Kalmo-keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Kalmo-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Kaikkien kuolevien ja kuolleiden kunniaksi. Ave, Caesar, morituri te salutant Asterixia mukaillen.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kalmo-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Olipas omaperäinen kauden avaus?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kalmo-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Eilen täällä jupistiin niin paljon kuolevista läheisistä ja heidän tapaamisensa vaikeudesta, että päätin kunnioittaa päiväketjulla edesmenneitä ja -meneviä. Aikamoinen röppökeli, onneksi pojalle löytyi sopivat painitrikoot.
Paras päivä ikinä.
masa

Re: Kalmo-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

Jäin tänään etäpäivälle koska piti tulla Siemens-huolto korjaamaan jääkaappia ja pakastinta. Soittivat vartti sitten ettei tuukaan koska eivät ole saaneet tarvittavia osia.

Myös laminaatin toimittaja lupasi tulla paikalle katsomaan miksi laminaatin kanssa on ongelmia. Ei ole näkynyt sovittuun aikaan, eikä ole kuulunut soittoa.

PK-seudulla kyllä osataan asiakaspalvelu.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kalmo-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:Jäin tänään etäpäivälle koska piti tulla Siemens-huolto korjaamaan jääkaappia ja pakastinta. Soittivat vartti sitten ettei tuukaan koska eivät ole saaneet tarvittavia osia.

Myös laminaatin toimittaja lupasi tulla paikalle katsomaan miksi laminaatin kanssa on ongelmia. Ei ole näkynyt sovittuun aikaan, eikä ole kuulunut soittoa.

PK-seudulla kyllä osataan asiakaspalvelu.
/c:stä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Kalmo-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja KKK »

masa kirjoitti:PK-seudulla kyllä osataan asiakaspalvelu.
Liikaa asiakkaita. Ei välitetä hoitaa asiakkaita kunnolla, koska "kyllähän meressä aasiakkaita riittää." Lyhytnäköinen ajattelutapa. Huonosta asiakaspalvelusta kerrotaan keskimäärin 10 ihmiselle, hyvästä ehkä kolmelle... ja sosiaalinen media on erinomainen työkalu tähän.
Amazing shit happens!
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Kalmo-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Otin vapaan, nukuin univelat ja nyt teen lähtöä tänne --> http://vapriikki.net/muumiot/ siitä tänne --> http://www.diner.fi/ ja siitä tänne --> http://www.finnkino.fi/movies/plevna/ ja siitä huoriin.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Enttu
Kitinäaddikti
Viestit: 65
Liittynyt: 29.04.2010 21:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kalmo-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Isoäiti kuoli tänä aamuna klo 8, toisaalta ihan luonnollista,olihan se jo 89-v :!:
nimim hautajaisia odotellessa
Vittuillakseni vilkutin ;D
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Kalmo-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja saira »

Enttu kirjoitti:Isoäiti kuoli tänä aamuna klo 8, toisaalta ihan luonnollista,olihan se jo 89-v :!:
nimim hautajaisia odotellessa
Otan osaa.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kalmo-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja exsu »

Kävin aamulla pitämässä luennon pitkästä aikaa. Oli itsellä hyvä fiilis, vaikka aikuisopiskelijoista olikin vaikea saada kommentteja tai kysymyksiä irti. Opettajalta tuli kiitosviesti, että ylitti kaikki odotukset. Pitäis varmaan käydä suorittamassa ne pedagogiset jossain vaiheessa, tuota voisi tehdä enemmänkin.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kalmo-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exsu kirjoitti:Kävin aamulla pitämässä luennon pitkästä aikaa. Oli itsellä hyvä fiilis, vaikka aikuisopiskelijoista olikin vaikea saada kommentteja tai kysymyksiä irti.
Et ollut opettamassa mua. Mun ongelmani luennoilla (joka häirisee mua itseäni ainakin) on, että haluan koko ajan kommentoida ja kysyä. Yritän hillitä, etteivät muut hermostu.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Kalmo-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Nergal »

VITTU!!!!!!!!!!!! Kajahti autosta vissiin dieselpumppu, ihan vitun kiva. Yritys lähteä kulttuuria katsoon tyssäs tohon, hinaus tilattu Oriveteen tallille että pääse purkaan ton paskan. Tulee tosin vasta perjantaina joten tässä sitten voi määkiä himassa ja tehdä nyt sitten vaikka hirvestä jotain mukavaa ruuaksi. En, minä en hyppää nysseen ja mene sillä ytimeen koska se olisi epä-Nergalmaista.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Kalmo-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja saira »

Piti ostaa lannoitetta mun chileille, jäin miettiin eri vaihtoehtoja, mitä liikkeessä suositeltiin, mut joka tapauksessa oli pakko ostaa gojimarjan siemeniä, kun niitä tuli vastaan! Tulis jo kevät! :dream: Mä varoitin jo miestä, et tätä menoa meidän perhe saa yliannostuksen vitamiineista, kunhan mun kaikki marjat ja hedelmät alkaa tehdä satoa... :D
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kalmo-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Kalmo-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja saira »

