Paskavaippaperjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Paskavaippaperjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vaihdettu! Huomenta höpöläiset.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Paskavaippaperjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Paskavaippaperjantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Outoa herätä 7.20 kun on jonkin aikaa mennyt pitkälle aamupäivään. Siivoilua ja kirjoittamista. Kamala nälkä!
Prepare for the worstest.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2447
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Paskavaippaperjantai

Viesti Kirjoittaja KKK »

NuoriDaavid kirjoitti:Se on perjantai!!111
Hyi hitto mitä muistoja tulee mieleen. Ihan jäykkää puolikasta en o kertahuikalla minäkään koskaan vetänyt, mutta se fiilis kun lähtee täysin lapasesta - ei hyvä. Baarimikkoaikoina pohjiksi varattu kossuputeli meni reilussa tunnissa, eikä siitä tullut edes juovuksiin - siitä vielä sit baariin.

Vanhemmiten on oppinut varomaan vähän ton nuottiöljyn kanssa, mutta toki vahinkoja joskus sattuu. Viimeksi kampitti vaivainen jaloviinapullo, jonka maistelin Airbournen keikan etkoilla. Keikasta näinkin sit ensimmäisen ja viimeisen kappaleen. Muuten filmi poikki :(

Tänään ollaankin sitten ällöttävän tervehenkisiä ja vedetään perjantaipullon sijasta sivakat jalkaan ja syöksytään ladulle.
Amazing shit happens!
masa

Re: Paskavaippaperjantai

Viesti Kirjoittaja masa »

KKK kirjoitti:Tänään ollaankin sitten ällöttävän tervehenkisiä ja vedetään perjantaipullon sijasta sivakat jalkaan ja syöksytään ladulle.

Wise choice my young padawan jne.


Kävin eilen vetämässä Suunnon kuntotestin, eli juosten 1600 metriä niin kovaa kuin pääsi. Kunto oli noussut reilussa kuukaudessa Fair - stauksesta Very Good:iin. Ihan kiva, vaikka ei tuolla vieläkään mennä 10km / 60 minsaa vauhteja. Testitin tulos muutti treeniohjelmaaa siten, että nyt mennään seuraava viikko juosten yhteensä 190 minuuttia, lenkki viisi kertaa viikossa ja veren maku suussa täysiä. Yäk.

Olisi edes mukavampi alusta juosta, mutta kun nuoskalunta :kontrolli:
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Paskavaippaperjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Tipaton jatkunee taas. la ja su sorvaustakin muutama tunti.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2447
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Paskavaippaperjantai

Viesti Kirjoittaja KKK »

masa kirjoitti:Olisi edes mukavampi alusta juosta, mutta kun nuoskalunta :kontrolli:
Mulla ei kestä juoksemista enää pää eikä polvet. Joskus opiskeluaikaan vedin siinäkin hommassa semi-överit - ei enää maistu.

On sieltä muutamia highlightsejakin jäänyt mieleen, kuten se kun ekan kerran halpoihin markettipaskoihin kyllästyneenä hain ensimmäiset kunnon juoksukengät - Nike Air Pegasus muistaakseni. Oli semmoinen fiilis, että "v*ttu näähän juoksee itsekseen, mää vaan keskityn katselemaan maisemia"
Amazing shit happens!
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Paskavaippaperjantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Aivan! Viikonlopun ohjelmaan pitääkin saada mahdutettua uusien lipokkaiden hankinta. Edelliset on sudittu loppuun.
Who says you need to buy a guitar?
masa

Re: Paskavaippaperjantai

Viesti Kirjoittaja masa »

KKK kirjoitti: Mulla ei kestä juoksemista enää pää eikä polvet.

No siis juokseminenhan on puhtaasti pelkkää taistelua omaa päätä vastaan.

Mulla on kans toi polvivaiva kun on kahteen kertaa ristiside leikattua ja nyt mennään puukkoon puhdistamaan samaisesta polvesta jotain joka saa polven naksumaan ja paukkumaan. Kuulemma siellä on paha rustovika ja luultavasti keinonivel siellä tulee päivänä eräänä olemaan..

Kun aloitin juoksemisen kelailin että koska se polvi hajoaa sohvalla maatessakin, niin sama se on jos se hajoaa sitten juostessa. No ei ole hajonnut, vaan päinvastoin. Polvi voi paremmin kuin lorvaillessa. Akillesjänteet ja muut säären jänteet tässä on olleet lujilla 20 kilon ylipainon kanssa. Onneksi on pakastemaissipusseja mitä teipata kiinni kipukohtiin..
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2447
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Paskavaippaperjantai

Viesti Kirjoittaja KKK »

masa kirjoitti:No siis juokseminenhan on puhtaasti pelkkää taistelua omaa päätä vastaan.
Koska mä saan tätä ihan tarpeeksi elämässäni muutenkin, niin mieluummin valitsen liikuntamuodon, jossa kuuppa saa levätä ja perse tehdä töitä - eikä suorituksen jälkeen tarvi maata reporankana huoltoporukan paikkailtavana..

Ei olis pitänyt eksyä nettimoton sivuille. Ny osui silmiin yksi niin murakan näköinen peli, että oma alkoi välittömästi tökkimään :(
Tottakai yksi vaihtoehto olis ruveta modaamaan nykyistä ajokkia rankasti. Kaikki tarvittava jo onkin, tarttee enää vaan
a) aikaa
b) rahaa
c) taitoa ja työkaluja
d) faciliteetit
Amazing shit happens!
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Paskavaippaperjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Se on perjantai!!111

http://www.riemurasia.net/jylppy/media. ... 114052&c=5

Eiku... :(
Kyllä oikein tirskui se ilo mikä seurustelujuomasta parhaimmillaan voi irrota. Toivottavasti hän on onnellinen.
Toi oli pohjien ottoa. Seuraavaksi baariin iskemään naisia :)
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Paskavaippaperjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pitäisi muistaa hankkia kaappiin jokunen käyttöviinaputeli sitä äärimmäisen epätodennäköistä mahdollisuutta varten, että tänne joku sattuisi eksymään piipahtamaan. Ei niille kummiskaan arvoviinoja raaskisi juottaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2447
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Paskavaippaperjantai

Viesti Kirjoittaja KKK »

Ei o kyl Legotkaan enää semmosia kuin ennen.

Minun Nuoruudessani (tm) rakennettiin peruspalikoista mitä mieleen juolahti. Nyt kannetaan kotiin kalliita lisenssimuovipalikoita ja niillä leikitään "valmiita leikkejä", jotka on katsottu teeveestä tai elokuvista.

Ymmärrän, että kilpailutilanne on muuttunut, mutta tässä hukataan minusta osa Legojen alkuperäisestä ideasta.

Kuva
Amazing shit happens!
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Paskavaippaperjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^totta.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Paskavaippaperjantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Pääasia että leikitään telkun katsomisen tai pleikkarin hakkaamisen sijaan :)
Prepare for the worstest.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Paskavaippaperjantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Laitoin pojalle max 2h töllöä/leffaa/pleikkaa per lauantai ja sunnuntai. Meinas jannu kasvaa ruutuun kiinni viikonloppuisin. Alkanut vuosi on menty tällä sapluunalla ilman kitinöitä. Vaatii itseltä snadisti enemmän touhottamista. Viikolla ei ehditä ruudun eteen juurikaan jumiutua.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Paskavaippaperjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Laukun pakkausta. Toivottavasti puku,paita ja hopeinen skraga on kunnossa, ettei tarvii singahtaa vielä kaupoille. Taksissa pitää olla parin tunnin kuluttua.
Vauhdikas vknloppu tiedossa. Josko nieltävä linimentti aukaisis jumittavan niskan illalla.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Paskavaippaperjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Pulkannaru kirjoitti:
Vauhdikas vknloppu tiedossa. Josko nieltävä linimentti aukaisis jumittavan niskan illalla.

:think:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Paskavaippaperjantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Välillä on joutunu sääteleen täälläkin, nykyisin kattoo lähinnä simpsoneja dvd:ltä, niitä saattaa mennä viikonloppuna vaikka viis jaksoa putkeen. Viikolla ehkä pari kertaa macgyver, jos ehtii. Pelaaminen(tietska, DS) on jaksottaista, välillä ahkerampia viikkoja, sitten saattaa olla parin kuukauden tauko. Tän hetken hitti on puhelimessa oleva "Pou", tamagotchin tapainen möykky jota syötetään, vaatetetaan ja leikitetään. Silti ykköskiksit näkee tulevan muista asioista, eilen oli saanu käyttää niittipyssyä. Vau. Käyn aina välillä kurkkaan huoneeseensa ja saatan patistaa muihin puuhiin jos kovin pitkään räplää noita laitteita. Oon sanonu ihan suoraan, että ne on kivaa ajanvietettä ja pienissä määrin ihan kehittäviäkin, mutta aivoille on hyödyllisempiä muut leikit. Tietää, että liikaa jos pelaa niin tulee takavarikkotaukoa :paavi:

Äiskäkin viihtyy koneen parissa välillä liian hyvin. Viime viikonloppuna jäbä alkoi pitää ihmeellistä hörinää ja huojumista. Kysyin että mitä teet. Matki mua kun nauran jollekin netissä olevalle. Tuosta huomasin kaksi asiaa: sitä harmitti kun mun huomio oli muualla, ja alkaa tulla siihen ikään että maailman ihanimmiasta äitistä voi tehdä pilaa :)
Prepare for the worstest.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Paskavaippaperjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^^
NuoriDaavid kirjoitti:http://www.riemurasia.net/jylppy/media. ... 114052&c=5
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2447
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Paskavaippaperjantai

