsin junnuna Blue Mountainista kovasti.

Aamubussin kanssa kävi mäihä. Olin kolme minuuttia myöhässä, bussi neljä.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Blue Monday

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exsu kirjoitti:Mä tykkäsin junnuna Blue Mountainista kovasti.

Aamubussin kanssa kävi mäihä. Olin kolme minuuttia myöhässä, bussi neljä.
Po. nysse?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Blue Monday

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Sanotaanko pipoa pipaksi Nääsvillessä?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Blue Monday

Viesti Kirjoittaja KKK »

^ Ainakin AL:n murresanakirjassa. Aika harvoin nykyisellään kuulee puhdasta mansea missään, valitettavasti.

Omille pojille olen koettanut joitakin ilmaisuja opettaa, viimeksi "höntsääminen"
Amazing shit happens!
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Blue Monday

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Itse olen sinnikkäästi kiusannut perhettäni sanomalla pipoa pipaksi. En siis ole Nääsvillessä koskaan asunut, mutta mun mielestäni niin hauska sana.

Mitä "höntsääminen" tarkoittaa?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Blue Monday

Viesti Kirjoittaja KKK »

http://urbaanisanakirja.com/word/hontsata/

Hitto, sattuipa soittimeen hieno biisi pitkästä aikaa. Käsittämätöntä, minkälaisia tunteita mestari saa soittimestaan irti.
Amazing shit happens!
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Blue Monday

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Tuo Henkan (Claptonin sävellyshän toki) biisi kuuluu omaan all time top 3:een. Tullut kuunneltua aikas monta kertaa. Kolahti Forrest Gumpista.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Blue Monday

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

NuoriDaavid kirjoitti:Tuo Henkan (Claptonin sävellyshän toki) biisi kuuluu omaan all time top 3:een. Tullut kuunneltua aikas monta kertaa. Kolahti Forrest Gumpista.
Anteeksi kenen??!!
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9425
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Blue Monday

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Diddley Bow kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Tuo Henkan (Claptonin sävellyshän toki) biisi kuuluu omaan all time top 3:een. Tullut kuunneltua aikas monta kertaa. Kolahti Forrest Gumpista.
Anteeksi kenen??!!
Voiko tälläistä rienausta antaa anteeksi?

Säästääkseni Davelta vaivaa niin tässä wikipedia linkki. :D

Dylan has described his reaction to hearing Hendrix's version: "It overwhelmed me, really. He had such talent, he could find things inside a song and vigorously develop them. He found things that other people wouldn't think of finding in there. He probably improved upon it by the spaces he was using. I took license with the song from his version, actually, and continue to do it to this day."[25] In the booklet accompanying his Biograph album, Dylan said: "I liked Jimi Hendrix's record of this and ever since he died I've been doing it that way... Strange how when I sing it, I always feel it's a tribute to him in some kind of way."
Viimeksi muokannut Vagabondo, 21.01.2013 10:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Blue Monday

Viesti Kirjoittaja saira »

Äh, mulla on ilmeisesti "lentäny" joku roska silmään, ja tehny kolon piilariin. Hiertää ikävästi. Ja tietysti viimeinen pari kk-linssejä... Tilasin sit uudet, mut kestää muutama päivä et saan ne. Ja kun silmälasit on vanhat ja pitäis varmaan käydä väännättämässä ja kiristämässä, nekään ei ole hyvä vaihtoehto. Ääk... No, muutama päivä, sit saa uudet silmät.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Blue Monday

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä en oo täältä kotoisin, käytän kantaväestön kieltä lähinnä huvittaakseni itseään. Esimerkiksi juuri puhumalla "pipasta" ja "tumpuista". Ei ole tumppuja jyväskyläläisellä, on lapaaset. Linja-autoa aloin kutsumaan bussiksi Lahdessa. Jyväskylässä sanottiin "linkki" ja Lahdessa "linkku". Tampereella kuljin ekat vuodet sitkeästi "linkillä", mutta tuo "linkku" oli liikaa, vaihdoin bussiin. Toimi myös Oulussa.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Blue Monday

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Diddley Bow kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Tuo Henkan (Claptonin sävellyshän toki) biisi kuuluu omaan all time top 3:een. Tullut kuunneltua aikas monta kertaa. Kolahti Forrest Gumpista.
Anteeksi kenen??!!

