Popedaperjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Popedaperjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kun en ole saanut persettäni liikenteeseen pariin vikkoon käytännössä ollenkaan niin tänään voisi käydä baarissa kippaamassa pari tummaa. Mahdollisuus, että joku mummeli tarttuisi mukaan, on aika olematon.

Mutta ensin rankaisemaan jalkoja.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Popedaperjantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Kuka tietää vaicca itsekin sais tänään nivusta, lapset kun ovat mummulassa. Joka tapauksessa davelle tsemppiä nussimiseen! Eiku money shotti vaimon peppuposkeen!
Kantsii lähtee heti hiihtämään, sen jälkeen siivota, laittaa ruokaa, kynttilöitä palamaan ja lopuksi rasvata rouvan strap on illan kemuja varten.
Paras päivä ikinä.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Popedaperjantai

Viesti Kirjoittaja saira »

Georgina kirjoitti:
saira kirjoitti: Mä törmään tohon muksun kavereiden soittaessa. Oon vaan niin vittumainen mutsi, et kysyn kyl, et anteeksi, kenen kanssa mä nyt juttelen, kun en tainnu kuulla.
Vittumaisia mutseja tarvittaisiin enempi kun jotkut näyttää pääsevän aikuisiksi asti ilman että oppivat esittelemään itseään. Kyllä mäkin usein kysyn että anteeksi, mikä teidän nimenne olikaan? Nyt en, ko mulle tuli ensin sellainen mielikuva että se ei halua esitellä itseään minulle, eli luultavasti haluais antaa toimitusjohtajalle minusta paskaa palautetta tms. Niin sitte tommonen! Oiskohan se ollu joku entinen huumenuori itsekin.
No siis mun mielestä itsensä esittely nyt vaan kuuluu peruskäytöstapoihin, mut huomaa kyllä välillä, et kuka on kasvanu lankapuhelinten aikana... :-D Ja ihmettelen kyl tosiaan sitä, et eikö vanhemmat tällaista opeta ku kaverin mutsi joutuu siitä muistutteleen.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2447
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Popedaperjantai

Viesti Kirjoittaja KKK »

Georgina kirjoitti:Soittaja: se ei käy minulle..
Kai osallistuitte? :D
Näitä eKäytöstavattomia idareita piisaa yllättävän paljon.

Tilipäivä - paitsi että kaikki ylityöt puuttui tilistä. Melko huomattavasta summasta kyse. Kuun lopussa voivat kuulemma maksaa, "hallinnollisia haasteita".
Ei ihan kyllä tämä käy. Perkele, työt tehdään ajallaan ja ylitöitä enemmän kuin laki ja asetukset sallii - niin saa luvan liksakin tulla pronto.
Amazing shit happens!
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Popedaperjantai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Kaikki päin persettä, muija häippäs Mäntsälään ja kelasin vetäväni pullon viskiä kehiin.

EDIT: Ajatus tämän samperin vatsataudin lopettajana, alkaa käpy palaa oksuun ja ripuliin.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Popedaperjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Riemumieli kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Kuka tietää vaicca itsekin sais tänään nivusta, lapset kun ovat mummulassa. Joka tapauksessa davelle tsemppiä nussimiseen! Eiku money shotti vaimon peppuposkeen!
Kantsii lähtee heti hiihtämään, sen jälkeen siivota, laittaa ruokaa, kynttilöitä palamaan ja lopuksi rasvata rouvan strap on illan kemuja varten.
Juuri oli tutkimus että miehet jotka tekee kotitöitä saa VÄHEMMÄN! Jätkä yritti ovelasti heittää kapuloita Ylermän nivushaaveille! :cheer:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Popedaperjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
masa

Re: Popedaperjantai

Viesti Kirjoittaja masa »

RaiRai päitsin rannoilta!

Muita ei vielä näy, saas nähdä onko ohareita matkassa. Ihassama, rairattelen sit vaik yksinään!

Taxi, Lahti!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Popedaperjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kivan yllätyksen oli vaimo värkännyt. Tänne pelmahti kahdeksan parasta työkaveria - poikien ryyppyilta siis :komeeta:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Popedaperjantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

KKK kirjoitti:
Georgina kirjoitti:Soittaja: se ei käy minulle..
Kai osallistuitte? :D
Sieltä soitti tänään taas joku eri joka sanoi nimensä mutta ei esittänyt asiaansa, kysyi vaan toimitusjohtajaa. (Sain sen asian taas nyhtämällä irti.) TJ ei täällä ole juuri koskaan paikan päällä enkä todellakaan anna henkilökohtaista numeroa ihan kelle vaan. Sanoin että teiltä soitettiin jo pe ja sovittiin että lähestytte häntä sähköpostilla. enpä usko että osallistutaan...
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Vastaa Viestiin