Muumi maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Muumi maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Hetki vielä otsikkoa ja sitten kohti päiväkotia. Ollaan tänään tyytyväisiä, kun rannetta ei särje ihan koko aikaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Muumi maanantai

Viesti Kirjoittaja KKK »

^ Minäkin vaihdan runkkauskättä säännöllisesti, tasaa kuormitusta ;)
Amazing shit happens!
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Muumi maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Huomenta runkkarit!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Muumi maanantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Terve! :D

Kylläpä on täällä Kitinässä hiljaista. Ei eilenkään nähdäkseni ketään. Eipä silti, mä olen samanlainen...
Mä olen ollut siksi verran menossa, etten ole ehtinyt kunnolla ees omalle blogilleni!

Inhottava, juttu on se, että siellä on paskaa ja pitäisikin minun nyt saada se mukavammaksi ja hyvän tuoksuiseksi.

Tämän maanantain aloituksennekin käsittelee taas jotain runkkua ja seuraava aihe on sitten punkkua varmaan.

Mutta SHRINK-ketjussa on pirun hyvää materiaalia ihan oikeillekin tutkijoille! UPEAA kliinistä havaintoa kaikennäköisistä asioista, jotka keskiarvoihmiselle ovat mahdottomia kuvailla yleensä!

Minä "kirjailijana" olen hyvin ilahtunut tästä kirjoittamisen hyvästä tasosta täällä yleensä. Minä en vaan pidä vakivallasta ja tyhmyyksistä, mutta jos ne puree niin olen sitten vain hiljaa...

Viettäkää mukava päivä kaikki ilman mitään syrjintää!

Toivoo

STADINARSKAINEN SANOMAMOGULINEN
Väkivallaton ja rauhaarakastava, mukava ja ymmärtävä vaihtoehto jo ammoisista ajoista, tai ainakin tarkoitus olla!!

JOKA KIRJOITTAA SANOMIINSA NYT KOHTA PAINAVAA TEKSTIÄ, EIKÄ SE PAINO TULE RUSKEASTA AINEESTA, joka siis blogissni on kielletty!
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Muumi maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kottarainen kirjoitti:Iiiihanaaaa, Dave! Tulitko jo takaisin?
Täällä ollaan sorvin ääressä. Loma oli kiva ja töissäkin on kivaa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Muumi maanantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

NuoriDaavid kirjoitti:
Kottarainen kirjoitti:Iiiihanaaaa, Dave! Tulitko jo takaisin?
Täällä ollaan sorvin ääressä. Loma oli kiva ja töissäkin on kivaa.

Ai niin...nyt mun täytyy tunnustaa, että huomasin jostain, että olit ollut lomalla, mutten tiedä, missä!

Tervetuloa kuitenkin kotiin ja Kitinään! Minäkään en ole paljoa ollut täällä Ktinässä. Olenkohan ollut jopa pitempään poissa kuin sinä!

Eipä mulla muuta! Luulen, että minulla on hyvät välit Kottaraisenkin kanssa, vaikka alku oli vaikea, mutta vihreät Zephyr-kaudet toivta ihanan rauhan ja ymmärryksen ajan välillemme, toivon!

Terkut siis, ja toki myös Ylermille ja KKK:lle . Olemmeko me koskaan ollenkaan olleet epäsovussa(?)...tuskin.

Mutta mitäs minä nyt tällaista huastamaan!

Olisi "pirun" kiva joskus tavata liveä ja saada varmaan yllätyksiä esille! Hehheh.

STADIN VIHREÄ YSTÄVÄNNE (toivottavasti) :)
Turskaisen hyvä sanomajohtaja-mogulimme
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Muumi maanantai

Viesti Kirjoittaja KKK »

NuoriDaavid kirjoitti:töissäkin on kivaa.
Taas se on käynyt pilleripurkilla...
Amazing shit happens!
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Muumi maanantai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

NuoriDaavid kirjoitti:Loma oli kiva.
Kyllä mä nyt luulen, että kieli pitkällä odottanut yleisö on vähän pettynyt tämän raportin laimeuteen.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Muumi maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

urpiainen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Loma oli kiva.
Kyllä mä nyt luulen, että kieli pitkällä odottanut yleisö on vähän pettynyt tämän raportin laimeuteen.
Valitettavasti ei ole mitään sos. pokemonia kerrottavana. :)

Perheen rantaloma Kanarialla. Läskin käristystä lähinnä ja Stephen Kingin tiiliskivi tuli luettua, kuten asianomaisesta ketjusta käy ilmi.

Merkittävin tapahtuma oli painon nousu 3 kg:lla.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Muumi maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

On melko muumimainen olo.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Muumi maanantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Bluntly kirjoitti:On melko muumimainen olo.
Ei persereikää, ja munatkin on varastettu?
Paras päivä ikinä.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Muumi maanantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

urpiainen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Loma oli kiva.
Kyllä mä nyt luulen, että kieli pitkällä odottanut yleisö on vähän pettynyt tämän raportin laimeuteen.
Päin vastoin! Laimeeta settiä oli odotettavissa, koska Dave oli liikkeellä perheen kanssa - ei yksin.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Muumi maanantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Veikkaan, että oli joku taannoisen viruksen jälkimaininki viikonloppuna, kun pikku-ukon lauantaisten synttärien jälkeen veti kroppa aivan repolaksi ja sunnuntai meni täysin lusmutessa. Tai siis kotihommat, eli pari koneellista pyykkiä ja yhdet kahvitukset matti myöhäsille, tuli hoidettua, mutta ei mitään toivoa että olis jaksanu kattoa liipattua latua.

Tänään Ice Power Hotia vasta-ajelluille kulkusille, niin kyllä lähtee lusmuus miehestä kuin kuppa Töölöstä.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Muumi maanantai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

KKK kirjoitti:^ Minäkin vaihdan runkkauskättä säännöllisesti, tasaa kuormitusta ;)
Mä en vaihda. Aina oikealla. :perse:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Muumi maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Riemumieli kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:On melko muumimainen olo.
Ei persereikää, ja munatkin on varastettu?
Kahvia kannukaupalla, pussi lakua ja luumuja, mutta viikonloppuna nautitut lihatuotteet pysyy sisällä. Mulkku on, mutta vastakappale hukassa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Muumi maanantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Jumaliste tämä luennoitsija puhuu liian verkkaisaan tahtiin että jaksaisin odottaa sen seuravaa sanaa. Pakko tehdä vähän jotain muuta tässä samalla.
Jaarittelee muutenkin sikana asiaankuulumatonta, u wasting my time, biaaaatch.

Turhauttaa, kun samassa ajassa voisi jakaa paaaaljon suuremman määrän tietoa hieman nopeammalla puhetahdilla.

Jollakin on selkeästi pitkä to-do -lista, huomaan, kun tällanen(kin) ärsyttää. Käydäänpä läpi vielä tämä asia, joka on käsitelty ehkä viidellä muullakin kurssin luennolla. Just shoot me. Jätän soveliaisuussyistä aiheeseen liittyvän kuvan postaamatta. Now, let's groupthink.

:mrgreen:
Prepare for the worstest.
Vastaa Viestiin