Kei keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Quarter

Kei keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Quarter »

semmone. illalla töihi
nokkaelain

Re: Kei keskiviikko

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Aamulla töistä. Työt vaativat enää muutaman tunnin puristuksen ja sitten aamulla seitsämän junaan työmatkalle. Tämähän toimii kuin junan vessa.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Kei keskiviikko

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Jahas, seittemän tuntia, palttiarallaa, töitä jälellä.
Sit vois lääkitä kissan ja nukkua. Sit herätä, mennä terapiaan, syödä, lääkitä vaihteeksi kissan ja töihin....

Ihan typerä keskiviikko siis. Miks mä lupasin mennä tekemään tämän viikon töitä? Siksi, koska siitä saa rahaa. Miksi se on niin tärkeää? Koska vois ees joskus moneen, moneen vuoteen pitää sekä joulun että uuden vuoden vapaana. Miksi semmonen ois kivaa. Siks koska työ ei saa olla kaikki kaikessa ja kaiken takana on nainen.

*itsekeskeistä jupinaa*
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Edith

Re: Kei keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Edith »

nokkaelain kirjoitti:Aamulla töistä. Työt vaativat enää muutaman tunnin puristuksen ja sitten aamulla seitsämän junaan työmatkalle. Tämähän toimii kuin junan vessa.
Itsepähän olet työsi valinnut. Mutta koska olen vasta äskettäin löytänyt hymiöiden herkullisen maailman, niin menköön: :paijaa:

Mä sain tänään meiliä viime kesän toimistosta, kysyvät, haluanko ensi kesäksikin sinne. Haluanhan minä. Tuskin on maailmassa toista paikkaa, josta voi saada rahaa niin helpolla. Ei lainkaan vastuuta, lounassetelit ja ilmaista kahvia. Ja saa vielä katsella insinöörejäkin päivät pitkät.
Viimeksi muokannut Edith, 16.11.2005 0:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Runkkis

Re: Kei keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Tulin juuri kantabaarista kotiin... Kaverin kanssa katsottiin nyrkkeilyä ja litkittiin olutta (tunsin itseni lähes oikeaksi hetero mieheksi). Huvittavaa oli, että viimeisen erän aikana ravintolan ämyreistä tuli "Eye of Tiger". Maksaessani laskun söpö tarjoilija tyttö tarjosi minulle jostain syystä tupakan?!?

Tänään ja torstaina vapaa päivä ja perjantaina viimeinen työpäivä ennen uuteen paikkaan siirtymistä. Lisäksi tänään saan ehkä vieraan kylään ja hyvällä onnella tämä vieras koskee Ankkaani...

Kaiken kaikkiaan hyvä fiilis... Ehkä sen takia kirjoitankin viikonpäiväketjuun... ...ja menen katsomaan Suvisen galleriaan tissikuvaa...
Edith

Re: Kei keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Edith »

Runkkis kirjoitti:
Kuka toi on toi tyyppi tuossa sun avatarissa?
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Kei keskiviikko

Viesti Kirjoittaja brona »

Ah, vapaa päivä. Luvassa nukkumista pitkään, siivousta, tenttiin lukua, leppoisaa lenkkeilyä hurtan kera ja illalla ponaamaan (=ratsimaan) ihqulla karvakorvalla.
...
Runkkis

Re: Kei keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Edith kirjoitti:
Runkkis kirjoitti:
Kuka toi on toi tyyppi tuossa sun avatarissa?
http://www.nuijamies.com/40vjaneitsyt.htm
Edith

Re: Kei keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Edith »

Runkkis kirjoitti:
Edith kirjoitti:
Runkkis kirjoitti:
Kuka toi on toi tyyppi tuossa sun avatarissa?
http://www.nuijamies.com/40vjaneitsyt.htm
Kas, joo, jossain mainoksessahan mä tuon olin sitten nähnytkin. Oli vaan just niin semmonen, että pitäis tietää kuka, mutta kun ei todellakaan muista.

Mä muuten pohdin tittelin vaihtamista tuossa jonkin aikaa sitten muotoon "Runkkiksen mielestä intellektuelli".
Runkkis

Re: Kei keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Edith kirjoitti:
Runkkis kirjoitti:
Edith kirjoitti:
Kuka toi on toi tyyppi tuossa sun avatarissa?
http://www.nuijamies.com/40vjaneitsyt.htm
Kas, joo, jossain mainoksessahan mä tuon olin sitten nähnytkin. Oli vaan just niin semmonen, että pitäis tietää kuka, mutta kun ei todellakaan muista.

