Tikut silmiin tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Tikut silmiin tiistai

Viesti Kirjoittaja MrM »

On se toisaalta vähän niinkin, että tunne-elämältään häiriintyneitä ihmisiä ei voisi vähempää koskettaa, minkälaisessa tilassa jonkin sukulaisensa, josta on hyviä muistoja vuosien takaa, näkee riutuvan.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tikut silmiin tiistai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Niin. Empatiiaan kykenemättömiä itsekeskeisiä paskoja !1
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tikut silmiin tiistai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

MrM kirjoitti:On se toisaalta vähän niinkin, että tunne-elämältään häiriintyneitä ihmisiä ei voisi vähempää koskettaa, minkälaisessa tilassa jonkin sukulaisensa, josta on hyviä muistoja vuosien takaa, näkee riutuvan.
Toinen vetää, toinen ottaa perseeseen. Kumman sinä teet?
Paras päivä ikinä.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Tikut silmiin tiistai

Viesti Kirjoittaja MrM »

Riemumieli kirjoitti:Toinen vetää, toinen ottaa perseeseen. Kumman sinä teet?
Hieno malli mihin tahansa ihmissuhteeseen.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tikut silmiin tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Riemumieli kirjoitti:Hautajaiset kantsii ainakin tsekata. Näkee omin silmin, että varmasti kuoli. Tosin arkku on kiinni, joten mistä sen kuitenkaan tietää.
:mrgreen:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Tikut silmiin tiistai

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Melko monen vanhuksen viimeisiä päiviä todistaneena kannustaisin menemään katsomaan. Kuolevan tila vaihtelee, hän voi hyvinkin tunnistaa, kuulla, saada lohtua tai turvallisuutta sukulaisestaan. Ja jos ei välitä hatintattia siitä miltä kuolevasta tuntuu, on silti usein helpompi käydä ja kohdata kuin jossitella jälkeenpäin olisiko pitänyt. Oma mielikuva mummosta teholla turvonneena ja letkuissa ei ehkä ole paras mahdollinen muisto minulle, mutta toisaalta muistan että mummo minut tunnisti, jaksoi puristaa kättä ja pystyi ehkä itse jättämään näin jäähyväisensä. Se tunne peittoaa ahdistuksen toisen tilasta. Välien ei tarvitse olla lämpimät ja herttaiset tuossa tilanteessa, kokemukseni (sori, nyt ei ole heittää lähdettä) mukaan kuoleva kaipaa aina ihmistä. Voi se olla hoitajakin, ja usein onkin mutta itse haluaisin saatella läheiseni pois jos suinkin mahdollista enkä luovuttaa tehtävää vieraalle.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Tikut silmiin tiistai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Itse koen että aikoinaan teholle kun menin äitiä katsomaan niin se oli iso virhe. Lääkkeitä täynnä oleva ihminen joka ei tunne omaa poikaansa ja kiroilee kuin merimies oli jotakin jota en osannut odottaa mutta muistan ikuisesti. Tokenihan äiti siitä ja kuolema tuli noin vuoden päästä teholta pääsystä. Huomenna on 1v kuolemasta toteutan äidin tahdon ja en mene haudalle vaikka hivenen mielitekisi. Kun sanottiin aikoinaan minulle: Älä tule haudalle parkumaan vaan muistele hyviä muistoja ja hymyile niiden parissa.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5043
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Tikut silmiin tiistai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Kun mummo kuoli, en mennyt hautaisiin. En myöskään mennyt kertaakaan häntä sairaalaan katsomaan hänen "vedellessä viimeisiään". Välit olivat etääntyneet vuosien saatossa ja suoranaista vittuiluakin olin saanut kuulla. Katsoin, ettei ole tarpeellista mennä paikalle. Ei kaduta, en tunne mitään.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tikut silmiin tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Hitto, saldotunnit tapissa. Nyt täytyy alkaa tarkkailemaan tosissaan omia tekemisiään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tikut silmiin tiistai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Varo vaan ettet jää kiinni salakatselusta !!11
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Enttu
Kitinäaddikti
Viestit: 65
Liittynyt: 29.04.2010 21:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tikut silmiin tiistai

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Käväisin päivällä porukoilla ja olivat sitä mieltä että oli hyvä etten lähtenyt mukaan,ei ollut enää edes vanhempiani tunnistanut,
isoäidin hautajaisia ja suruviestiä odotellessa :shock:

Jotain valonpilkahdusta silti ... olin leffatreffeillä naisen kanssa,deittailu kait jatkuu,jotain jatkosuunnitelmia tulossa :wink:
Vittuillakseni vilkutin ;D
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Tikut silmiin tiistai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

^Oletko varma että se ei ollut Homie ilman paskaa puntissa?
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Enttu
Kitinäaddikti
Viestit: 65
Liittynyt: 29.04.2010 21:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tikut silmiin tiistai

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Olen varma EI ollut Homie :D
Vittuillakseni vilkutin ;D
Vastaa Viestiin