:oops:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Blue Monday

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Vagabondo kirjoitti:
Diddley Bow kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Tuo Henkan (Claptonin sävellyshän toki) biisi kuuluu omaan all time top 3:een. Tullut kuunneltua aikas monta kertaa. Kolahti Forrest Gumpista.
Anteeksi kenen??!!
Voiko tälläistä rienausta antaa anteeksi?
Satunnaisen tallaajan erehdyksen voisi sallia (NOT), mutta että mainostaa sen kuuluvan johonkin top kolmoseen eva ja silti... niin niin...
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Blue Monday

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Diddley Bow kirjoitti:
Satunnaisen tallaajan erehdyksen voisi sallia (NOT), mutta että mainostaa sen kuuluvan johonkin top kolmoseen eva ja silti... niin niin...
Ripottelen tuhkaa päälleni!

Kyllä mä ton tiesin, mutkun mutkun ja seli seli.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Blue Monday

Viesti Kirjoittaja KKK »

^ Noo, ei potkita maassa makaavaa. Tohtori nousee nyt vaan pystyyn ja tekee taustatutkimuksen paremmin ensi kerralla *muah*

Mielessä pyörii koko ajan, miksei mopo eilen käynnistynyt, kun sitä ekaan kertaan pariin kk herättelin. Talli oli päässyt toki vähän odotettua kylmemmäksi, joten jämähtänyt 10/40W öölikin voi olla yksi syy. Toivottavasti mistään akkua isommasta ei ole kyse, ei huvittaisi kaataa tohon vehkeeseen mitään hirvittäviä rahasummia.
Amazing shit happens!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Blue Monday

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exsu kirjoitti:Mä en oo täältä kotoisin, käytän kantaväestön kieltä lähinnä huvittaakseni itseään. Esimerkiksi juuri puhumalla "pipasta" ja "tumpuista". Ei ole tumppuja jyväskyläläisellä, on lapaaset. Linja-autoa aloin kutsumaan bussiksi Lahdessa. Jyväskylässä sanottiin "linkki" ja Lahdessa "linkku". Tampereella kuljin ekat vuodet sitkeästi "linkillä", mutta tuo "linkku" oli liikaa, vaihdoin bussiin. Toimi myös Oulussa.
Se on Lahessa! Ja sielläkin on muuten tumput, ei lapaset. Kyllä mäkin bussilla kuljen (tai no, muut kulkee), en linkulla. En myöskään enää käy kiparilla.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Blue Monday

Viesti Kirjoittaja exsu »

^ Jyväskylässä käytiin "kitskalla". Tamperelaisilla taitaa olla kans joku kipari.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Blue Monday

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Järjettömän hyvä pössis. Ei tekis yhtään mieli olla sisätiloissa töitä tekemässä, vaan tuolla ulkona auringonpaisteessa sivakoimassa. Lisää lomaa tai ainakin lottovoitto!!
Who says you need to buy a guitar?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Blue Monday

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

exsu kirjoitti:^ Jyväskylässä käytiin "kitskalla". Tamperelaisilla taitaa olla kans joku kipari.
En tiedä mikä kipari on.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Blue Monday

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Diddley Bow kirjoitti:Järjettömän hyvä pössis. Ei tekis yhtään mieli olla sisätiloissa töitä tekemässä, vaan tuolla ulkona auringonpaisteessa sivakoimassa. Lisää lomaa tai ainakin lottovoitto!!
Heti kun muija tulee töistä häivyn hiihtämään.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Blue Monday

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:muija
Iiihana Somelainen muija?
Who says you need to buy a guitar?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Blue Monday

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Diddley Bow kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:muija
Iiihana Somelainen muija?
iihhana
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Blue Monday

Viesti Kirjoittaja KKK »

Vanhan sanonnan mukaan "miehet erottaa pojista vain lelujen hinta".
Minen oo varmaan sitten mies, kun en suostuisi maksamaan 800 USD Iron Man-rintakuvasta tai kuutta tonnia Terminator-skeletonista
Viimeksi muokannut KKK, 21.01.2013 12:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Amazing shit happens!
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Blue Monday

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

KKK kirjoitti:Vanhan sanonnan mukaan "miehet erottaa pojista vain lelujen hinta".
Minen oo varmaan sitten mies, kun en suostuisi maksamaan 800 USD Iron Man-rintakuvasta
No onhan sulla paljon kalliimpiakin leikkikaluja.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Vastaa Viestiin