NättiTorstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

NättiTorstai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Niin Vagabondagelle on nyt oikein kiva viikonpäiväketjun otsikko.

Eka tpk!

Tänään Saibu kotona. Viime viikkoina en ole paljoa lätkää katellut, mutta tämä viikko on 3 matsin viikko joka huipentuu lauantaina pitkän kaavan mukaisesti hallilla.
Ruokalan kalapuikko Pena
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: NättiTorstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Lupasin rakentaa lapsille temppuradan ja majan sisälle. Näillä sitten...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: NättiTorstai

Viesti Kirjoittaja MrM »

Juon alkoholia.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: NättiTorstai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Hyi!
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9425
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: NättiTorstai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Dumiz kirjoitti:Niin Vagabondagelle on nyt oikein kiva viikonpäiväketjun otsikko.
:dream:

Ihqusöpöö.

Tekis taas mieli hehkutella elämän ihanuutta, kun on niin hieno päivä tulossa, mut tyydyn hehkuttelemaan itsekseni :]
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: NättiTorstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

MrM kirjoitti:Juon alkoholia.
On se niin väärin!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: NättiTorstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mulla on neitseellinen eitpäkki viikon takaa odottamassa hylsyytymistään tuossa tiskipöydällä. Ollut iltaisin väsynyt, vaikka futista olenkin väijynyt. Liian kliinistä menoa...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: NättiTorstai

Viesti Kirjoittaja MrM »

NuoriDaavid kirjoitti:
MrM kirjoitti:Juon alkoholia.
On se niin väärin!
Tää tervaleijona-likööri on muuten yllättävän hyvää -2 celsiusasteisena, ainakin mun suuhun.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: NättiTorstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

MrM kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
MrM kirjoitti:Juon alkoholia.
On se niin väärin!
Tää tervaleijona-likööri on muuten yllättävän hyvää -2 celsiusasteisena, ainakin mun suuhun.
:9mm:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: NättiTorstai

Viesti Kirjoittaja MrM »

NuoriDaavid kirjoitti:
MrM kirjoitti:Tää tervaleijona-likööri on muuten yllättävän hyvää -2 celsiusasteisena, ainakin mun suuhun.
:9mm:
Älä ammu pulloa, menee hyvä alkomaholi ihan hukkaan. Kippish!
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: NättiTorstai

Viesti Kirjoittaja MrM »

exPertti kirjoitti:Onhan se tervaleijonasnapsi hyvää, joo.
Ei tätä pidä snapsailla, kun maistella hienostuneesti desi kerrallaan.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: NättiTorstai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Aivittu että nyt suu napsaa kun ei ole tän vuoden puolella viel päässyt "viihteelle". No lauantaina sit. Puhuin jo poikain kanssa että mentäis syömään ennen matsia, johon Maire yritti nakittaa mut hakee hänet&kakrut lauantaina Disney on ice-tapahtumasta johon totesin viileästi sponssaavani taksireissua 30e jos mun ei tarvi pilata matsiin valmistautumistani autoilemalla hevostalleille...
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: NättiTorstai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Pistin sitten duuniläppäriin SSD:n ja Win 8 Pron. On se nopee ja pähee. Mutta siis syökö Mikkisofta leivän F-Securelta sun muilta, kun käyttis toi ilmoittaa, että aivan turha asennella mitään virusturvaa, kun homma on jo hanskassa?
Who says you need to buy a guitar?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: NättiTorstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Dumiz kirjoitti:... johon totesin viileästi sponssaavani taksireissua 30e jos mun ei tarvi pilata matsiin valmistautumistani autoilemalla hevostalleille...
Porvari!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14915
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: NättiTorstai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Diddley Bow kirjoitti:Pistin sitten duuniläppäriin SSD:n ja Win 8 Pron. On se nopee ja pähee. Mutta siis syökö Mikkisofta leivän F-Securelta sun muilta, kun käyttis toi ilmoittaa, että aivan turha asennella mitään virusturvaa, kun homma on jo hanskassa?
Mun kokemus on, että MS security essentials on aika resurssikevyt ja toimiva sydeemi. En näe minkäänlaista tarvetta mihinkään muuhun kun reitittimessä on kuitenkin balomuuri. Ei ole koskaan pöpöjä essentials -aikana ollut.
Universaali disclaimer.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: NättiTorstai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Dumiz kirjoitti:... johon totesin viileästi sponssaavani taksireissua 30e jos mun ei tarvi pilata matsiin valmistautumistani autoilemalla hevostalleille...
Porvari!
Niinpä! Mä en taivu maksamaan edes pääsylippua luistimilla ja kaikilla varusteilla suoritettuun pystypainieventtiin.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: NättiTorstai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Dumiz kirjoitti:... johon totesin viileästi sponssaavani taksireissua 30e jos mun ei tarvi pilata matsiin valmistautumistani autoilemalla hevostalleille...
Porvari!
Jos mä parin kuukauden aikana aion käyttää sen 150e yhteen iltaan johon kuuluu hokia, kaljaa, ruokaa ja kavereita, niin olkoot sitten porvaria.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: NättiTorstai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

So Hard kirjoitti:Mun kokemus on, että MS security essentials on aika resurssikevyt ja toimiva sydeemi. En näe minkäänlaista tarvetta mihinkään muuhun kun reitittimessä on kuitenkin balomuuri. Ei ole koskaan pöpöjä essentials -aikana ollut.
Win 8 infoaa, että ei tartte edes MSSE:tä - käyttis hoitaa. Osakkeet myyntiin ja Mikkisoftaa ostoon.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14915
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: NättiTorstai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Diddley Bow kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Mun kokemus on, että MS security essentials on aika resurssikevyt ja toimiva sydeemi. En näe minkäänlaista tarvetta mihinkään muuhun kun reitittimessä on kuitenkin balomuuri. Ei ole koskaan pöpöjä essentials -aikana ollut.
Win 8 infoaa, että ei tartte edes MSSE:tä - käyttis hoitaa. Osakkeet myyntiin ja Mikkisoftaa ostoon.
Eli MSSE lienee integroitu käyttikseen. Näen jo tulevaisuuden - EU-komissio haastaa MS:n oikeuteen ja vaatii irroittamaan virussuojaamisen käyttiksestä, notta haavoittuvalle järjestelmälle voidaan myydä 3rd partyja helpommin. :D Näinhän kävi media playerin ja explorerinkin kanssa. Toisinaan EU on niin vitun idioottimainen sydeemi, että oikein puhalluttaa.
Universaali disclaimer.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: NättiTorstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^Lyhyellä tähtäimellä saattaa olla kuluttajalle haitaksi, mutta ehkä kuitenkin pitkällä tähtäimellä hyväksi. Vrt. Valion pakottaminen maidon tukkuhinnan nostoon.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14915
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: NättiTorstai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

NuoriDaavid kirjoitti:^Lyhyellä tähtäimellä saattaa olla kuluttajalle haitaksi, mutta ehkä kuitenkin pitkällä tähtäimellä hyväksi. Vrt. Valion pakottaminen maidon tukkuhinnan nostoon.
Höpsis. Kyllä käyttöjärjestelmän pitäisi olla mahdollisimman virusvarma boksista otettaessa. Se on kuluttajalle etu, ei se että on pakko ostaa lisäksi joku raskas softa.
Universaali disclaimer.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: NättiTorstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

MrM kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
MrM kirjoitti:Tää tervaleijona-likööri on muuten yllättävän hyvää -2 celsiusasteisena, ainakin mun suuhun.
:9mm:
Älä ammu pulloa, menee hyvä alkomaholi ihan hukkaan. Kippish!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: NättiTorstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

So Hard kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:^Lyhyellä tähtäimellä saattaa olla kuluttajalle haitaksi, mutta ehkä kuitenkin pitkällä tähtäimellä hyväksi. Vrt. Valion pakottaminen maidon tukkuhinnan nostoon.
Höpsis. Kyllä käyttöjärjestelmän pitäisi olla mahdollisimman virusvarma boksista otettaessa. Se on kuluttajalle etu, ei se että on pakko ostaa lisäksi joku raskas softa.
No ehkä toi virustorjunta tosiaan saattaa olla poikkeus. Tarkoitin yleisellä tasolla.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14915
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: NättiTorstai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Virman nettiturvasydeemit on alkanut blokata iltalehden sivuilta mainoksia. Hyvää palvelua. :mrgreen:
Universaali disclaimer.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: NättiTorstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin