Laskiaisrieha sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Laskiaisrieha sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kahdelta pärähtää taloyhtiölle väelle moinen, jonka naapurin kanssa väsäsimme. Eilen Näsinneulan hääpäiväillallinen meni putkistoon. Kuusi pätevää ruokalajia ja aatelinen lasku. Muuten jees, paitsi mukulat heräilleet viime aikoina jo viiden jälkeen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Laskiaisrieha sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Rouvako maksoi, hänellä kun on ne housut jalassa? Happy ending pöydän alla vai vasta kotona, vai lähditkö kuitenkin yöhiihdolle?
Paras päivä ikinä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Laskiaisrieha sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Herrasmies ei kerro.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Laskiaisrieha sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

En kysynytkään Rouvalta (jolla siis oli ne housut), vaan sinulta.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Laskiaisrieha sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Laskiainen? Laskekaa kolmeen . . .
Ohjelmassa ei mitään tymää mäkikampeamista vaan avantouintia, ei pääse kuin viideltä..
Aamupaino pysyi 99,8, olo on kevyt kuin Jack Sparrow'lla ja yhtä huoleton..
Ulkona lämpöä +2 kevät etenee, vittuun joutaa tämä tymä lumipeite, no need..
Katsoisko ensin ampumahiihtoa vai olisiko "rillit huurussa"? ;) Sain viimein uudet lasit..
Nyt on minulla viimein titaania päässä, isälläni on sitä sitten kaikkialla muualla..
ampumahiihtoa olisi tarjolla kaikilla pohjoismaisilla kielillä, vaikka tanskasta saa selvää heikommin ja norjalaiset kiekunat on lähinnä huvittavia, ruotsalaiset ei puhu horjalaisampujan päälle, ilmeisesti ymmärtävät ettei karkuun ehdi..
Tanskalaiset ovat historian saatossa tappaneet niin monta ruotsinkuningasta(ja aatelista, vaikka meni varmaan pari "suomalaistakin") että siitä voisi mitalin antaa.. ;)
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Laskiaisrieha sunnuntai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Sorvausta
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Laskiaisrieha sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Rento olo. Parin päivä ja yön linimenttikuuri, vai mikä lie, rentoutti hartialihakset.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Laskiaisrieha sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Just himaan töistä, nopeat oluset naamaan ja tullikamarille mars. Cannibal Corpse ja Devildriver, ah tätä autuutta :]
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Laskiaisrieha sunnuntai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Oon ollut huolissani pienemmän koiran ilmavaivoista, koko eteinen haisee suoraa sanoen mädälle kun ovat päivän siinä keskenään. Tänään agilitytreeneissä löysin (eteisessä säilytettävästä) treenikassista pussillisen nestemäiseksi muuttuneita lihapullia. Ei ollutkaan koira, joka siellä eteisessä mätäni. No, hyvä niin.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Laskiaisrieha sunnuntai

Viesti Kirjoittaja saira »

Yhdessä laskiaisriehassa käyty, punaiset liivit päällä. Nyt oleskelua, ja koulutehtävien välttelyä. Onnistuu yllättävän tehokkaasti kun koneella pitäis niitä tehdä... :D
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
masa

Re: Laskiaisrieha sunnuntai

Viesti Kirjoittaja masa »

Vuoden eka pilkkireissu heitetty ja uusi kaira koeajettu. Ensviikonloppuna poikain pilkkikisat Lahden nurkilla ja koko viikonloppu laatuaikaa mökillä ilman lapsia ja rouvaa.

En malta odottaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Laskiaisrieha sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Taitaa olla aika pistää korkki kiinni hetkeksi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Laskiaisrieha sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bluntly kirjoitti:Taitaa olla aika pistää korkki kiinni hetkeksi.
Toivottavasti et ole tallannnut korkin päälle, jengat on vielä taltessa? Venäjällä ja Puolassa on semmoisia repäisykorkillisia puolikkaita, ne on hyviä varmaan pahimman janon aikana?
Tästä on hyvä jatkaa, itsellä on kahdeksas kuukausi alussa tai oikeammin jo puolessa välissä..
Enää ei jännitä kaljalle meno. Kotona ei kannata ainakaan ryypätä, kun ei pääse iloaan jakamaan muitten kanssa.
Se on paha jos vaikka pilkille menee ja korkki hukkuu, sitä ei ihan niin helposti elvytetä, jos se joskus löytyykin?
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin