Tarkan markan torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Tarkan markan torstai

Viesti Kirjoittaja KKK »

Pyörään tarttis kamaa 500-700 e arvosta (led-vilkut kiinnikkeineen, kunnolliset satulalaukut laukkurautoineen, xenon-sarja umpioineen, uudet kahvat yms muuta pientä kivaa), mutta kaikkee ei voi ostaa kerralla. Pakko vähän jaksotella.

Kevään ja kesän ajoreissuja suunnitellaan jo kovaa kyytiä. Joko Ruotsin tai Norjaan viikoksi ja lisäksi sekalaista häröilyä kotimaassa.
Amazing shit happens!
masa

Re: Tarkan markan torstai

Viesti Kirjoittaja masa »

KK kuluttaa päivänsä mopontuunauksesta haaveilemiseen ja minä uuden kiväärin hankintaan..

Jahtikausi loppuu tänään. Voi kypsä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tarkan markan torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Johnny Cash soi korvissa eilisen pikku vähingon seurauksena. Kokeilin parantaa reilusti aikaa kävelylenkillä duuni -> hima ja sen jälkeen olin aika tokkurassa. Niin tokkurassa, että lorautin soijan asemasta sudden deathiä safkaan. Olihan se pakko kuitenkin syödä.

Mitäkö haaveilen ostavani juuri nyt? Kalsarit isommilla reillä reisille.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Tarkan markan torstai

Viesti Kirjoittaja KKK »

exPertti kirjoitti:Ei taida olla mikään HD. :)
Sulla on ihmeen suppea käsitys. Monesta chopatustakin hoodeesta löytyy led-minivilkkuja ja jopa xenon-valosarjoja. Oman japsikystöömin hälögeenit on niin onnettomat, että syyspimeillä ajellessa tarttis joko Voimaa tai valkoisen kepin. Ei o ukolla enää hämäränäkökään ennallaan.

Totta kuitenkin on, että mulla ei ole "maailman kalleinta puolivalmistetta". Ei duunarilla o varaa :) Vaikka Hardly Davidsonin brändiä ei heilauta mikään, niin maantiellä japsit ei jää yhtään jalkoihin, customeissakaan kun kuutiotilavuudet on samat.

Meidän pitäis tavata masan kanssa ja yhdistää harrastukset. Mää vedän kahva auki ja sää ammuskelet tarakalta hirvet ja varikset pois häiritsemästä! Ampumahiihtohan on jo keksitty. Miksei siis drive-by-shooting-moottoripyöräily?

EDIT - asiavirhe korjattu
Viimeksi muokannut KKK, 28.02.2013 10:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Amazing shit happens!
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tarkan markan torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

KKK kirjoitti: Miksei siis drive-by-shooting-moottoripyöräily?
:)

Olisko siinä mukana taiteellinen vaikutelma/tyylipisteet arvostelussa?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Tarkan markan torstai

Viesti Kirjoittaja KKK »

Ja kämppäkin pitäis perkele vaihtaa. Aika hintavia vaan ovat - etenkin kun ei saa olla syrjässä, liian vanha, paska, isojen remonttien tarpeessa - ja mikä tärkeintä - pitää olla isille autotalli.
Amazing shit happens!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tarkan markan torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Naisten viesti kotvasen kuluttua, kyllä alle hopea on pettymys. Vähän jo jänskättää. Sain imuroitua ja tehtyä lounaan. Viestin jälkeen perheen kanssa Ideaparkiin luistelemaan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Tarkan markan torstai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

No niin, eilisessä hengessä eikai se auta kuin hartiat tanaan ja kantapäät santaan niin jospa sitä tästä tämänpäiväisestäkin rytöläjästä, jota työksikin kutsutaan, selviäs.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tarkan markan torstai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

KKK kirjoitti:...tarttis kamaa 500-700 e arvosta (led-vilkut yms muuta pientä kivaa), mutta kaikkee ei voi ostaa kerralla. Pakko vähän jaksotella.

...suunnitellaan kovaa kyytiäi ja lisäksi sekalaista häröilyä....
Hei KKK!

Olethan huumormiehiä toivottavasti!
No pikkuisen. En nyt muista "kuka" sinä nyt
oletkaan kun muutellaan nikkejä ihan valtoimenaan.

