Lupsakka lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Lupsakka lauantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Salia, mökötystä, pihtausta, niistä on hyvä päivä tehty. Minusta on tulossa akka, jes!!
Paras päivä ikinä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Lupsakka lauantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mulla taas ranne on kuin naisen pää ennen avioseksiä eli kipeä. Saatana kun heti aamusta joutui paskavaipan vaihtamaan vasurilla, sitä sittii oli sit joka kadun kulmassa. Huomenta jermut!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Lupsakka lauantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Mulla olis tässä miljoona hommaa jotka oottaa tekijäänsä. Sen sijaan istun koneella ja kuuntelen biisejä spotifystä ja kitinöin. Jepjep.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Lupsakka lauantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Uittu että mä käyn kuumana tohon Krista Lähteenmäkeen. En tiä miks, mutta kyllä se narttu polttelee mun isäntää.

Tarvikkeet 7v synttäreille haettu. Yli-ikäisille tarjoillaan tonnikalapihvejä, wokkivihanneksia ja salaattia. Kakaroille mättöä joka laidalta. Party on!!
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Lupsakka lauantai

Viesti Kirjoittaja MrM »

Diddley Bow kirjoitti:Uittu että mä käyn kuumana tohon Krista Lähteenmäkeen. En tiä miks, mutta kyllä se narttu polttelee mun isäntää.
Koska parta?

Kuva
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Lupsakka lauantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

MrM kirjoitti:
Diddley Bow kirjoitti:Uittu että mä käyn kuumana tohon Krista Lähteenmäkeen. En tiä miks, mutta kyllä se narttu polttelee mun isäntää.
Koska parta?

Kuva
No just tosta kuvasta tykkään Simona!! Siinä on typy mun malliin. Voi olla että käyttäisin serlaa ennen kuin huulet kohtaisivat, mutta noi pisamat keskellä talvea vähän ehkä kiihdyttää ja viihdyttää.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lupsakka lauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Eilinen suunnitteluvaihe vaati 2x0,7l jallupulloa. Toteutukseen meni tänään 5min. Nyt ehkäpä pari olutta ja saunaa onnistumisen kunniaksi. Ja krapulaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Lupsakka lauantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Uittu että toi Krista nyt hyökkää silmille tämän ketjun myötä. Ei püstü keskittymään...
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Lupsakka lauantai

Viesti Kirjoittaja KKK »

Kauden sivakointisaldo 250 km. Ei tota taida ehtiä enää tuplata näillä lumilla...
Tänään parinkympin lenkki, josta viimeinen vitonen ihan pahalla sisulla. Joko loppui jerkku reidestä tai voide pohjasta, mutta yhtäkkiä meno oli kuin käsijarru olisi unohtunut päälle...

Note to self - lopeta se nettimotossa roikkuminen. Tossa olis aika liki meikäläisen unelmapyörä
Amazing shit happens!
Vastaa Viestiin