Laatu Lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Laatu Lauantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Mää niin diggaan viikonloppua! Lisäksi tänään nään serkkupoikaa ja illalla hyvällä porukalla pikkujouluileen :) Toivottavasti selkä kestää, oli semmoset kahvakuulatreenit että meinaa olla lihakset "hieman" hellänä...
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Laatu Lauantai

Viesti Kirjoittaja huima »

Vielä hetki Turussa ja sitten takaisin kotiin.

Sunnuntaina sitte jo Jyväskylään.

Pitäisi päästä vaihtamaan tää kotimaan reissailu ulkomaihin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Laatu Lauantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Perheen kanssa Koskikeskukseen, sitten hiihtämään ja joskus illalla naapuriin kaljalle. Ostin muuten eilen ekat prillini, ouklit. Sellaiset siron hengettömät.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Laatu Lauantai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Töihin, kun kotia pääsen niin riipasen kännin.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Laatu Lauantai

Viesti Kirjoittaja KKK »

Mahdollinen kankkunen sulateltu esikoisen kanssa luistelukoulussa. Jätkä oppi tunnissa ammattiopettajalta enemmän kuin minulta koko talvena.
Amazing shit happens!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Laatu Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Unta kellon ympäri, alkaa taas elämä voittamaan. Sitten pitäis siirtyä kouluhommien puoleen, kiinnostus noin kiven luokkaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Laatu Lauantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Vesper kirjoitti:Sitten pitäis siirtyä kouluhommien puoleen, kiinnostus noin kiven luokkaa.
Kuinkas monta karaattia pitää olla jotta kiinnsotus herää !11
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Laatu Lauantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kävin äsken luukuttamassa traktorimönkällä metsässä sen mitä hangessa kulki ja 40km/h nopeusraja salli. Kivasti meni ketjujen kanssa. Pari kertaa meinas hyytyä lumeen, mutta hanaa lisää ja taas mentiin. Kohta kärry perässä samoille jäljille, saa nähdä miten yli tonnin kuorma kulkee :hep:
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Laatu Lauantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kottarainen kirjoitti:Ei, kyllä tämä oli lentolauantai. Ärsyttävä irrationaalinen lentopelko vielä selvästi pahentunut lapsen syntymän jälkeen. Ei ole niin paha, että välittäisin lentämistä, koska edut ovat kiistattomat. Silti inhottavaa pelätä kaiken matkaa kun siitä ei ole mitään hyötyäkään. Luulen, että mua jotenkin helpottaisi jos olisi edes oma pikku laskuvarjo matkassa. Avuttomuuden tunne on se pahin asia luullakseni. En tykkää olla toisten tekemisten armoilla.
Ainahan sä olet toisten armoilla. Jos esim. maantiellä vastaantuleva auto äkisti tulee sun kaistalle niin mitäs teet. Se on oikeastaan aika hassua, että liikenteessä henkemme on koko ajan kiinni siitä, että muut noudattavat sääntöjä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Laatu Lauantai

Viesti Kirjoittaja KKK »

Vartin verran piti houkutella, mutta tärähtipä mopo tulille.
Ei o maailmassa toista niin kaunista ääntä kuin oman veekakkosen jytinä :mrgreen: :h:
Amazing shit happens!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Laatu Lauantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Eka hiiva :kippish:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Laatu Lauantai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Vittu tässä mitään kännejä riivitä, minä lähden huomenna Forssaan. Vitunpirunhelevetinhauskanpaskankiva, kiinnostaa kuskata niitä muksuja joka fucking v-loppu kuin perseraiskaus lumihangessa vastaanottavana puoliskona.

Siipiä uuniin ja nukkuun.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Vastaa Viestiin