Kuule, pystyrkö olemaan täysin rehellinen ja myöntämään, että tämän viikonpäiväketjun
nimen keksit Stadinarskan sanomista minun toiseksi viimeisen postauksen sanomisestani
jolloin totesin olevani "tarkan markan mies".

Ethän vastaa tyyliin "...älä aina SA luule, että susta puhutaan, en ikinä oo lukenut sun...
Ja niin eespäin"...

VAAN myönnä pois vain ilman selittelyjä. Olen vain hyvilläni enkä vaadi ketjuasi itselleni
edes osaksi enkä tekijänoikeuksia.

TÄSSÄ tapauksessa vaikeneminen myös ilman muuta on hyväksyminen, mutta se on tylsä tapa
olis kiva vastaus, mutta vastaamattomuuskin paljon parempi kuin väärä vastaus.

Mielestäni näin lähekkäin kaksi näin harvinaista vanhakantaista sanontaa nykyaikana on mahdotto-
muus.

Mitä sen sitten on väliä?

Ei mitään mutta antaa maailmaan mahtua kivaa!

Terkuin

STADINARSKA
TJ, SAS ja Vv-k
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tarkan markan torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Oh gosh :roll:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Tarkan markan torstai

Viesti Kirjoittaja masa »

^ Oli pakko kans lukea arskaoksennus.

Jannu on kyllä sekaisin kuin seinäkello.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tarkan markan torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Stadinarska kirjoitti:VAAN myönnä pois vain ilman selittelyjä. Olen vain hyvilläni enkä vaadi ketjuasi itselleni
edes osaksi enkä tekijänoikeuksia.
Kerrotko vähän lisää tästä, että miten tää omistussuhde täällä muodostuu?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12356
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tarkan markan torstai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti:
KKK kirjoitti:...tarttis kamaa 500-700 e arvosta (led-vilkut yms muuta pientä kivaa), mutta kaikkee ei voi ostaa kerralla. Pakko vähän jaksotella.

...suunnitellaan kovaa kyytiäi ja lisäksi sekalaista häröilyä....
Hei KKK!

Olethan huumormiehiä toivottavasti!
No pikkuisen. En nyt muista "kuka" sinä nyt
oletkaan kun muutellaan nikkejä ihan valtoimenaan.

Kuule, pystyrkö olemaan täysin rehellinen ja myöntämään, että tämän viikonpäiväketjun
nimen keksit Stadinarskan sanomista minun toiseksi viimeisen postauksen sanomisestani
jolloin totesin olevani "tarkan markan mies".
Tuo nyt on hyvin yleistä Kitinässä.

Jotenkin tulee mieleen Juice Leskisen sanat: "Vaikutteet ovat luonnollinen asia, mutta matkiminen kuuluu apinoille."
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Tarkan markan torstai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Stadinarska kirjoitti: Hei KKK!
...
Kuule, pystyrkö olemaan täysin rehellinen ja myöntämään, että tämän viikonpäiväketjun
nimen keksit Stadinarskan sanomista minun toiseksi viimeisen postauksen sanomisestani
jolloin totesin olevani "tarkan markan mies".

...
:D LOL, no niin KKK näillä ohjein nyt vastinetta rustaamaan! :D
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Tarkan markan torstai

Viesti Kirjoittaja KKK »

^ En lue koskaan Tsadinarkzkan, Niban enkä Homeyboyn postauksia. En siis myönnä plagiointisyytettä oikeaksi.
Amazing shit happens!
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Tarkan markan torstai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

KKK kirjoitti:^ En lue koskaan Tsadinarkzkan, Niban enkä Homeyboyn postauksia. En siis myönnä plagiointisyytettä oikeaksi.
En mäkään usein, mutta tää oli viihdearvoltaan jo aika helmi :D
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tarkan markan torstai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hei vaan taas...

Pitää vastata taas kun tämä addiktoi tää Kitinä vanhan sotaratsunkin!
Itseasiassa oon pikku matkalla ja kylläisenä vastaa.

Kitinärakkaat ND,Masa, Vespa, Georgina, Hb65, KKK...

Älkää hyvät veikkoset tai veikotraret ajatelko vuoden 2009 kitinäläistä sanomaomistajaa
Stadinarskaa seinäkelloksi!

