Kei keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Hebuli

Re: Kei keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Kerrassaan ihmeellinen työpäivä: ei palaverin palaveria. Jee, ehtii tehdä oikeita töitä/kityillä. En muista milloin viimeksi olisi ollut tällainen päivä töissä, ei tiedä miten päin olisi.

Onneksi olkoon Vaola! Ties vaikka joku päivä tulet olemaan yhtä vanha kuin minäkin olen joskus ollut?
millivanilli

Re: Kei keskiviikko

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Oi ihanaa, sain ajan terveyskeskukseen.
Hebuli

Re: Kei keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Ai niin, tänään influenssarokotepiikki. Kai se on pakko ottaa kun työpaikka tarjoaa. Kippis!
Dumari

Re: Kei keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

millivanilli kirjoitti:Oi ihanaa, sain ajan terveyskeskukseen.
Huva,huva! Pyydä nappeja ja saikkua, korjaat ittesi kuntoon ja sitten vasta kouluun/töihin.
millivanilli

Re: Kei keskiviikko

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Dumari kirjoitti:
millivanilli kirjoitti:Oi ihanaa, sain ajan terveyskeskukseen.
Huva,huva! Pyydä nappeja ja saikkua, korjaat ittesi kuntoon ja sitten vasta kouluun/töihin.
Pyh, tässä mitää saikkua tarvita (lue: en ehdi pitää), kunnon mömmöt vain :P Juuri kun alkaa olla aikaa keskittyä kouluun, ja tenttejä alkaa olla kohta kymmenen kappaletta, niin mitää aleta saikkuilla (paitsi tänään).
huima

Re: Kei keskiviikko

Viesti Kirjoittaja huima »

millivanilli kirjoitti:Pyh, tässä mitää saikkua tarvita (lue: en ehdi pitää), kunnon mömmöt vain :P Juuri kun alkaa olla aikaa keskittyä kouluun, ja tenttejä alkaa olla kohta kymmenen kappaletta, niin mitää aleta saikkuilla (paitsi tänään).
:shock:

Harva meistä on rautaa ...

.. toiset vaan tarvitsevat vahvemmat mömmöt. Aika varattu hammaslääkäripäivystykseen.
millivanilli

Re: Kei keskiviikko

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

huima kirjoitti:
:shock:

Harva meistä on rautaa ...

.. toiset vaan tarvitsevat vahvemmat mömmöt. Aika varattu hammaslääkäripäivystykseen.
Hammaslääkärille taitaa olla itsellänikin aika viikon päästä.

Jos sulta poistetaan viisaudenhampaita, niin mä voin kertoa sitten kivan "kauhutarinan":P

Olishan se hienoa, jos tämän särkyilyn syy selviäisi. Joskus vuosia sitten juoksin kaikki mahdolliset testit tekemässä, otettiin aivokäyriä ja kaikennäköisiä aivokuvia, mutta loppujen lopuksi annettin vain reseptillä buranaa. Akupunktiotakin on tullut kokeiltua tähän vaivaan.
huima

Re: Kei keskiviikko

Viesti Kirjoittaja huima »

millivanilli kirjoitti: Akupunktiotakin on tullut kokeiltua tähän vaivaan.
Entäs hyvää seksiä ja halpaa punaviiniä?
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kei keskiviikko

Viesti Kirjoittaja annepa »

millivanilli kirjoitti:
huima kirjoitti:
Aika varattu hammaslääkäripäivystykseen.
Hammaslääkärille taitaa olla itsellänikin aika viikon päästä.
Mulla on vkon päästä hml ja olen nyt jo hermostunut siitä. Ja kyseessä on vain tarkastus! Ensi viikolla en tod näk pysty kunnolla nukkumaan ja ne ajat joina unten mailla ole näen painajaisia. Jipii. Sitä odotellessa...
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
millivanilli

Re: Kei keskiviikko

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

huima kirjoitti:
millivanilli kirjoitti: Akupunktiotakin on tullut kokeiltua tähän vaivaan.
Entäs hyvää seksiä ja halpaa punaviiniä?
Tuota kombinaatiota ei olekaan kokeiltu.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kei keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

4. TPK?
Edith kirjoitti: Ja saa vielä katsella insinöörejäkin päivät pitkät.
Pidän tuota mieluummin rangaistuksena. :x
Pyyhin Netikettiin..
slam

Re: Kei keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

Olen ihan helvatan väsynyt... Nojailin tuosa rattia vasten kello 7 maissa ja vartoilin seuraavan kaupan aukeamista, lähes nukahdin.

Yötöistä nauttii todella. 4maissa väsyttää paljon ja hetkeksi virkistyy ulkona ja seuraava kellon aika on 8.kun meinaa simahtaa.

Naureskeltiin unisina yhden kuskin kanssa, että kuinka paljon parempi vireystila hyvin levänneellä ihmisellä olisikaan :LoL:
Exsat

Re: Kei keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Huomenta!

Aamulla oli maa valkeana ja kovasti liukasta tiellä. Väsyttää kuin pientä eläintä, mutta kyllä tästä vaan pitäisi pyrkiä salille hivuttautumaan, että ehtii ennen töitä treenata.

Onnea päivänsankareille!
killkill

Re: Kei keskiviikko

Viesti Kirjoittaja killkill »

Kalsaa. Tylsää.
Tassut taas niin kipeät ettei kestäis tehdä mitään koneella, mutta helpotusta ei näkyvissä. Kortisoniakin saa lisää vasta viikon päästä. Perkele.
Patz

Re: Kei keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Patz »

killkill kirjoitti: Kortisoniakin saa lisää vasta viikon päästä. Perkele.
Susta on tullu kortisoNisti!

Käväisit muuten mielessäni aamulla sujahtaessani liituraitamekkoon & -jakkuun ja kiskoessani mustien nahkasaappaiden vetoketjua kiinni...
killkill

Re: Kei keskiviikko

Viesti Kirjoittaja killkill »

Patz kirjoitti:.. kiusaa ...
Kas. Kädet alkoivat ttttäristä. Mistähän moinen?
Enthu

Re: Kei keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Onnea Vaolalle ja eOnnittelut Aarnen nikkinimppareista
:cheer: :hevikaraoke: :wink: :yo: :h:
tonttu8

Re: Kei keskiviikko

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

Huomenta.

Maassa todellakin on lunta! Näkyy sieltä vielä vihreääkin mutta tästä se lähtee. :D
Ihanasti nukuttu ja olipa tosi ihana herätä.
Ja mikä parasta, vapaapäivä!! :cheer:


Onnittelut päivänsankareille.
millivanilli

Re: Kei keskiviikko

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Lääkärissä käyty. Matkaan tarttui migreenilääkkeitä ja lihasrelaksantteja. Ei kuulema vielä kannata tutkia enempää, ensiksi kokeillaan lääkitä jännityspäänsärkyä.

Äiti oli ihQ (jälleen kerran). Kerroin mitä lääkäri sanoi, ja äiti ilmoitti saman tien, että meinasi joululahjaksi kustantaa minulle hierontakäyntejä muutaman, mutta varaakin minulle nyt heti ajan :h:
Enthu

Re: Kei keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Enthu »

tonttu8 kirjoitti:Huomenta.

Maassa todellakin on lunta! Näkyy sieltä vielä vihreääkin mutta tästä se lähtee. :D
Ihanasti nukuttu ja olipa tosi ihana herätä.
Ja mikä parasta, vapaapäivä!! :cheer:


Onnittelut päivänsankareille.

Missä maassa lunta.Ei ainakaan Helsingissä :?:
RolloTomasi

Re: Kei keskiviikko

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

HuomeNta =)

Onnea Vaolalle ja Aarnelle!
:cheer: :miitti: :cheer:

Hyvaa keskiviikkoa.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Kei keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Tänään paiskin hommia eneNpi ku pitkään aikaan. Jostain syystä homma vaan liusti ja sai tosipaljon tehtyä :D Pomo vaan ei suostunut siitä hyvästä tsempistä edes pari vapaata tuntia lauantaina. Ei edes kiitosta ylimääräistenkin hommien tekemisestä. :evil: Noh, saipahan tuta ilveilyni ennen ko kotiin lähdin. Meni mykäksi :P

Juu ja Vaolalle onnea :ohyeah: :hep: :cheer: :perse:
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
tonttu8

Re: Kei keskiviikko

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

Enthu kirjoitti: Missä maassa lunta.Ei ainakaan Helsingissä :?:
Kuopiossa.
Turbohaltija

Re: Kei keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Munaton päivä tähän mennessä... Boolimaljan sain tiskattua ja parran ajettua, seuraavaksi onkin luento tiedossa. On tämä yhtä paarustamista... vaan lopussa kiitos seisoo! Tai ainakin illalla? 8)
ninnithequeen

Re: Kei keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Starflare kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Idiootti ottaa taksin. Idiootti menee kotiin. Idiootti menee hakemaan toisen Idiootin joka maksaa. Idiootti nukkuu toisen Idiootin vieressä koko yön ja rakastaa :h:
Jäi tuo idiootti juttu vähän niiq ymmärtämäti?
Siis minä olen idiootti joka tulin Espoosta asti kotiin taksilla, ja herätin ukkoni maksamaan sen ja menin nukkumaan. Ymmärtääkö? Piti päästä kotiin, vaikka olis voinu sinnekkin jäähä. Nih.

Huomenia/päivää murut.
On se vaan ihanaa olla kotona. Tytön kanssa kahdestaan, yllättäen mies töissä. En aio tänään siivota enkä pestä pyykkiä. Aion vaan lepäillä.

Maanantainen yövuoro oli käsittämätön. Mä olin 1 h 45 min. täysin yksin koko baarissa. Helkutti soikoon. Loppuyöstäkin ainoat asiakkaat olivat muitten baarien työntekijät, ja tippikulho lauloi :D
Mulla olis enää yksi vuoro siellä. Taas. Mä lupaan lopettaa tällä kertaa. Enkä onnistu siinä.
Vastaa Viestiin