Pahahenkinen maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pahahenkinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Siis olenhan mä oma huomannut, että en oikein kuulu palstalle. Kun mua ei kiinnosta vittuakaan teidän tekniset höpinät. Olen sen tuonut esiin lukuisia kertoja. Siksi ihmettelen, että joku viitsii tarttua siihen, että en itse voitele suksiani. Eikö tämä ole vain looginen ratkaisu. Ja pääasiahan pitäisi olla, että ihminen liikkuu, eikä jokin tekninen säätäminen. Mutta joo, nää on näitä...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Pahahenkinen maanantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Siis olenhan mä oma huomannut, että en oikein kuulu palstalle.
Älä oo Ylle tollanen, juttelet kato meidän tyttöjen kanssa nakkikeitosta ja muskareista. Ja juoksusta, tuohon hiihtohommaan en kyllä rupia.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Pahahenkinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Siksi ihmettelen, että joku viitsii tarttua siihen, että en itse voitele suksiani.
Pahoittelut, jos pahoitit mielesi. Ajattelin vaan vinkata mikä auttais luistoon, kun aiheesta jotain tiedän, ettei mokoma ongelma estäis harrastamista, kun oot näyttänyt viihtyvän ladulla aika aktiivisesti. Jos hiihtäisit vähemmän, niin en olis edes ottanut asiaa puheeksi. Jatka toki niin kuin parhaaksi näet. Itseasiassa hyvin harva pitää suksistaan hyvää huolta, joten lienet näkökantoinesi enemmistössä.

Enpä ollut myöskään pannut merkille mielenkiinnon vähyyttä tekniseen höpinään. Paremmin täällä huomaa sen mistä joku on kiinnostunut ja kaiken lisäks mun mustasta kirjasta on aina sivut kateissa.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Vastaa Viestiin