Mä muuten pohdin tittelin vaihtamista tuossa jonkin aikaa sitten muotoon "Runkkiksen mielestä intellektuelli".
No, mun mielestä kaikki, jotka osaavat noin vaikeita sanoja ovat intlek...
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Kei keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Huomenta.

Vittu ku pitää olla näin sekaisin. Vielä kolme tuntia ennen duunia. Toisaalta kerkiäähän tässä rauhassa herätä ja kahvia litkiä.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
huima

Re: Kei keskiviikko

Viesti Kirjoittaja huima »

Persettä.

Hammas vihottelee, enkä tiedä onko se viisaudenhammas tulossa vai reikä. Perse-homma siis.

Onneksi ostin grilliltä sekä pekonihampurilaisen - että chilikerros-hampurilaisen.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Kei keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Mojo »

huima kirjoitti:Hammas vihottelee, enkä tiedä onko se viisaudenhammas tulossa vai reikä. Perse-homma siis.
Kyllä perseessä tietääkseni kuuluu reikä ollakin :perse:
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Starflare

Re: Kei keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Jokohan tänään tulisi tilaamani älppärit postiin?
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Kei keskiviikko

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Se on muuten Aarnen nimipäivä tänään!

*e-onnittelee A.Ankkaa* :P
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
tonttu8

Re: Kei keskiviikko

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

Voi *ittu mikä mulkku-ilta töissä!!!! :tiistai:
Miten ne torvelot sattuu just semmoselle illalle kun niitä vähiten jaksais ja kun kaikki menee päin hanuria... :zap:

Nooh, jotain positiivistakin. Kävelin töistä kotiin ja ulkona satoi LUNTA! Sitä on odotettu piiitkään. Tää tykkään. :h:

Nyt nati nati kaikille tasapuolisesti, aamulla mie nukun pitkään. :dream:
nokkaelain

Re: Kei keskiviikko

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Hiphei. Töistä pääsin jo eroon ja matkatavaratkin on melkein pakattu. Pian pääsee nukkumaan... tunniksi :shock:
ninnithequeen

Re: Kei keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Idiootti ottaa taksin. Idiootti menee kotiin. Idiootti menee hakemaan toisen Idiootin joka maksaa. Idiootti nukkuu toisen Idiootin vieressä koko yön ja rakastaa :h:
Starflare

Re: Kei keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Starflare »

ninnithequeen kirjoitti:Idiootti ottaa taksin. Idiootti menee kotiin. Idiootti menee hakemaan toisen Idiootin joka maksaa. Idiootti nukkuu toisen Idiootin vieressä koko yön ja rakastaa :h:
Jäi tuo idiootti juttu vähän niiq ymmärtämäti?
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Kei keskiviikko

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Starflare kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Idiootti ottaa taksin. Idiootti menee kotiin. Idiootti menee hakemaan toisen Idiootin joka maksaa. Idiootti nukkuu toisen Idiootin vieressä koko yön ja rakastaa :h:
Jäi tuo idiootti juttu vähän niiq ymmärtämäti?
Tätä mäki vähä ihmettelin, että kuka tässä ny idiootti ois ja miksi...
Tai ainaski toi toimintamenetelmä kuulosti noin niiku äkkilukemalta oikein hyvälle...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Dumari

Re: Kei keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Huomenta! Eka TPK, olipas mukava uni vielä aamulla..
Mulli75

Re: Kei keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Huomenta !

Toka TPK

PoMppasin ,no enpäs kun nousin ylös jo vähän ennen 04:00.
Mutka lentokentän kautta töihin jne.

Pakkastakin oli. Parempi näin eipähän sada vettä.

Vielä vähän aikaa sinnittelyä ilman kahvia.
millivanilli

Re: Kei keskiviikko

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Huomenta.

Perjantaista jatkunut päänsärky ei nyt näemmä salli minun lähtevän tänään minnekään. Täytyy varmaan yrittää saada aika lääkärille, tämä särky ei ole normaalia.
Dumari

Re: Kei keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

:l33t:
Melkein unohtui aamukoomassani:
Paljon onnea Vaola! :hevikaraoke: :jee: :ohyeah:
nokkaelain

Re: Kei keskiviikko

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Nyt jo junassa hyvän matkaa Tampereen suuntaan. Hyvinhän tämä vielä kulkee. Ja Kity tietysti auki.
Vastaa Viestiin