^Kiitos! Täytyy syventyä kunnolla... :-) Pelkona siis mulla ollu, et ku yleensä oon kuitenkin monessa asiassa "vähän sinne päin" (ja osassa asioissa sit taas pirun tarkka, liiankin), et poltan ne kasvit liikalannoituksella, tai sit lannoituksesta ei ole mitään hyötyä kun en laita tarpeeksi. Mut ehkä mä tosta selviäisin...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kalmo-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriDaavid kirjoitti:
exsu kirjoitti:Kävin aamulla pitämässä luennon pitkästä aikaa. Oli itsellä hyvä fiilis, vaikka aikuisopiskelijoista olikin vaikea saada kommentteja tai kysymyksiä irti.
Et ollut opettamassa mua. Mun ongelmani luennoilla (joka häirisee mua itseäni ainakin) on, että haluan koko ajan kommentoida ja kysyä. Yritän hillitä, etteivät muut hermostu.
Meikäläisen pahin painajainen. Ei siis se, että viitataan ja kysytään/kommentoidaan, mutta ne tyypit, jotka jatkuvasti kommentoi (ja yleensä ihan tuubaa) on kyllä niitä ammatin pahimpia varjopuolia. Yleensä ne vielä aloittaa että: "No siis meillä...", "Kerran kävi silleen, että..." tai "Minä kyllä olen..."
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kalmo-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja exsu »

^ Mä inhoan tota tyyppiä kans. Varsinkin, jos puhuu jostain tilastoista tai hyvin yleisellä tasolla olevasta tiedosta, niin aina on joku kärppänä huutelemassa, että "kerran yhdessä yksittäistapauksessa kävi toisin, että ei kyllä pidä ihan paikkaansa nuo sun tilastot!" Yleensä näihin liittyy vielä joku sankaritarina siitä, miten itse toimi tilanteessa hienosti ja uhrautuvaisesti (ja epäammatillisesti).
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kalmo-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Yleensä ne on vielä niitä tyyppejä, jotka eivät vaan saa asiaansa sanotuksi. Hauki on kala muuttuu niiden suussa vartin monologiksi hauen identiteettikriisistä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kalmo-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Mä oon kyllä tosi fiksu ja esitän vaan viiltävän analyyttisiä kommentteja!111
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kalmo-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriDaavid kirjoitti:Mä oon kyllä tosi fiksu ja esitän vaan viiltävän analyyttisiä kommentteja!111
Niin ne kaikki luulee...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kalmo-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vesper kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Mä oon kyllä tosi fiksu ja esitän vaan viiltävän analyyttisiä kommentteja!111
Niin ne kaikki luulee...
:9mm:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kalmo-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Mitä tehdä hyasintille, joka on kukkinut ja kukinto nyt rupsahtanut? Pitääkö se kylvää (ne sipulit tmv.) jonnekin uudelleen? Ei siis vissiin ala enää kukkia toista kertaa ko kö? Muuten se näyttää hyvältä eli voiko sitä pitää vaan kukkimattomana viherkasvina? En jaksa kvg, sori. Karsee nälkä.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Kalmo-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja KKK »

Vihaan asennuspaketteja, jossa pakolla näytetään käyttäjälle joku "lue ja laita rasti ruutuun...".
ACCEPT_EULA -vipu joka stnan pakettiin, kiitos! Pääsee ylläpitäjä paljon helpommalla, kun ei tarvi loppukäyttäjiä herätellä...
Amazing shit happens!
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Kalmo-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Kuollut karhu haisee pahalle. Koira meinas käydä bonuksena kimppuun kun menin antaan sen nuuhkia verisiä käsiä. Komia nalle, en yhtää ihmettele että ukko kuoli kun sai tuon kimppuunsa. Vähän olin lihantoivossa mutta taitaa mennä tutkimuskäyttöön koko ruho, sääli. Sipasin puukolla tukun karvaa kuitenkin että saa sidottua perhoja :)

Jaa mistä puhun? Lukekaa aamulehden nettisivut.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kalmo-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Nergal kirjoitti:Kuollut karhu haisee pahalle. Koira meinas käydä bonuksena kimppuun kun menin antaan sen nuuhkia verisiä käsiä. Komia nalle, en yhtää ihmettele että ukko kuoli kun sai tuon kimppuunsa. Vähän olin lihantoivossa mutta taitaa mennä tutkimuskäyttöön koko ruho, sääli. Sipasin puukolla tukun karvaa kuitenkin että saa sidottua perhoja :)
Kuoli? Lehden mukaan ei loukkaantunut hengenvaarallisesti.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin