Oskari Katajisto Maanantai Tallinna Krapula-aamu

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Oskari Katajisto Maanantai Tallinna Krapula-aamu

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mitähän lienee maksaneet?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Oskari Katajisto Maanantai Tallinna Krapula-aamu

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pitää nukkua aamusella auto puskurinvaihtoon pellinoiontaan ja maalaukseen, samalla sitten kauan odotettu 120 huolto, perjantaina tai viikon päästä auto pois hoidosta..
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Oskari Katajisto Maanantai Tallinna Krapula-aamu

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tukin yläkerran pytyn talouspaperilla siivotessani yöllä tyttären oksua. Vitun himan putkistogubbekaan ei auta. Huikee amatöörisuoritus.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Oskari Katajisto Maanantai Tallinna Krapula-aamu

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Tulin vaan ilmoittamaan, että mulla ei ole mitään raflaavaa raportoitavaa. Same old.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Oskari Katajisto Maanantai Tallinna Krapula-aamu

Viesti Kirjoittaja MrM »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Tukin yläkerran pytyn talouspaperilla siivotessani yöllä tyttären oksua. Vitun himan putkistogubbekaan ei auta. Huikee amatöörisuoritus.
Osta rakeita. Nestemäiset putkilitkut on ihan haistapaska-rahastusta.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
masa

Re: Oskari Katajisto Maanantai Tallinna Krapula-aamu

Viesti Kirjoittaja masa »

MrM kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Tukin yläkerran pytyn talouspaperilla siivotessani yöllä tyttären oksua. Vitun himan putkistogubbekaan ei auta. Huikee amatöörisuoritus.
Osta rakeita. Nestemäiset putkilitkut on ihan haistapaska-rahastusta.

Häh. Käsi pyttyyn ja moskat pois. Siinä mitään myrkkyjä tarvita.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Oskari Katajisto Maanantai Tallinna Krapula-aamu

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^^ Huoltomies lupaa poiketa vaijeroimassa. Jopa maksutta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Oskari Katajisto Maanantai Tallinna Krapula-aamu

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^ Käsi oli vedessä, mut tukos oli liian kaukana.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Oskari Katajisto Maanantai Tallinna Krapula-aamu

Viesti Kirjoittaja MrM »

Karhupumppu?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Oskari Katajisto Maanantai Tallinna Krapula-aamu

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^ Nysse vetää. Kodin plummeri vörkki sittenkin. Eikä huoltomies vielä ehtinyt tulla.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Oskari Katajisto Maanantai Tallinna Krapula-aamu

Viesti Kirjoittaja KKK »

Räknäilen että mitä mopoon viittis ja kannattais tehdä. Jotta siitä saisi oikeasti mieleisin - vähintään tonni rahaa ja pari viikonloppua. Ehkä tyydyn pitämään sen ajokuntoisena ja seuraava ajokki on The.
Amazing shit happens!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Oskari Katajisto Maanantai Tallinna Krapula-aamu

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kyllä nämä maanantaiaamut pitäis aina aloittaa kuohuviinillä ja kakulla. Aah!
Viimeksi muokannut Vesper, 04.02.2013 11:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Oskari Katajisto Maanantai Tallinna Krapula-aamu

Viesti Kirjoittaja Niba »

Jos runeguben leivonnaisen söis illalla. Go'Morron kaffi tullut stockalle myyntiin, oli ennen vaan Eat&Joyssä, oikein hyvää kaffia papuina, kantsii koklata! Punavuoren paahtimon muut totteet ei ihan samaa laatua? Ostin taannoin virolaisten Amaretto-kohvia, nyt tuoksuu/haisee koko ruokakaappi amaretolle! :( Vain mausteeksi marettoa, vain mausteeksi, on sitä pullossakin mutta enpä juo, vois lykätä papua vähän Vama Tallinnan sekaan tekeytymään sitten antaa alkoholin haihtua poies..

Niin joo, 16.2 Pärnuub käymään päiväseltään, ihan kiva vaikka ensi kesää varten katsella kun olen onnistunut Pärnun jätämään kokonaan väliin, vaikka työkaverit siellä hoidoissa käyvät, yhellä siistijä-virolaisella olis omakoti mökiksi vuokrattavana Rakveren seudulla, mutta on vaan ihan värä suunta.. Niin joo susitaival taas Tallinnaan 16.3 viikonlopuksi, seura järjesti matkan, järjestin oman, täytyy katsella jos mahtuu megeen tapahtumiin tai sitten vaan ottelen aurinkoa ja yön keittoja..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16673
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Oskari Katajisto Maanantai Tallinna Krapula-aamu

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Missä se Daven lupaama kännisekoiluraportti on? Mä en usko, etteikö se olisi jotain mokaillut tipattomansa päättymisen kunniaksi.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Oskari Katajisto Maanantai Tallinna Krapula-aamu

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

urpiainen kirjoitti:Missä se Daven lupaama kännisekoiluraportti on? Mä en usko, etteikö se olisi jotain mokaillut tipattomansa päättymisen kunniaksi.
No ei oikein mitään dramaattista. Vedin kyllä nupin aika turvoksiin. Alkuun saunaillassa ja sitten Storyvillessä, mutta kotiin kuitenkin olin osannut. Taksikuitin mukaan 2.30 olin lähtenyt kotiin. Storyvillessä katkeaa filmi.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Oskari Katajisto Maanantai Tallinna Krapula-aamu

Viesti Kirjoittaja Niba »

NuoriDaavid kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Missä se Daven lupaama kännisekoiluraportti on? Mä en usko, etteikö se olisi jotain mokaillut tipattomansa päättymisen kunniaksi.
No ei oikein mitään dramaattista. Vedin kyllä nupin aika turvoksiin. Alkuun saunaillassa ja sitten Storyvillessä, mutta kotiin kuitenkin olin osannut. Taksikuitin mukaan 2.30 olin lähtenyt kotiin. Storyvillessä katkeaa filmi.

En käy enää koskaan Storyvillessä, vaikka siellä esiintyisi Suomalaisen Klubin bändi.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16673
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Oskari Katajisto Maanantai Tallinna Krapula-aamu

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

NuoriDaavid kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Missä se Daven lupaama kännisekoiluraportti on? Mä en usko, etteikö se olisi jotain mokaillut tipattomansa päättymisen kunniaksi.
No ei oikein mitään dramaattista. Vedin kyllä nupin aika turvoksiin. Alkuun saunaillassa ja sitten Storyvillessä, mutta kotiin kuitenkin olin osannut. Taksikuitin mukaan 2.30 olin lähtenyt kotiin. Storyvillessä katkeaa filmi.
Mitens ne sun ryyppykaverit? Onko niillä myös tapana vetää yli sietokyvyn siten, että filmi katkeaa, vai ottaako niitä lähinnä päähän kun yksi ei itse osaa kantaa olemisestaan vastuuta?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Oskari Katajisto Maanantai Tallinna Krapula-aamu

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

urpiainen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Missä se Daven lupaama kännisekoiluraportti on? Mä en usko, etteikö se olisi jotain mokaillut tipattomansa päättymisen kunniaksi.
No ei oikein mitään dramaattista. Vedin kyllä nupin aika turvoksiin. Alkuun saunaillassa ja sitten Storyvillessä, mutta kotiin kuitenkin olin osannut. Taksikuitin mukaan 2.30 olin lähtenyt kotiin. Storyvillessä katkeaa filmi.
Mitens ne sun ryyppykaverit? Onko niillä myös tapana vetää yli sietokyvyn siten, että filmi katkeaa, vai ottaako niitä lähinnä päähän kun yksi ei itse osaa kantaa olemisestaan vastuuta?
50:60. Kyllä mä yleensä olen se, joka on eniten kännissä, mutta ei nekään kauhean kauaksi jää. Onhan se aika luonnollista, että samankaltaiset lapset leikkivät keskenään.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Oskari Katajisto Maanantai Tallinna Krapula-aamu

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Puhdistin joku aika sitten huonosti vetävän sinkin, masalle vaan tiedoksi kun epäili että olisin tyyppiä, joka sitä ei tee. Toki kauhukuvani mukaan putken mutkaan olisi mädäntynyt kuollut hiiri, mutta ei ollut. Tälläkään kertaa. :mrgreen:

Heräilin puolelta päivin, tosin juniorin passitin kouluun aamulla. Taisi olla eilisen kävelylenkki ja sämpylänleivonta liian hardcorea. Ihan naurettavaa, kun edelleen on niin pienten "ponnistusten" takia ihan veto veks. Mutta kylä se tästä. Henkinen veto on hyvä, valo tekee ihmeitä!

Fiikus ja traakkipuu kotiutuivat toisaalle. Nyt hakusessa muita allergiaystävällisempiä kasveja.

Madridiin sikahintaisia lentoja pääsiäiselle. Tiedä nyt sitten olisiko sen arvoista päästä katsomaan karvaisten ja käheä-äänisten espanjalaisnaisten ylenpalttista tupakointia :D Berliini houkuttaisi halvemmalla.
Prepare for the worstest.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Oskari Katajisto Maanantai Tallinna Krapula-aamu

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Miksi kaikilla on facessa vanha kuva?
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Oskari Katajisto Maanantai Tallinna Krapula-aamu

Viesti Kirjoittaja saira »

^Joku "laittakaa vanhat kuvat itsestänne"-kampanja menossa.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Oskari Katajisto Maanantai Tallinna Krapula-aamu

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

saira kirjoitti:^Joku "laittakaa vanhat kuvat itsestänne"-kampanja menossa.
Mä en ala ennen kuin tiedän että miksi.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Oskari Katajisto Maanantai Tallinna Krapula-aamu

Viesti Kirjoittaja saira »

^Mitään syytä kukaan ei ole kertonu. Vain tämän: "VANHOJEN KUVIEN VIIKKO! Vaihda profiilikuvaksesi jokin vanha kuva itsestäsi. Kopioi tämä seinällesi ja yllätä ystäväsi vähintään 5 vuotta sitten otetulla kuvalla (mieluiten mitä vanhempi kuva, sen parempi).. ;)"
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Oskari Katajisto Maanantai Tallinna Krapula-aamu

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

saira kirjoitti:^Mitään syytä kukaan ei ole kertonu. Vain tämän: "VANHOJEN KUVIEN VIIKKO! Vaihda profiilikuvaksesi jokin vanha kuva itsestäsi. Kopioi tämä seinällesi ja yllätä ystäväsi vähintään 5 vuotta sitten otetulla kuvalla (mieluiten mitä vanhempi kuva, sen parempi).. ;)"
No ni. En osallistu.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Oskari Katajisto Maanantai Tallinna Krapula-aamu

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vautsi vau.. Ihmettelin että mites toi paino vajoaa alas? Kohta joudun neuvolavaakaan? Varsinkin jo kuluttaa 1000 kcal enempi kuin syö..
Kuten K1:ssä heavy fighterisksi ei kasveta ainoastaan synnytään, että jos 80 kiloinen kavatta lihakset
superraskaaseen sarjaan niin vaikka paino olisi olikea ei kestävyys..




Tää ei oo se ottelu jota tarkoitan, mutta kuitenkin ajatus ehkä selviää?
Kyllä tämä on ihan toista kuin joku WWF? :rofl:
Wrestling on nössöille, toi on miesten urheilua..
Viimeksi muokannut Niba, 04.02.2013 15:06. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin