Eritteetön Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Eritteetön Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Paitsi niille jotka liikaa viinaa juo, yrjö lentää, kuset tulee housuun ja paskat pöksyyn, sitä välttäkäämme, kautta Haadeksen?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Eritteetön Perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

PASKAT HOUSUISSA!

Eiku... eka tpk!
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2447
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Eritteetön Perjantai

Viesti Kirjoittaja KKK »

Etäpäivä. Heräsin puoli viideltä. Miljoona juttua pyörii päässä mm:
- vuorotteluvapaa ½ vuotta vai joku lyhempi loma jossain lähempänä?
- miksi mopo ei käynnisty, hapantunutta gasoa 3 kk seisokin jälkeen vai joku isompi vika? Tulpat, puolipuristimet, akku, tukkeutuneet suuttimet vai mikä? Apukäynnistimen ja uudet kynttilät hain varuiksi, huomenna uusi yritys
- yksi monimutkainen ja -polvinen työjuttu
Amazing shit happens!
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Eritteetön Perjantai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Selkä niin jumissa ja paikkoja särkee että ei rajaa. Buranaa naamaan ja raksalle louhimaan, tässä enää mitää järkeä ole mutta tehdään nyt kun on aloitettu. Sunnuntain pidän vapaata vaikka mikä olisi.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Eritteetön Perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Nuoremman kanssa päiväkerhoon. Onhan ulkona riittävän kylmä?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2447
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Eritteetön Perjantai

Viesti Kirjoittaja KKK »

Nergal kirjoitti:raksalle louhimaan
En tiennytkään, että soitat kitaraa? :) "Louhimaan" tarkoittaa ainakin muusikoiden slangissa soittamista.
Amazing shit happens!
masa

Re: Eritteetön Perjantai

Viesti Kirjoittaja masa »

Olihan taas draamaa motarin liittymässä. Kolmion takaa tuleva audi-mies suuttui kun en antanut sille tilaa vaan pidin etuajo-oikeuden itselläni ja pakotin jannun hyppäämmään jarrulle.

Ois sitä iloa kun audi-audi mies tööttiä soitti ja valoa vilkutti. Muhahhahhahaaha!!
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Eritteetön Perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

masa kirjoitti:Olihan taas draamaa motarin liittymässä. Kolmion takaa tuleva audi-mies suuttui kun en antanut sille tilaa vaan pidin etuajo-oikeuden itselläni ja pakotin jannun hyppäämmään jarrulle.

Ois sitä iloa kun audi-audi mies tööttiä soitti ja valoa vilkutti. Muhahhahhahaaha!!
Kai muistit kiitokseksi madella siinä edessä että varmasti olisi vituttanut? :D
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Eritteetön Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Lisäksi olisit saanut sakot jos olisit vaihtanut kaistaa liittymästä tulevaa väistäessä jos PMS vuokot olisivat olleet maisemissa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
masa

Re: Eritteetön Perjantai

Viesti Kirjoittaja masa »

Dumiz kirjoitti:Kai muistit kiitokseksi madella siinä edessä että varmasti olisi vituttanut? :D
No totta munassa. Hyppäsin het jarrulle voimalla niin että audi-mies joutu tekemään paniikkijarrutuksen.

Pieni kisailu päivässä pitää duunimatkailun pirteenä!


Edit: ja tämä siis tapahtui Järvenpää rampissa, jossa minulla oli etuajo-oikeus ja jossa audi-mies oli liittymässä varsinaiselle rampille. Ei siis motarilla mitään paniikkkijarrutuksia.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2447
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Eritteetön Perjantai

Viesti Kirjoittaja KKK »

^ Aamuruuhkassa näitä kaahareita riittää. Olen miettinyt, että "kyllä noilla vittu täytyy olla MUKAVAT työpaikat, kun sinne on NOIN kova kiire!"
Mulla on työmatkalla kiire vain perjantaisin tai lomille jäädessä.
Amazing shit happens!
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Eritteetön Perjantai

Viesti Kirjoittaja MrM »

masa kirjoitti:Edit: ja tämä siis tapahtui Järvenpää rampissa, jossa minulla oli etuajo-oikeus ja jossa audi-mies oli liittymässä varsinaiselle rampille. Ei siis motarilla mitään paniikkkijarrutuksia.
Sen verran pitkä ramppi muutenkin, että pitäis kyetä aika helpolla sovittamaan oma nopeutensa muun liikenteen mukaan.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
masa

Re: Eritteetön Perjantai

Viesti Kirjoittaja masa »

MrM kirjoitti:
masa kirjoitti:Edit: ja tämä siis tapahtui Järvenpää rampissa, jossa minulla oli etuajo-oikeus ja jossa audi-mies oli liittymässä varsinaiselle rampille. Ei siis motarilla mitään paniikkkijarrutuksia.
Sen verran pitkä ramppi muutenkin, että pitäis kyetä aika helpolla sovittamaan oma nopeutensa muun liikenteen mukaan.

Sillä oli kolmelitrainen A6 Quattro. Ei ne yleensä liikennesääntöjä noudata.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Eritteetön Perjantai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

exPertti kirjoitti:^ Vihasin tuota
Tarkoitatko nyt noita kolmion takaa tulevia yhteisten sääntöjen yläpuolella olevia yli-ihmisiä, vai noita oikein tahallaan toisten ajamisen vaikeaksi tekeviä pilkunviilaajia, jotka eivät koe liikennesääntöjä sujuvuuden tukijoiksi vaan ilkeilymahdollisuuksien rajat asettaviksi?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Eritteetön Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:
MrM kirjoitti:
masa kirjoitti:Edit: ja tämä siis tapahtui Järvenpää rampissa, jossa minulla oli etuajo-oikeus ja jossa audi-mies oli liittymässä varsinaiselle rampille. Ei siis motarilla mitään paniikkkijarrutuksia.
Sen verran pitkä ramppi muutenkin, että pitäis kyetä aika helpolla sovittamaan oma nopeutensa muun liikenteen mukaan.

Sillä oli kolmelitrainen A6 Quattro. Ei ne yleensä liikennesääntöjä noudata.
Oliko kyse siis siitä, että ko. auto yritti liittyä liikennevirtaan selvästi väärällä nopeudella vai siitä, että sinä et halunnut yhtään joustaa, koska sinulla oli etuajo-oikeus?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Eritteetön Perjantai

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti: Oliko kyse siis siitä, että ko. auto yritti liittyä liikennevirtaan selvästi väärällä nopeudella vai siitä, että sinä et halunnut yhtään joustaa, koska sinulla oli etuajo-oikeus?
Eikun tässä oli kyse peniksen pituudesta. Mulla oli pidempi.




Mulla kyllä oikeasti oli vauhtia jo joku 90-100kh/h ja se yritti kiilata eteen about parikytä kilsaa pienemmällä nopeudella. Yritti siis vain sikailla ja pakottaa mut väistämään. Motarille päästyä tuo sitten jo roikkuikin edessä menevän perseessä kiinni ja ohitteli yhtä autoa kerrallaan aina kun tilaisuus tuli.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Eritteetön Perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

exPertti kirjoitti: Se helpotti kun sain lopulta riittävän ison ja korkean auton. Antaa pienimunaisten vilkutella niissä kotteroissaan.
Nyt en tajua. Mitä auttaa iso ja korkea auto? Ja onko sulla joku semmoinen? Mikä?
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Eritteetön Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Oliko kyse siis siitä, että ko. auto yritti liittyä liikennevirtaan selvästi väärällä nopeudella vai siitä, että sinä et halunnut yhtään joustaa, koska sinulla oli etuajo-oikeus?
Eikun tässä oli kyse peniksen pituudesta. Mulla oli pidempi.