Viesti Kirjoittaja KKK »

^ "Happamia, sanoi..." :D

Viime yönä jälleen unia moottoripyöräilystä. Kyllä tässä tapetaan ukkoa hitaasti, ennen kuin pääsee on the road...
Amazing shit happens!
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Paskavaippaperjantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

nowaysis kirjoitti:Välillä on joutunu sääteleen täälläkin, nykyisin kattoo lähinnä simpsoneja dvd:ltä, niitä saattaa mennä viikonloppuna vaikka viis jaksoa putkeen. Viikolla ehkä pari kertaa macgyver, jos ehtii. Pelaaminen(tietska, DS) on jaksottaista, välillä ahkerampia viikkoja, sitten saattaa olla parin kuukauden tauko. Tän hetken hitti on puhelimessa oleva "Pou", tamagotchin tapainen möykky jota syötetään, vaatetetaan ja leikitetään. Silti ykköskiksit näkee tulevan muista asioista, eilen oli saanu käyttää niittipyssyä. Vau. Käyn aina välillä kurkkaan huoneeseensa ja saatan patistaa muihin puuhiin jos kovin pitkään räplää noita laitteita. Oon sanonu ihan suoraan, että ne on kivaa ajanvietettä ja pienissä määrin ihan kehittäviäkin, mutta aivoille on hyödyllisempiä muut leikit. Tietää, että liikaa jos pelaa niin tulee takavarikkotaukoa :paavi:

Äiskäkin viihtyy koneen parissa välillä liian hyvin. Viime viikonloppuna jäbä alkoi pitää ihmeellistä hörinää ja huojumista. Kysyin että mitä teet. Matki mua kun nauran jollekin netissä olevalle. Tuosta huomasin kaksi asiaa: sitä harmitti kun mun huomio oli muualla, ja alkaa tulla siihen ikään että maailman ihanimmiasta äitistä voi tehdä pilaa :)
Määrään korkeintaan 2h nettiä per päivä. Ajasta vähennetään myös töllön katselu. Capiche?
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Paskavaippaperjantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

öö mitä mulla sun mielestä jäi ymmärtämättä? sinä säätelet muksun ruutuaikaa. kirjoitin asiasta omia kokemuksia.
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Paskavaippaperjantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Diddley Bow kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Välillä on joutunu sääteleen täälläkin, nykyisin kattoo lähinnä simpsoneja dvd:ltä, niitä saattaa mennä viikonloppuna vaikka viis jaksoa putkeen. Viikolla ehkä pari kertaa macgyver, jos ehtii. Pelaaminen(tietska, DS) on jaksottaista, välillä ahkerampia viikkoja, sitten saattaa olla parin kuukauden tauko. Tän hetken hitti on puhelimessa oleva "Pou", tamagotchin tapainen möykky jota syötetään, vaatetetaan ja leikitetään. Silti ykköskiksit näkee tulevan muista asioista, eilen oli saanu käyttää niittipyssyä. Vau. Käyn aina välillä kurkkaan huoneeseensa ja saatan patistaa muihin puuhiin jos kovin pitkään räplää noita laitteita. Oon sanonu ihan suoraan, että ne on kivaa ajanvietettä ja pienissä määrin ihan kehittäviäkin, mutta aivoille on hyödyllisempiä muut leikit. Tietää, että liikaa jos pelaa niin tulee takavarikkotaukoa :paavi:

Äiskäkin viihtyy koneen parissa välillä liian hyvin. Viime viikonloppuna jäbä alkoi pitää ihmeellistä hörinää ja huojumista. Kysyin että mitä teet. Matki mua kun nauran jollekin netissä olevalle. Tuosta huomasin kaksi asiaa: sitä harmitti kun mun huomio oli muualla, ja alkaa tulla siihen ikään että maailman ihanimmiasta äitistä voi tehdä pilaa :)
Määrään korkeintaan 2h nettiä per päivä. Ajasta vähennetään myös töllön katselu. Capiche?
Vai määräät siis minulle? ok.
Prepare for the worstest.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Paskavaippaperjantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

öö, niin.

Asiasta kolmanteen -> melko ketterät ajokelit taas - lähtiskö jo nyt, vai odottaisko kun romut teiden varsilta on työnnetty syrjään. Latuja tuskin on ajettu iltaan mennessä, joten saattaapi iskeä lepopäivä :)
Who says you need to buy a guitar?
Vastaa Viestiin