Asia, jota olen paljon kummaksunut täällä on huumorintaju tai sen puute tai
tietynlainen valtaa saanut putkuaivoajattelu, johon sisältyy oikein jäämeren kylmyyttä
mukaan! Ja ilmanmuuta hehheh perään!

Vespalle, että omistussuhteethan tärkeitä hehheh, nojuu ehkei, mutta toivon, että
mekin ymmärrämme toisiamme ja niin edelleen. Ollaan "kavereita"!

Mitä tulee KKK-vastaukseen, se on erittäinkin rajoittunut. Ensinnäkin meitä, Nibaa, Homeboyta, ja
Stadinarskaa ei todellakaan pidä ryhmittää jotenkin samaan ryhmään
kuuluviksi vaan he kaikki ovat itsenäisiä ajattelijiuta ja toimijoita ja kirjouttajiaja ihmisiä!
Minua ja Homeboyta ei yhdistäne muut asiat kuin tiwtynlainen laajakatseisuus elämössä, eikä Homeboyta ja Nibaa yhdistä monet asiat kai.
Olemme eri ihmiset. Vaikka olemmekin ehkä persoonallisuuksia, jotka usein ovat
saalistettaviksi tarkoitetut massan tieltä.

MUTTA Kkk myös valehtelee kiistäessään plagioinnin. Kas siinä vakavin väärinteko
tässä vaiheessa!

Asia on täysin selkeä. Doping...eikun plagiointi on selviö.

Nyr vastan seuraavan kerran illalla.

Muistakaa, että Stadinarska on aina yhteisen hyvän asialla!

NIIN. olen ajatellut kuinka voisin parantaa ison sanomaketjuni juttuja. Luulen, että alan tehdä
Arskan varjouutisia! Olisiko se kiva!

Jos vain erityisesti Kitinän tytötkin laittaisivat jotain hyväntuoksuista postausta sinne
niin tuo nykyinen p-trendi vähenisi! Kiitos. Georgina ja Vespa voisi tuulettaa sanomiani. Geo
rgina laittaisi heppoja ja Vesper vaikka ..vaikka..no nekin tai jotain muuta kaunista!

Ittakaa huumorin antamin edellytyksin

Touvoo

Stadinarskanne
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Tarkan markan torstai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Veikkaan, että arska on ostanut tän palstan aasilta parilla porkkanalla. Muutoin ois kyllä ainakin heikkohermoisempi saattanut näyttää missä se ovi on.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Tarkan markan torstai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Suvinen kirjoitti:Itselleni ilmaantui äkkiseltään toinen bileviikonloppu peräkkäin, kun wanha äitiraasuni heltyi ottamaan muksun toisena viikonloppuna peräkkäin mummolaan, jotta itsekkäät ja välinpitämättömät rellestäjävanhemmat pääsevat Tampereelle aikuisten synttärikemuihin. Jippii! Tässähän alkaa tuntea itsensä nuoreksi jälleen!!!

:cheer:
Tuohan kuulosta triplavoitolta! Mummo saa laatuaikaa, muksu saa laatuaikaa ja te saatte laatuaikaa. :cheer: :cheer: :cheer:
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Tarkan markan torstai

Viesti Kirjoittaja KKK »

Georgina kirjoitti:En mäkään usein, mutta tää oli viihdearvoltaan jo aika helmi :D
Pätee myös 7 Päivää -lehteen, mutten mä silti penniäkään sen lukemisesta maksaisi. En siis ota A:ta noresta :D
Amazing shit happens!
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Tarkan markan torstai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Georgina kirjoitti:No niin, eilisessä hengessä eikai se auta kuin hartiat tanaan ja kantapäät santaan niin jospa sitä tästä tämänpäiväisestäkin rytöläjästä, jota työksikin kutsutaan, selviäs.
En todellakaan oo näistä vielä selvinny mutta se alkaa näyttää mahdolliselta! Huomenaamulla ratsastusta, illalla kahvakuulaa ja lauantaina ehdin jo juoksemaan, eiköhän se kadonnut voittajafiilis sieltä viimeistään löydy! (hieroja kielsi juoksemisen tältä päivää kun oisin ehtinyt, etusääret oli niin tiukalla että meinas niiden seuraavaksi tulehtuvan. Miten niin 11 km kahdessa päivässä rivakkaa tahtia ei ole kevyt aloitus 3 viikon tauon jälkeen? :D )
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tarkan markan torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Taitaa olla hermot hiukan kireällä kun meinasin pillahtaa itkuun huomatessani tänään ostamieni minitomaattien olevan homeessa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Tarkan markan torstai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Markalla annan
pennillä en
penni on pienin
tiedäthän sen.

Sängyssä annan
autossa en
auto on ahdas
tiedäthän sen.

Muille mä annan
mut sulle mä en
Sulla on pienin
tiedäthän sen.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tarkan markan torstai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Noh niin terveeks taas! :)

Pitää vastata vielä kun lupasin, VAIKKA oonkin niinsanotusti kuittina.

Tässä samassa valitan, että viimeksi lähettämässäni postauksessa päivällä oli ihan hirveästi painovirhepaholaisia, mutta kun käytin lomapäivänäni puhelinta matkallani.
Mulle itseasiassa ainakin on ollut kunnia-asia kirjoittaa oikein, mutta nyt mopo kyllä karkasi käsistä, mutta en nyt jaksa muokata juttuani!

Georgina ainakin tykkäsi jutuistani, se on kiva ja KKK ei muistaakseni ollut ihan vakuuttunut... heh! Kiitos kuitenkin!

Teeveessä tulee aikas mielenkiintoinen juttu abortintekijöistä. Heillä tosiaan on melkoisen ahdistava työ varmaan. Tässä sivukorvallani (mulla on sellainen) kuuntelen) Siirryn ehkä katsomaan kohta ellen nuku...

Niiin täytyy hieman valottaa miksi olen väsynyt kun olin lomallani, tuttavan ei-autoa omistavan pariskunnan, "autonkuljettajana" kun heidän mökkiinsä oli murtauduttu tuolla Turuun puoles...
Sain kunnon ylöspidon, mutta oli aikas raskas reissu. Minäkin, vaikka olin "ulkopuolinen", suorastaan vihastuin noihin.... no sanotaan nyt sitten idiootti-varkaisiin, vaikka en mielelläni käytä tylsää kirosana-kieltä. Olivat ilmeisesti hakeneet alkoholia kun isännän venenavigaattori oli kaapissa, mutta mitä ilkivaltaa olivatkin tehneet! Mikä hiivatti voi ihmisessä olla kun ei järki ilmeisesti kierrä yhtään. pelottavinta on, että he tulevat tulevaisuudessa kenties olemaan jossain työssä, huh. Toivottavasti ei ainakaan hoitotöissä. Poliisi arveli, että olivat yksi poika-tyttöjengi siellä. Voi vanhempi-parat...

Mut tosiaan kaikille hyvää yötä, jos täällä vielä jokin on!

Kreitsu on hauska, ja tuo juttunsa oli varsin piristävä ennen mun juttuani. Voi miesparkoja! Ja varsinkin niitä pieniä miehiä.. :)

Sellaista tällä kertaa. Hyvää Yötä! Olen valmis nuq!! :o

SA
TJ
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Tarkan markan torstai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Suvinen kirjoitti:^No onhan se, mutta mun äiti on jotenkin semmonen että se saa pienenpienellä kasvojen eleellä jotenkin mut tuntemaan kauheaa syyllisyydentuntoa ja huono äiti- syndroomaa lapsen mummolaan jättämisestä, vaikka kovasti aina vakuutteleekin että kaikki on hienosti ja kuinka mukavaa on kun muksu tulee kylään. Syyllisyydentuntoa lievittää kuitenkin tehokkaasti muksun itsensä riemu siitä, kun pääsee mummolaan ja peräti yöksi. Ikinä ei ole tarvinnut itkevää lasta jättää oikeastaan yhtään mihinkään; en tiedä mistä muksu on seurallisuutensa perinyt mutta ei ainakaan minulta :D
Jep. Kuulostaa siltä, että vika on sinussa. Lukisit vähemmän kirjoja ja eläisit enemmän omaa elämää. Ja hei, Harri Ollin sanoin; "urheilu auttaa aina"!
Who says you need to buy a guitar?
Vastaa Viestiin