Mulla kyllä oikeasti oli vauhtia jo joku 90-100kh/h ja se yritti kiilata eteen about parikytä kilsaa pienemmällä nopeudella. Yritti siis vain sikailla ja pakottaa mut väistämään. Motarille päästyä tuo sitten jo roikkuikin edessä menevän perseessä kiinni ja ohitteli yhtä autoa kerrallaan aina kun tilaisuus tuli.
Vielä viimeinen tarkistyskysymys ennen tuomiolauselmaa; mikä on ko. paikassa nopeusrajoitus?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Eritteetön Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vittu mitä paskaa tämä työnteko paskoilla masiinoilla, toimimattomilla ohjelmistoilla, tyräpaskoilla asennuksilla, nollamotivaatiolla ja perseellään olevassa organisaatiossa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
masa

Re: Eritteetön Perjantai

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti: Vielä viimeinen tarkistyskysymys ennen tuomiolauselmaa; mikä on ko. paikassa nopeusrajoitus?

En muista miten se tossa menee. Ennen ramppia se on 60kmh.
Liitteet
kartta.JPG
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2447
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Eritteetön Perjantai

Viesti Kirjoittaja KKK »

Bluntly kirjoitti:Vittu mitä paskaa tämä työnteko paskoilla masiinoilla, toimimattomilla ohjelmistoilla, tyräpaskoilla asennuksilla, nollamotivaatiolla ja perseellään olevassa organisaatiossa.
Kas kun en ole nähnyt sua kahvihuoneessa. Kuvauksestasi päätellen meillä on sama työnantaja :)
Amazing shit happens!
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Eritteetön Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Vielä viimeinen tarkistyskysymys ennen tuomiolauselmaa; mikä on ko. paikassa nopeusrajoitus?

En muista miten se tossa menee. Ennen ramppia se on 60kmh.
Se on kait aika oleellista? JOS nopeusrajoitus olisi 60 km/h ja sä ajoit 80 -90 km/h ja Audimies 60 km/h niin silloin syyttävä sormi osoittaisi sinuun. Jos se on 80 tai 100 km/h niin sitten Audimieheen.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Eritteetön Perjantai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

exPertti kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:
exPertti kirjoitti:^ Vihasin tuota
Tarkoitatko nyt noita kolmion takaa tulevia yhteisten sääntöjen yläpuolella olevia yli-ihmisiä, vai noita oikein tahallaan toisten ajamisen vaikeaksi tekeviä pilkunviilaajia, jotka eivät koe liikennesääntöjä sujuvuuden tukijoiksi vaan ilkeilymahdollisuuksien rajat asettaviksi?
Autolla ajo töihin on joka-aamuinen projekti kuitenkin. Miksi joka aamu joko pelätä kuollakseen tai suuttua raivokohtauksen partaalle. Kuka sitä loppuikää jaksaa? Eli turhaa agressiota.
Siis molempia? Rasti seinään, mä olen täsmälleen samaa mieltä Pertin kanssa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
masa

Re: Eritteetön Perjantai

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti:
masa kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Vielä viimeinen tarkistyskysymys ennen tuomiolauselmaa; mikä on ko. paikassa nopeusrajoitus?

En muista miten se tossa menee. Ennen ramppia se on 60kmh.
Se on kait aika oleellista? JOS nopeusrajoitus olisi 60 km/h ja sä ajoit 80 -90 km/h ja Audimies 60 km/h niin silloin syyttävä sormi osoittaisi sinuun. Jos se on 80 tai 100 km/h niin sitten Audimieheen.

Ei kai millään rampilla ole 60km/h. Sehän tarkoittaisi sitä että liityt motariliikenteesen kesälläkin 60 kilsan alinopeudella?
masa

Re: Eritteetön Perjantai

Viesti Kirjoittaja masa »

exPertti kirjoitti:Autolla ajo töihin on joka-aamuinen projekti kuitenkin. Miksi joka aamu joko pelätä kuollakseen tai suuttua raivokohtauksen partaalle. Kuka sitä loppuikää jaksaa? Eli turhaa agressiota.
Pakkohan se on jos meinaa elättää perheensä.

Raivokohtauksista tai kuolemanpeloista ei kokemusta.
Vastaa Viestiin